قایق بادی اینتکس

فروشگاه قایق بادی اینتکس در ایران سایت نمایشگاه اینتکس انواع قایق بادی مارینر کف فایبرگلاس و پارو آلومینیومی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فروشگاه قایق بادی اینتکس در ایران سایت نمایشگاه اینتکس انواع قایق بادی مارینر کف فایبرگلاس و پارو آلومینیومی و پمپ باد بزرگ قایق گردشی صندلی با پمپ باد و پارو آلومینیومی قایق موتوری بوم جیمینی ته آلومینیومی و انتهایی به شکل موشک , چلنجر با پارو پلاستیکی پمپ دستی و طناب قایق Seahawk قایق کایاک اکسپلورر با لوازم اصلی شرکت فروش عمده و تک در شهرهای ایران. انواع قایق های بادی اینتکس و بست وی در مدل های مختلف با برند اینتکس مانند مارینر 3 نفره و قایق بادی مارینر 4 نفره ، اکسکورشن 4 و 5 نفره، سی هاوک 2، 3 و 4 نفره، چلنجر 1، 2 و 3 نفره، کایاک چلنجر 1 و 2 قایق های کایاک بادی داخلی کاوشگر، کاوشگر، کلاب بادی و بست وی شامل قایق نوا، قایق کف آلومینیومی جیمینی 4، 5 و 6 نفره، قایق بادی، قایق پارویی حرفه ای در اشکال مختلف برای انواع مختلف تولید می شوند کاربرد و دارای بدنه برزنتی با الیاف ابریشم به صورت مفتول و فوم و روکش پی وی سی با ضخامت زیاد که در برابر فشار وزن و ضربه بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.قایق های بادی اینتکس قابل استفاده در رودخانه ها، تالاب ها، دریاها، سدها، دریاچه ها و آب های خروشان.

This po st was g᠎ener at᠎ed wi th t᠎he he lp of G᠎SA᠎ Con te​nt Gen᠎er ator D​em oversion .

تمامی دریچه های دارای شماره هایی هستند، این شماره ها برای این روی بدنه حک شده است تا بتوان به ترتیب آن را باد کرد، مزیت اینکار در اینست که فرم محصول بسیار بهتر خواهد شد و به بدنه قایق بادی شما فشار نخواهد آمد در واقع اینکار یکی از روشهای نگهداری قایق بادی است و باعث طول عمر بیشتر در این محصول میگردد. پمپ همچنین باید دارای یک گیج فشار بالا و یک سیستم تنظیم فشار نیز باشد. یکی از ویژگی های اصلی قایق بادی تولید آنها در کیفیت های بسیار بالا با قیمت مناسب بوده که نسبت به قایق غیر بادی بسیار مقرون به صرفه تر تمام می شود به همین جهت بسیاری از افراد که نیاز به قایق دارند اقدام به خرید مدل مختلف قایق بادی می کنند. این قایقها مرکز ثقل پایینتری دارند، بنابراین در سرعت بالا تعادل خود را از دست نمیدهند. در زمینلرزه ۱۹۰۶ سان فرانسیسکو شرکت کرد. شرکت تولیدی قایق بادی تعدادی لوازم ضروری قایق بادی شامل 2 عدد پارو آلومینیومی یا پلاستیکی، طناب نجات، پمپ باد دستی بزرگ یا کوچک حرفه ای، برچسب و برچسب تعمیرات دوره ای، بروشور را در بسته بندی قایق قرار داده است برای مونتاژ و نصب قایق بادی، کیف حمل قایق با لوازم جانبی، کیف لوازم جانبی داخل قایق بادی است در اطراف اکثر قایق های حرفه ای و معمولی یک نوار ضخیم از مواد PVC بسیار محکم به صورت طناب یا حفاظ ضخیم در اطراف بدنه برخی از قایق ها نصب می شود که بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه و برخورد با سنگ یا سنگ است در کنار رودخانه و تالاب ها نباید به قایق بادی آسیبی وارد شود. Post w​as created wi th the help of GSA C on​tent G​enerat᠎or DE MO᠎.

برخی از قایق های بادی شرکت آمریکایی intex و bestway دارای بدنه کاملا بادی و کف بادی هستند و برخی دیگر دارای بدنه برزنتی و سخت با کف فایبرگلاس خشک و برخی دیگر دارای کف تاشو آلومینیومی هستند که هر کدام منحصر به فرد هستند و در نوع خود بی نظیر است هستند قایق بادی 2 نفره 3 نفره 4 نفره 5 نفره 6 نفره 7 نفره 8 نفره 9 نفره 10 نفره حرفه ای و معمولی محصولات شرکت اینتکس و بست می باشد و تمامی این قایق ها اورجینال هستند هم شرکت اصلی اینتکس و هم بست وی اورجینال ساخته شده و تمامی قایق های بادی حمل و نقل آسان و بسیار کوچک و سبک و عمر طولانی دارند. برخی از قایق ها دارای دریچه های ایمنی، محفظه های متعدد هوا، طناب های چنگ دار و میله های ماهیگیری می باشد. مبل بادی شیب دار ، مبل پشتی دار ، مبل دایره ای صدفی ، مبل زیر پایه دار ، مبلمان بادی کودک طرح های حیوانات ماندد خرس و قورباغه و اسب آبی ، مبلمان تخت خواب شو مخمل ، مبل های 5 کاره طرح چرم، و بسیاری دیگر از این مدل ها که در نمایندگی اینتکس و فروشگاه مرکزی مبل بادی اینتکس در ایران به صورت عمده و تکی به فروش میرسند.

برخی از قایق ها مخصوص ورزش های آبی طراحی شده اند. این قایق بادی در واقع با این برند ساخته می شود و برخی دیگر نیز که از کیفیت مشابه برخوردار است از برند بست وی تشکیل شده است. در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۳. این صفحه آخرینبار در ۴ دسامبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۰:۲۷ ویرایش شدهاست. در دنیای امروزی قایق بادی در مقایسه با سایر قایق ها مقرون به صرفه و مناسب است. اگر میخواهید قایق به گونهای باشد که قابلیت نصب موتور برقی یا شارژی را داشته باشد، به این امر هم توجه کنید. قایق بادی اصلی آمریکایی اینتکس و بست وی از جنس بدنه ضخیم برای آبهای آرام و دریا تولید شده است و انواع قایق موتوری، غیر موتوری ارزان قیمت را دارد که می توانید از نمایندگی های اینتکس تهیه کنید. قایق های بادی بهترین وسیله برای تفریحات و سرگرمی در میان محصولات بادی اینتکس و بست وی میباشند این محصولات با توجه به کوچک بودن بسته بندی و کم وزن بودن آنها یکی از بهترین گزینه ها و همچمنین اقلام مسافرت میباشند که میتواند یک تفریح یا ورزش هیجانی برای افراد خانواده باشد از قایق های بادی در هر مکانی که حتی آبهای کم عمق هم داشته باشد میتوانید استفاده کنید مثلا رودخانه های کم عمق و یا سدها و همچنین دریا قابل استفاده میباشند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن