قاضی به شنیدن پیشنهاد حل و فصل در کودکان سوء استفاده جنسی کت و شلوار در برابر YMCA of York

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 4:06 PM EDT May 10, 2020YMCA نیویورک و نیویورک شهرستان و 10 سال فاش

توسط ATROTICNEWS در 25 فروردین 1399

YMCA نیویورک و نیویورک شهرستان و 10 سال فاش کرد که یک کودک مورد آزار جنسی او را در سال 2015 در اردوگاه روح در شرق منچستر شهرستان رسیده اند پیشنهاد حل و فصل در یک طرح دعوی در دادگاه.

مشترک درخواست قاضی Matthew D. Menges نیاز به تایید حل و فصل و او برنامه ریزی یک جلسه برای مارس 26. شرایط توافقنامه پیشنهادی محرمانه است.

Nate فوت وکیل آنها پسر استخدام به دنبال اقدام قانونی از طرف او گفت که او نمی تواند بحث در مورد جزئیات بیشتر در مورد حل و فصل است. کریستوفر Reeser, YMCA نیویورک و نیویورک شهرستان, وکیل کاهش یافته است به مصاحبه.

جزئیات: مامان فایل های غیر عمدی طرح دعوی در دادگاه در hit-and-run 4-year-old داکوتای رایت در هانوفر

طرح دعوی در دادگاه می گوید که یک نوجوان 13 ساله camper مورد آزار جنسی پسر و سپس 5 در 2015.

در سال 2014 را مورد آزار جنسی متفاوت camper که دارای اوتیسم در اردوگاه روح با توجه به طرح دعوی در دادگاه. اما YMCA نیویورک و نیویورک شهرستان وکلا استدلال را "کمی به هیچ چیز" در پاسخ.

قبل از حادثه بود گزارش به اجرای قانون تا سال 2015. لری Richardson, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت YMCA نیویورک و نیویورک شهرستان شد متهم با عدم گزارش یک مورد مشکوک به کودک آزاری اما بعد از پذیرش به شتاب توانبخشی وضع یک انحرافی برنامه ای است که اجازه می دهد تا مردم برای جلوگیری از محکومیت کیفری.

تصمیم به شرکت در این برنامه است نه یک پذیرش از گناه. کریس فرو ریچاردسون وکیل اعلام کرده است که این اتهامات "بدون شایستگی" و این که مشتری خود باقی مانده است یک مرد بی گناه.

بیشتر: دعوی در دادگاه مدعی قتل توطئه و پوشش در مرگ مرد در نیویورک شهرستان, زندان

در اسناد دادگاه YMCA نیویورک و نیویورک شهرستان گفت: وجود دارد "شکی" که سوء استفاده جنسی اتفاق افتاده در سال 2015. کودک بزرگتر دادگاه اسناد و مدارک وزارت امور خارجه بود adjudicated متخلف در شهرستان نیویورک دادگاه از مشترک درخواست از غیر ارادی منحرف مقاربت جنسی و زشت حمله.

اما سازمان های غیر انتفاعی مشخص 2014 حادثه به عنوان یک "رضایت طرفین رویداد" حاکی از این است که آن را شامل جنسی یا سوء استفاده از کودکان.

YMCA از ایالات متحده آمریکا تا به حال شده است در ابتدا ذکر شده به عنوان یک متهم در این مورد اما وکلا بعد از آن کاهش یافته است آن را از طرح دعوی در دادگاه.

اتمام: Fallen نیویورک آتش نشانی خانواده ها می گویند ویور ساخت سایت ساخت و ساز ایجاد خطر آتش سوزی در طرح دعوی در دادگاه

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن