جان الیور می دهد جهان امید در شکل موش عاشقانه نقاشی شده توسط Pa. هنرمند

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 11:48 AM EDT May 14, 2020کمی بیش از دو هفته پیش, کمدین جان الیور قرار

توسط ATROTICNEWS در 27 فروردین 1399

کمی بیش از دو هفته پیش, کمدین جان الیور قرار دادن یک درخواست برای پیدا کردن یک قطعه از موش عاشقانه ایجاد شده توسط نیویورک هنرمند به زینت دیوار سفید پشت او را به عنوان او پخش برنامه های خود را HBO نمایش "هفته گذشته امشب" از قرنطینه.

او آن را در بر داشت.

نقاشی با عنوان "ماندن تا دیر وقت" توسط هنرمند برایان شمشیر است که در اختیار او است. الیور پرداخت 1000 دلار برای این نقاشی که به فروش می رسد برای $80 در طول یک WITF-تلویزیون حراج در سال 1992. او همچنین یک کمک مالی از $20,000 به نامعلومی پنسیلوانیا بانک مواد غذایی.

مربوط به: John Oliver می خواهد نیویورک هنرمند نقاشی ارائه 1 K $و $20K کمک مالی به بانک مواد غذایی محلی

بیشتر: نیویورک Co. مرد رفت و به پرو برای عروسی دخترش. او زخم تا در 3 هفته COVID مستند

"چه هستند شانس است که در سال 1992 در جنوب مرکزی پنسیلوانیا یک مرد را ساخته ام یک ضربه خرید با کیفیت بالا, موش عاشقانه," الیور گفت: در طول پنج شنبه شب پخش. "و سپس به جای پرتاب آن را در هر نقطه در 28 سال اخیر نگه داشته و آن را گرامی آن قاب آن — نمی دانستند که یک روز در آینده دور ممکن است باعث HBO برای اهدای $20,000 به پنسیلوانیا مواد غذایی بانک ها در وسط همه گیر?"

الیور گفت: "و نگاه این است که آنچه آمریکا نیاز در حال حاضر? البته از آن نیست. امریکا نیاز به یک واکسن بیشتر هواکش های مختلف رئیس جمهور و همچنین درست مانند یک فرار سریع."

اما غفلت از آن یک قطعه از موش عاشقانه انجام خواهد شد.

"من معتقدم که من باید چیزی است که شما دنبال آن هستید, جهان," او گفت:. "من معتقدم که من باید چیزی ما تمام شده است به دنبال و آن را به نام امید."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن