لازم است که UCLA پیاده سازی موثر تر خشونت جنسی آموزش

وعده های خالی هستند و هیچ چیز جدیدی برای ملت برتر دانشگاه دولتی. تنوع طرح انجام داده اند کمی به افزایش اقليت ه

توسط ATROTICNEWS در 1 خرداد 1399

وعده های خالی هستند و هیچ چیز جدیدی برای ملت برتر دانشگاه دولتی.

تنوع طرح انجام داده اند کمی به افزایش اقليت ها در ارومیه بیش از دهه گذشته است. یک خوابگاه برای دانش آموزان تجربه مسکن ناامنی مدیران ساخته شده است که به هیچ ذکر است از ابتدای ماه ژانویه است. صفر-زباله اهداف پایداری کاهش یافته است کوتاه به عنوان یک نتیجه از موانع نهادی.

لیست در می رود.

و متاسفانه برای دانش آموزان جسمی ایمنی ممکن است فقط یکی فقط یکی بیشتر موفق وعده برای اضافه کردن به این لیست.

با توجه به 2019 UCLA سالانه امنیت و ایمنی و آتش نشانی گزارش UCLA دیدم 74 درصد افزایش در موارد گزارش شده از تجاوز به عنف و یا در اطراف پردیس اموال بین 2017 و 2018. از 54 مورد در سال 2018, 29 رخ داده در دانشگاه, دانش آموز تسهیلات مسکن. تحت Clery عمل UCLA تعریف در دانشگاه, دانش آموز تسهیلات مسکن به عنوان مسکونی خوابگاه بر روی تپه ها و آپارتمان را انتخاب کنید در Weyburn تراس. این امکانات متعلق به دانشگاه ساخت آن را بیشتر از همه نگران کننده است که حوادث تجاوز به عنف افزایش یافته است. 2018 مشخص شده حدود 140 درصد افزایش در این گزارش از آنجا که سال قبل است.

بر خلاف اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد در برادری و خواهری خانه ها وجود دارد که هیچ قانونی منطقه خاکستری – UCLA است که به وضوح مسئول آنچه اتفاق می افتد به دانش آموزان در اموال خود را.

اگر چه بیشتر دانش آموزان بودند که زندگی بر روی تپه منتقل شده اند در خارج از دانشگاه به عنوان یک نتیجه از COVID-19 گیر خشونت جنسی یک مسئله است که دانشگاه نیاز به عمل در حال حاضر بیشتر از همیشه. در مه 6, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos, اعلام تغییرات به عنوان IX دستورالعمل که بسیاری از ترس را دلسرد بازماندگان از دنبال قانونی مراجعه کنند.

در این نگران کننده حوادث, UCLA مسکن و مسکونی زندگی باید فعال تر موضع در ترویج آموزش و پرورش در مورد تجاوز به عنف و پیشگیری در دانشگاه امکانات مسکن. این به این معنی به طور مستقیم اتصال دانش آموزان در دانشگاه منابع الزامی رضایت کارگاه های آموزشی برای همه ساکنان و گسترش خشونت جنسی آموزش برنامه نویسی. دانشگاه مسئول آن ایمنی دانش آموزان – نهادی سهل انگاری نباید در این راه از ارائه ساکنان امنیت آنها نیاز دارید. و در زمانی که حقوق بازماندگان هرگز محدود تر این پایه پیشگیرانه طرح حداقل UCLA ارائه می کنند.

اما در حال حاضر این دانشگاه به نظر می رسد محتوای آن بدون زرق و برق تلاش برای آموزش دانش آموزان در مورد خشونت جنسی.

UCLA اول به معرفی دانش آموزان به دانشگاه, حمله به منابع و آموزش و پرورش و عنوان نهم دفاتر در آخرین روز از تابستان جهت گیری. این جلسات هستند طراحی شده است برای دانش آموزان به حفظ اطلاعات در مورد رضایت جنسی و خشونت گفت: Ko Smaoui یک سوم فیزیک سال دانشجویی و مراقبت نظیر آموزش.

ابتدا دانش آموزان در یک اتاق با صدها نفر از دانش آموزان دیگر. Smaoui گفت: به منظور رضایت کارگاه های آموزشی موثر باشد آنها باید ارائه شده در گروه های کوچک در حدود 20 تا 30 مردم به طوری که شرکت کنندگان می توانند در تعامل با مواد.

گرایش نیز زمانی که دانش آموزان ممکن است با مشغول مرور پردیس و ثبت نام برای کلاس.

"شما با بمباران اطلاعات زیادی در مورد دانشگاه" Smaoui گفت. "شما می دانید چیزی در مورد UCLA (به طوری که) شما بدیهی است که نمی شود در بهترین مکان به واقعا همه را از آن در."

دانشجویان ورودی نیز نیاز به آنلاین ماژول برای خشونت جنسی و تجاوز است. در حالی که این دوره اجازه می دهد تا دانش آموزان برای یادگیری مطالب در سرعت خود را, آن است که یک ببخشید جایگزین برای آنچه باید در شخص کارگاه های آموزشی که به دانش آموزان فضایی برای یادگیری در مورد یک موضوع است که نیاز به توجه undivided. ماژول است که نه تنها خسته کننده برای دانش آموزان به تکمیل آن نیز موجب صرفه جویی در اطلاعات حیاتی در پردیس منابع برای پایان.

وجود دارد در حال حاضر هیچ اجباری و خشونت جنسی آموزش کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان ساکن در تپه ها و یا در دانشگاه آپارتمان Smaoui گفت. در حالی که بسیاری از ساکنان دستیاران دعوت مراقبت از کارکنان اداری به کارگاه های آموزشی در رضایت این حوادث اغلب اختیاری برای ساکنان. این به این معنی برای هزاران نفر از دانش آموزان که زندگی در خوابگاه و امکانات جهت ممکن است آخرین بار آنها را بشنود مورد تجاوز جنسی از دانشگاه.

به طور منظم قرار گرفتن در معرض این کلیدی است برای آگاهی و آگاهی بسیار مهم است به استفاده از منابع است. سوم-سال انسان شناسی و جامعه و امور دانشجویی Atreyi میترا که در حال حاضر در حال تحقیق در مورد موانع دسترسی به مراقبت گفت طور کلی وجود عدم آگاهی در مورد در دانشگاه منابع است. برای مثال برخی از دانش آموزان بر این باورند که مراقبت که در حال حاضر در سطح مورفی سالن است که هنوز هم در جان های چوبی مرکز غرب است.

"شما نمی توانید با استفاده از منابع و شما نمی توانید دریافت بیشتر پیشگیری آموزش و پرورش اگر شما نمی دانید که در مورد آن" میترا گفت.

دانشگاه تسهیلات مسکن ارائه فرصت مناسبی برای آموزش دانش آموزان در مورد خشونت جنسی. با جوامع هدف در acclimating دانش آموزان به دانشگاه محیط زیست, UCLA مسکن و مسکونی زندگی نقش مهمی در اطلاع رسانی به ساکنان مورد رضایت و بالا بردن سطح آگاهی از پردیس منابع است.

چون برای بازماندگان مانند سال دوم امور عمومی و اسپانیایی و جامعه و فرهنگ دانشجو Delaney Ivey, گزارش روند به اندازه کافی دشوار است بدون نیاز به هیچ آگاهی از منابع موجود است. آموزش و پرورش و پیشگیری از اقدامات مهم است.

"آن پایین می آید به قرار دادن بازماندگان صدای اول" گفت: Ivey است که از بنیانگذاران UC ائتلاف برای باروری عدالت, یک سازمان است که طرفداران برای ارائه تجاوز کیت در دانشگاه امکانات بهداشتی است. "من فکر می کنم که بسیاری از همدلی ایجاد شده است که مردم در واقع شنیدن از بازماندگان است."

درست است که افزایش حوادث گزارش شده از تجاوز جنسی ممکن است یک تابع از افزایش خشونت های جنسی آگاهی در میان دانش آموزان است. حتی اگر این واقعیت است که این حوادث هنوز هم رخ می دهد در پردیس دلیلی برای زنگ. و در پایان روز مراقبت در اتاق خود چهره نهادی موانع برای خدمت به دانش آموزان است. بین 2017 و 2018 وجود دارد تنها دو طرفداران مراقبت در مجموع 770 مشتریان میترا گفت. در حالی که این تغییرات سیستمیک نیاز به سطح قابل توجهی از بودجه راه حل های کوتاه مدت است که افزایش اقدامات پیشگیرانه در پردیس تسهیلات مسکن خواهد آمد در کمی به هیچ هزینه.

دانش آموزان پس از همه سزاوار کمتر از دانشگاه های آنها پرداخت هزاران دلار در هر سه ماهه برای حضور در.

همانطور که برای UCLA, لیست خود را از وعده های خالی باید در اینجا متوقف.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن