مسائل اطراف همه گیر پاسخ غالب در روز مه تظاهرات در اطراف لا

همه گیر مسائل مربوط به تحت سلطه این سال را روز جهانی کارگر تظاهرات در لس آنجلس در روز جمعه. معمولا یک روز برای

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

همه گیر مسائل مربوط به تحت سلطه این سال را روز جهانی کارگر تظاهرات در لس آنجلس در روز جمعه.

معمولا یک روز برای جشن طبقهی کارگر Angelenos در سراسر طیف سیاسی با انتقاد از نهادی دست زدن به coronavirus همه گیر بودن یا بیش از حد زیاد یا بیش از حد کم است.

در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA حدود 70 نفر از پرستاران و دیگر کارگران ضروری پیوست ملی, پرستاران ایران, پرستاران در 138 بیمارستان در سراسر کشور خواستار بهتر تجهیزات حفاظت شخصی. Teamsters Local 2010 که نشان دهنده کارگران در آموزش عالی نیز سوگواری برق که مشغول به کار در مرکز پزشکی, اما درگذشت COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus در اواخر ماه آوریل است.

مارسیا Santini یک پرستار ثبت شده در بخش اورژانس به سازماندهی تظاهرات در UCLA به نمایندگی از پرستاران کالیفرنیا اتحادیه. Santini سوال ایمنی ضد عفونی N95 ماسک برای استفاده مجدد و گفت: او معتقد است که دولت فدرال باید در مرحله تولید ماسک.

"استفاده از یک N95 ماسک یکی ماسک در یک بیمار تنها برای یک دوره معینی از زمان و یا دیگری آن را شروع به شکستن" Santini گفت. "علم پشت عقیم سازی نه ما متقاعد شده است که این عمل درست است که باید در جای خود. ... ما هرگز تا کنون این کار را در یک روز عادی است."

UCLA بهداشت و درمان در دفاع از این عمل پاستوریزه N95 ماسک برای استفاده مجدد.

"اشعه ماورای بنفش ضد باکتری تابش یک اعتبار فرآیند مورد استفاده برای کشتن ویروس ها گفت:" UCLA سلامت در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "در حالی که UCLA بهداشت موجودی کافی با خیال راحت به ارائه مراقبت در طول همه گیر ما می دانیم اهمیت راه حل های خلاقانه برای تهیه PPE لوازم و گسترش خود را امن استفاده کنید."

اکثر تظاهرکنندگان در UCLA پراکنده پس از یک سری از سخنرانی ها اما برخی همچنان با یک ماشین, اعتراض, دوش گرفتن کارکنان بیمارستان را ناهار با یک صدای ناهنجار و خشن از ماشین شاخ. Naghmeh سالامی یک cytotechnologist در بخش پاتولوژی و آزمایشگاه پزشکی در مرکز پزشکی گفت: او در بر داشت بوق بی احترامی.

"من شکست و من برای شنیدن این گفت:" سلامی عضو اتحادیه دانشگاه فنی و حرفه ای کارکنان ارتباطات کارگران آمریکا 9119. "اعتراض و درخواست برای PPEs و ایستاده برای کارکنان خود را که از دست داده اند زندگی خود را فوق العاده است. اما این است که انجام هر کاری برای کمک به هر کسی که به خصوص در این زمان سخت است."

در مرکز لس آنجلس ده ها تن از معترضان با L. A. مستاجران اتحادیه جمع در مقابل لا شهردار اریک Garcetti خانه به تقاضای اجاره لغو به عنوان بیماری همه گیر قرار دادند Angelenos از کار و قادر به پرداخت اجاره. پلیس خط نگه داشته و جمعیت هر دو پا و در اتومبیل های دور از خانه.

معترضان فریاد زد: "هیچ اجاره اخراج هیچ جای خالی."

هر دو شهر و شهرستان از لا در حال حاضر اجاره امداد اقدامات صورت گرفته در حالی که دولت یک مهلت قانونی برای اخراج و همچنین پروژه Roomkey یک طرح در سطح ایالت است که ارائه شده است پناهگاه در خالی اتاق هتل را به کسانی که تجربه بی خانمانی.

"به که فردی که دچار بی خانمان که می خواهد برای رفتن در: ما یک اتاق برای شما امشب و ما می خواهیم به خانه شما" Garcetti گفت: در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کسی که در معرض خطر پیمانکاری COVID-19 می داند که وجود دارد این است که آنها را به قرار دادن سر خود را امشب."

اما Angelenos که نمی پرداخت اجاره بها در حال حاضر خواهد شد که تا 12 ماه پس از این اقدامات پایان دادن به پرداخت backlogged اجاره در حالی که متعدد هتل ها در سراسر کشور مقاومت کرده اند از شرکت در پروژه Roomkey.

انبه گوئن یک سال چهارم مطالعات جنسیتی دانشجو در UCLA پیوست اعتراض توسط Garcetti ، گوئن گفت: آنها به دنبال کمک های حقوقی خود را در برابر صاحبخانه که گوئن ادعای تلاش برای اخراج آنها با وجود اجاره نامه معتبر و ایالت توقف.

"دگرباشان جنسی و ترانس دانش آموزانی که رفته اند به UCLA به امن از خانواده های ما ... را به حرکت به آنها به دلیل بحران گفت:" گوئن که تغییر جنسیت و زندگی در خارج از دانشگاه.

اما فریاد و بوق در Garcetti خانه کاهش یافت و بیشتر در گوش – اگر چه امی Wakeland, Garcetti همسر شد و در آن زمان Garcetti خود را آماده می شد برای روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر.

تالار شهر دیدم کاملا متفاوت اعتراض: صدها نفر جمع شده بودند به تقاضای فوری برای پایان دادن به اقامت در خانه سفارشات در کالیفرنیا است.

مختلف جمعیت آمد و به ابراز نارضایتی: کارگران درخواست برای دریافت شغل آنها از دست رفته به دلیل همه گیر و جناح راست فعالان محکوم Garcetti و کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom برای خود سخت coronavirus مهار اقدامات است. چند نفر دیگر حاضر نشان داد پشتیبانی برای اقامت در خانه سفارشات.

اما بر خلاف قبلی درایو-در اعتراض مدنی مرکز در آوریل 23, بسیاری از معترضان flaunted دولت اجتماعی فاصله و صورت-پوشش دستورالعمل محکم بسته بندی شهرستان سالن.

بسیاری از ادارات خود را در پرچم آمریکا و شعار, "ایالات متحده آمریکا." برخی از انجام نشانه حمایت از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. تعداد بسیار کمی از عینک و ماسک.

شبیه مه روز اعتراض Newsom رخ داده در سراسر کالیفرنیا به ویژه در دولت و کنگره آمریکا در ساکرامنتو کالیفرنیا که در آن بزرگراه گشت ماموران دستگیر 32 تظاهرکنندگان. هیچ معترضان دستگیر شدند در تالار شهر با توجه به اداره پلیس لس آنجلس.

Newsom اعلام کرد در روز جمعه, روزانه, نشست خبری که در کالیفرنیا "روز نه هفته" دور از به تدریج لغو محدودیت فقط به عنوان وزیر پیشین و رسیدن به قله های اطراف ظهر.

"ما در حال گرفتن بسیار نزدیک به ساخت واقعا معنی دار augmentations که اقامت در خانه سفارش" گفت: Newsom, اشاره در دستورالعمل جدید در اطراف تجهیزات حفاظتی برای افکار عمومی.

Newsom روز دوشنبه اعلام کرد که کالیفرنیا موجود coronavirus همه گیر به خوبی به اندازه کافی برای شروع به بازگشایی برخی از کسب و کار خرده فروشی آغاز ممکن است 8.

اما Garcetti گفت: لغو محدودیت های قبل از countywide "امن تر-در-خانه" سفارش پایان مارس 15 بعید است که از این تعداد COVID-19 بيمار در شهرستان لا همچنان به رشد در هر هفته.

"(اگر) درب پرواز گسترده ای باز است که کشتن بسیاری از مردم در این شهرستان" Garcetti گفت. "اگر ما این کار را انجام نمی به راه راست همه پیشرفت ما جنگیدند به صورت تمام وقت ما صرف در خانه خواهد بود برای هیچ چیز."

به جای تصمیم گیری برای بازگشایی خواهد شد یکی از پویا بر اساس وضعیت فعلی. در ضمن Garcetti خواست مردم را به رعایت بهداشت عمومی دستورالعمل حفظ فاصله از دیگران و سایش پوشش صورت آنها به عنوان اعتراض.

"این یک شهردار گفتن شما برای انجام این کارها" Garcetti گفت. "این است که دکتر گفتن شما را به انجام این کارها. این متخصصان پزشکی به شما گفتن شما با قرار دادن خودتان شما عزیزان کسی در اطراف شما و غریبه ها در خطر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن