قرنطینه است خستگی اینجا ؟ آمریکایی ها در حال ترک خانه های خود را بیشتر و بیشتر تلفن همراه داده ها نشان می دهد

N'dea Yancey-برگ ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:46 PM EDT May 27, 2020محققان آمریکایی ها جسارت از خانه ه

توسط ATROTICNEWS در 9 اردیبهشت 1399

محققان آمریکایی ها جسارت از خانه های خود را بیشتر برای اولین بار پس از اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل قرار داده شد در اواسط ماه مارس با وجود هشدارهای از کارشناسان به شدت تشویق مردم به عمل اجتماعی فاصله.

رهبری Lei Zhang, مدیر مریلند موسسه حمل و نقل در دانشگاه مریلند محققان شده است ردیابی گوشی های هوشمند داده ها برای تعیین چگونه به خوبی بیش از 100 میلیون نفر هستند مطابق با اقامت در خانه سفارشات. برای شش هفته, درصد از افرادی که در خانه ماندن – معنی تلفن های خود را نقل مکان کرد و کمتر از یک مایل در هر روز افزایش یافته و یا ثابت مانده.

در عید پاک یکشنبه تعداد زیادی از مردم را به ماندن در منزل به یک رکورد بالا ژانگ گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. اما در مارس 14, یک روز قبل هزاران نفر در اعتراض به اقدامات قرنطینه در میشیگان کنگره که تعداد شروع به رها کردن.

پس از "تقریبا دو هفته از آن شده است به طور مداوم انداختن در سراسر کشور" ژانگ گفت. "در حال حاضر برای بسیاری از ایالات سطح اجتماعی خود فاصله در حال حاضر در مورد همان است که هفته مارس 20th."

ژانگ تیم توسعه اجتماعی فاصله شاخص که نمرات متحده و استان ها در یک مقیاس از 0 تا 100 بر اساس عواملی از جمله درصد از مردم ماندن در منزل و تعداد سفرهای به طور متوسط مردم چگونه بسیاری از مایل مردم, سفر, و سفر به خارج از کشور و یا شهرستان است. 10 نقطه کاهش در این شاخص معادل 10 درصد کمتری از مردم ماندن در خانه ژانگ گفت.

در سراسر کشور, کاهش شاخص از 52 به 44. هر دولتی به جز رود آیلند شاهد کاهش اجتماعی فاصله با توجه به ژانگ. ده کشور با بیشترین میزان افت در اجتماعی خود فاصله شاخص از مارس 24 شد: لوئیزیانا اوهایو و ایندیانا, ورمونت, آلاباما, میشیگان, Missouri, North Carolina, تگزاس و آرکانزاس است.

توماس wall-e, مدیر عامل شرکت نروژی Unacast که جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مکان از منابع مختلف نیز با استفاده از اطلاعات گوشی های هوشمند برای ردیابی چگونه به خوبی آمریکایی ها مطابق با اقامت در خانه سفارشات. او گفت: اجتماعی خود فاصله رتبه بندی نشان می دهد یک شبیه قطره در فاصله سفر در سراسر عید پاک و سپس سنبله در هر دو مسافت طی شده و تعداد دستگاه ها در همان محل در روزهای اخیر.

"این یک نشانه اولیه است که ما باید به دنبال در روزها و هفته های آمده از مردم با داشتن یک خستگی" دره گفت. "شما قطعا می توانید ببینید که وجود دارد شروع به کمی روند در اینجا است که مردم بیشتر در خارج و کمتر در خانه است."

چگونه به خوبی ما اجتماعی فاصله?: گوشی های هوشمند داده های مکان می توانید رتبه بندی متحده

پس از یک ماه از قرنطینه ژانگ گفت: ترکیبی از آب و هوای گرم تر حس کاذب امنیت مسطح منحنی و بحث بازگشایی اقتصاد در برخی از ایالت ها به احتمال زیاد رانندگی مردم تمایل به ترک خانه های خود. او گفت: برخی از افرادی که دیده می شود داده های خود را به می گویند که اگر چه آنها می دانند که اجتماعی فاصله مهم است که آنها را مجبور به بازگشت به کار.

"برای بسیاری از ما وجود دارد این است که برخی از قرنطینه خستگی اما برای دیگران شاید آن را بیشتر به واقعیت اقتصادی لگد زدن به در," او گفت:.

ژانگ گفت: تیم او در حال کار با اپیدیولوژی برای قرار دادن داده های خود را به مدل ها برای پیش بینی آینده روند اما آنها قادر نخواهد بود برای دیدن تاثیر بر COVID-19 موارد و مرگ و میر برای 1 تا 2 هفته. او افزود که مقامات بهداشت عمومی او با این نسخهها کار میکند در مورد روند جدید است.

توماس Russo, استاد پزشکی و رئیس بخش بیماری های عفونی در دانشگاه بوفالو که نه درگیر با مطالعه گفت که او نگران بود اما تعجب نیست که مردم شروع به جفتک انداختن اجتماعی فاصله دستورالعمل.

روسیه گفت, گسترده, تست لازم است برای حفظ شیوع موجود به عنوان مردم کمتر سازگار با اجتماعی فاصله دستورالعمل. او افزود که بهداشت عمومی از جمله اقدامات اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و شستن دست ها تنها راه برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

"اگر ما اجازه دهید تا در آن اقدامات من فکر می کنم آن را تقریبا اجتناب ناپذیر ما در حال رفتن به تجدید حیات ویروس," او گفت:. "ما باید یک موج دوم در حال حاضر اگر ما اجازه دهید همه این چیزها بروید."

دنبال N'dea Yancey-براگ در توییتر: @NdeaYanceyBragg



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن