دانشجویان بین المللی به اشتراک گذاری تجارب خود در قرنطینه پس از بازگشت به خانه

همان ساده کرم رنگ دیوار همان بلند ویندوز و همان روشن روی صفحه نمایش کامپیوتر ساخته شده تا تمام Thera Boonyamar

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

همان ساده کرم رنگ دیوار همان بلند ویندوز و همان روشن روی صفحه نمایش کامپیوتر ساخته شده تا تمام Thera Boonyamarn این مناظر برای دو هفته.

هنگامی که او وارد خانه را به تایلند در مارس 28, پس از دو پرواز بین المللی و داخلی پرواز دوم-سال اقتصاد دانش آموز بود و توسط مادرش در فرودگاه و بلافاصله به طلیعه دولت موظف خود دوره قرنطینه در خانه اش در جنوب تایلند است.

او مجموعه خودش را در یک بخش کوچک از خانه خود را که شامل اتاق خواب و یک حمام و یک آشپزخانه – منطقه که در آن او می خواهم به صرف بعد از 14 روز تقریبا در انزوای کامل.

"تایلند شده است واقعا سخت با قرنطینه اقدامات به خصوص برای افرادی که در حال ورود از در معرض خطر کشورهای" Boonyamarn گفت. "من در واقع بسیار خوش شانس بود که من حتی قادر به گرفتن بر روی پرواز های داخلی چون من تا به حال فقط از ژاپن و امریکا است."

بیش از 3,400 در مقطع کارشناسی دانشجویان بین المللی حضور در UCLA و برخی از خانه بازگشت و پس از سه ماهه بهار کلاس های آنلاین نقل مکان کرد. ده ها تن از کشورهای در حال تحمیل سراسر کشور محدودیت های مسافرتی و مستندات با اجرای 14 روز در قرنطینه دوره برای مسافران بازگشت از خارج از کشور.

تعدادی از دانشجویان بین المللی درهم برای تصمیم گیری در مورد پرواز به کشورهای خود با علم به این که دو هفته انزوا دوره آغاز خواهد شد پس از بازگشت خود را. درک امنیت و آسایش در خانه و در نهایت برنده را برای بسیاری از دانش آموزان آنها ساخته شده و به سفرهای طولانی بازگشت به خانواده خود را.

برخی از مواجه انتظار طولانی به تنهایی در قرنطینه قبل از آنها می تواند به طور کامل دوباره خانواده خود را.

بیش از 2000 مایل دور از Boonyamarn در تایلند, برایان وونگ یک سال اول اقتصاد کسب و کار دانشجویی و برادر خود را وارد خود قرنطینه در هنگ کنگ هتل.

چند روز پس از وانگ وارد هنگ کنگ در مارس 16, شهرستان اعلام کرد تمام واردان مورد نیاز خواهد بود به خود قرنطینه برای 14 روز. با وجود اجتناب از نیاز وانگ و برادرش که او نیز حضور کالج در ایالات متحده تصمیم به انجام یک نوع از خود قرنطینه به هر حال اقامت در هتل به مدت دو هفته برای جلوگیری از آلوده کردن خانواده اش و تنها ترک برای موارد ضروری.

کریستین جریان دیگری UCLA دانشجویان بین المللی که تصمیم به بازگشت به خانه خود را آغاز کرد 14 روز در قرنطینه 23 مارس در سنگاپور گفت از طریق ایمیل. دوم-سال علوم سیاسی وارد سنگاپور قبل از افزایش وارداتی موارد از افرادی که تا به حال شده است سفر در سطح بین المللی و قادر به خدمت او دو هفته قرنطینه در خانه با خانواده, او گفت:.

Boonyamarn هفته اول در انزوا در زمان عوارض خود را به عنوان او اقتباس شده است. علائم این بیماری همیشه در پشت ذهن او و او اغلب در بر داشت که افکار سرگردان به سلامت او در حالی که او رفت و در مورد زندگی روزمره.

"هفته اول زمانی است که علائم برجسته ترین. این (بود) واقعا سخت به تمرکز ... و من واقعا جت-عقب مانده," Boonyamarn گفت. "سازمان دیده بان سخنرانی را یادداشت و سپس خواب. بله در مورد آن."

Boonyamarn ثبت نام در چهار کلاس این سه ماهه و صرف مقدار زیادی از زمان در طول قرنطینه تماشای سخنرانی.

به عنوان کلاس های آنلاین نقل مکان برای بهار سه ماهه بسیاری از دانشجویان بین المللی با آن مواجه اند این موضوع بی سابقه ای از برخورد با کلاس در یک منطقه زمانی مختلف. Boonyamarn گفت: اکثر سخنرانی ها ثبت شده است اما او تا به کلاس ساعت 7 صبح به وقت GMT+7 یا 5 p. m. PST قبلی روز سه روز یک هفته. اکثر روزهای هفته او را به تماشای سخنرانی از 7 صبح تا ظهر طول می کشد ناهار و سپس کار بر روی تکالیف.

"این به من فهماند که چقدر من در شخص چون آموزش از راه دور آموزش واقعا دشوار است," او گفت:. "من بسیار به جای یک TA یا استاد توضیح چیزی به من در فرد است."

اگر چه تنظیم به این واقعیت جدید شده است به چالش کشیدن همه چیز می تواند به مراتب بدتر Boonyamarn گفت.

او گفت: بسیاری از استادان شده اند بسیار کمک می کردند. یک مربی حتی ایجاد یک بخش جداگانه برای دانشجویان بین المللی در مناطق مختلف, او گفت:.

در حالی که Boonyamarn پر ساعات بیداری با مدرسه وونگ قرنطینه به پایان رسید قبل از بهار سه ماهه آغاز شد. او گفت که او احساس بی فایده برای بسیاری از قرنطینه زمان و می خواهم که با حواس پرتی از مدرسه.

"من احساس می کنم اگر وجود دارد مدرسه آن را نگه داشته من نوع اشغال شده," او گفت:. "آن را نمی خواهد به من فکر می کنم خیلی در مورد از دست رفته خانواده من و از دست رفته دوستان من است."

اشکال دیگر از انحراف در قرنطینه شامل یک کامپیوتر و یا دستگاه تلفن همراه.

هنگامی که او در مشاهده و ثبت زوم سخنرانی با چند گزینه های دیگر Boonyamarn صرف بیشتر وقت خود را بر روی صفحه نمایش.

"در یک نقطه من یک سردرد از بودن در کامپیوتر برای بیش از حد طولانی به این دلیل که من از تماشای سخنرانی به مانند چهار ساعت و پس از آن من مشغول به کار با ویدئوها از یوتیوب و سپس من به تماشای Netflix بکشد, پس از آن," او گفت:. "من در Netflix بکشد راه بیش از حد به دلیل آن را مانند تنها چیزی که شما می توانید انجام دهید."

پدر و مادر او که تصمیم به قرنطینه خود را در یک محل جداگانه از دختر خود متوقف شد خانه خود را هر روز به رها کردن مواد غذایی و لوازم در یک نقطه خاص برای Boonyamarn را انتخاب کنید تا پس از آنها تا به حال باقی مانده است.

"پدر و مادر من را رها مواد غذایی در مقابل درب که جدا من بخشی از خانه و سپس آنها را به من تماس بگیرید به آن را انتخاب کنید تا مانند پنج دقیقه پس از ترک" او گفت:.

مقامات بهداشت در استان به نام برای بررسی در با Boonyamarn در نیمه راه از طریق دوره قرنطینه و سپس دوباره در روز 14 به تایید او را تجربه کرده بودند هیچ نشانه ای ندارند.

علاوه بر این, تایلند شده است با استفاده از یک برنامه برای پیگیری افرادی که خود quarantining. زمانی که Boonyamarn وارد در تایلند او دانلود برنامه و پر کردن اطلاعات شخصی از جمله سفر اخیر جزئیات و محل قرنطینه فرستاده شد به او استانی, بهداشتی, اتاق کار, او گفت:.

چالش برانگیز ترین بخش قرنطینه شد کل انزوا, او گفت:.

از زمانی که او احساس قطع از جهان است. او اغلب احساس ضعف هنگامی که او از خواب بیدار هر روز صبح به 20 تا 30 ایمیل های بسیاری از UCLA.

"از 10 روز به بعد آن را واقعا شروع به گرفتن به شما ذهنی" او گفت:. "وجود دارد فقط دیوار در همه جا و شما همیشه بر روی کامپیوتر خود و یا تلفن چرا که تنها روش ارتباطی است."

Boonyamarn تلاش می کند تا به نگه داشتن در تماس با دوستان به صورت الکترونیکی, اما مناطق مختلف آن را دشوار است.

Ow گفت که او نیز احساس اثرات منفی فیزیکی جداسازی از دوستان خود در سنگاپور است.

او به ندرت می شود به آنها را زمانی که در کالج و در حال حاضر در قرنطینه او هنوز هم نمی تواند.

"این بسیار نا امید کننده و تا آنجا که من می تواند منطقی همه چیز من هنوز هم احساس 'کیفر' جهان" Ow گفت.

به عنوان Ow پایان خدمت او دوره قرنطینه مارس 6, سنگاپور وارد یک فاز از مهار به نام "مدار شکن" شبیه به کالیفرنیا "stay-at-home" سفارش. این بدان معنی است که شهروندان دلسرد شد از ترک خانه های خود و بسیاری از غیر ضروری کسب و کار بسته شد, او گفت:.

"جالب است که روز من بود وجود دارد هیچ چیز برای انجام در خارج نشده بود که من برنامه ریزی برای رفتن گشت و گذار درست پس از" Ow گفت. "من واقعا می خواستم فقط به خارج شدن از خانه و قدم زدن تا برای ناهار آن روز به جای سفارش به من رفت و به دریافت ناهار برای خودم."

وانگ پیوست با خانواده اش و پایان مشخص شده از خود و برادرش خودخواسته قرنطینه با خانواده شام.

"ما می تواند غذا خوردن در همان میز ناهار خوری برای اولین بار پس از من است می خواهم خانه بود که نوع خوب," او گفت:. "قادر به خوردن غذای خوب دوباره – که بهترین بود."

Boonyamarn را در انزوا دوره رسما به پایان رسید شنبه در 4 p. m. اما او تصمیم به ادامه تا صبح روز بعد به امن است. پدر و مادر او بازگشت به خانه خود را یکشنبه شب.

او جشن مدتها در انتظار پایان قرنطینه با رفتن به یک درایو در اطراف ساحل محلی و درمان خودش را به som tam سنتی تایلندی سالاد پاپایا.

"من (شده است) زندگی در تهویه مطبوع و (یک) لپ تاپ, بنابراین من فقط می خواهم برای قرار دادن کامپیوتر من دور و رفتن برای پیاده روی در هر نقطه" او گفت:. "حتی خرید مواد غذایی, من آن را در حال حاضر."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن