در جهان جهانی شده مهم نیست اگر کشور شما ویروس رایگان

(https://who.sprinklr.com/) Coronavirus در حال حاضر در مراحل مختلف از طریق کشورهای سراسر جهان در نتیجه اگر ه

توسط ATROTICNEWS در 4 اردیبهشت 1399
Screenshot 2020-04-19 at 22.25.42
(https://who.sprinklr.com/)

Coronavirus در حال حاضر در مراحل مختلف از طریق کشورهای سراسر جهان در نتیجه اگر هر کشور داده می شود فکر می کند آن است که برنده این ویروس در جنگ با کمتر عفونت مقامات هستند مقاطعه جهانی پرواز و سفر که همیشه reinfecting کشور است.

افراد مسئول از ساخت سیاست و برنامه ای برای پاک کردن هر منطقه در جهان هستند نه به دنبال در تصویر بزرگ هستند و با توجه به مرزهای باز و پرواز به طور مداوم در آینده در داخل و خارج از فرودگاه. آنها مقاطعه ویروس سفر از طریق جاده و آموزش شبکه و یا از طریق پورت.

Screenshot 2020-04-19 at 22.31.25
تصویر 2020-04-19 در 22.31.25 (www.flightradar24.com)

در انگلستان در طول به اصطلاح مستند 15,000 هواپیما آمده به هیترو روزانه از ویروس نقاط بدون هیچ چک. این نشان می دهد که این نیست و هرگز واقعی بوده است مستند که به معنی مطلقا هیچ هوایی/جاده/قطار ترافیک. یک مستند به معنی هیچ کس مجاز در خارج از خانه خود در هر شرایطی و برای دیدن پارک ها و قطارهای زیر زمینی کامل به لبه که به خودی خود ثابت می کند این کار انجام شده در یک بی بند و مداخله به شیوه ای.

برای اعلام یک منطقه از جهان ویروس رایگان, در حالی که چینی هستند ویروس در بسیاری از نقاط دیگر دنیا این است که احمق به دلیل آن است که تنها یک ماده از زمان تا مواج ویروس دوباره در این منطقه که قبلا پاک شده است.

تنها راه برای مقابله با جهانی ویروسی همه گیر است که در واقع قرنطینه مناطق جهان است که شما با کل قطع از تمام سفر در داخل و خارج از این مناطق. مقامات مسئول سازمان ملل فردی در حال فکر کردن در شرایط جهانی و با توجه به جهانی ارتباط تنگاتنگ با طبیعت از ملل وجود دارد که به هیچ وجه مگر اینکه کل شبکه کنترل می شود و برش در نقاط خاص.

تا زمانی که وجود دارد هیچ برنامه جهانی به عنوان یک نهاد واحد برای مقابله با این ویروس وجود ندارد جدی مستندات سپس COVID-19 coronavirus را ادامه خواهد داد به حرکت از یک منطقه به بعد حفظ کرد قبلا پاک مناطق.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن