من-83 کوه گل رز پروژه: کار رزومه پس از coronavirus خاموش شدن با تاریخ اتمام

کار از سر گرفته است و در بین 83 کوه گل رز قبل پس از تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

وزارت امور خارجه از حمل و نقل تا به حال تعلیق در همه ساخت و ساز در اواسط ماه مارس به دلیل ویروس.

در ماه آوریل این گروه اعلام کرد که کار را از سر در 61 بحرانی بزرگراه و پل و پروژه های. که شامل I-83 کوه گل رز قبل.

روز جمعه در ساخت و ساز می تواند رزومه در سطح ایالت. خدمه مورد نیاز به اقدامات احتیاطی از قبیل تمرین های اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک مگر اینکه آنها را به پزشکی یا ایمنی دلیل نیست.

کوه گل رز, پروژه پیشنهاد در $58.3 میلیون دلار بود و انتظار ها به پایان رسید نوامبر ، 12, 2018. پیمانکار چری هیل ساخت Jessup, Md., در حال ارزیابی خسارت پولی برای تاخیر.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

آنچه در آخرین جدول زمانی برای تکمیل می کند ؟

پیمانکار پروژه آن تکمیل خواهد شد Nov. 13, 2020, PennDOT سخنگوی الکسیس کمپبل گفت:. پیمانکار به تازگی تجدید نظر در برنامه.

پیمانکار گفته بود که انتظار می رفت به پایان رسید و در سه ماهه سوم این سال است. در ماه فوریه اقدام PennDOT وزیر Yassmin Gramian گفت: پیمانکار برنامه ریزی برای ارائه یک برنامه جدید به این گروه در ماه مارس است.

در آن زمان Gramian گفت که او امیدوار است که این پروژه خواهد بود به پایان رسید “تا پایان سال جاری آغاز سال آینده — آخرین بهار 2021.”

جک فراست رئیس جمهور و رئیس اجرایی از Tutor Perini شرکت شرکت مادر چری هیل ساخت و ساز گفت: در یک ایمیل که به اتمام است و انتظار می رود تا پایان سال است.

هنگامی که کار سر ؟

کار در مونت رز دوباره در مارس 15, شبنم گفت.

یک هفته پس از خاموش شدن PennDOT کارگردانی چری هیل به منظور توسعه یک جداگانه COVID-19 ایمنی طرح شبنم گفت.

پیمانکار دریافت اطلاع به راه اندازی مجدد این پروژه در مارس 31, در انتظار تایید از coronavirus ایمنی طرح است.

PennDOT تایید ایمنی طرح در مارس 13 و گروه به کار مجوز برای راه اندازی مجدد این کار در مارس 15, شبنم گفت.

آیا خدمه مشغول به کار است ؟

آنها در حال آماده سازی برای یک ترافیک سوئیچ بر روی پل جدید در مسیر 124 فراست گفت.

PennDOT می گوید که سوئیچ احتمالا می تواند اتفاق می افتد در این آخر هفته.

خدمه در حال انجام undercutting و قرار دادن سنگ در خط اصلی من-83.

سنگ فرش نیز در حال انجام است در بزرگراه و مسیر 124 فراست گفت.

بیشتر: من-83/مونت رز پروژه شده است ‘درد در پشت’ برای کسب و کار

بیشتر: چرا شما اغلب بدون کارگران در تاخیر من-83/کوه Rose Ave. سایت پروژه

چه کل پولی خسارت?

به تاریخ پیمانکار چهره $11.2 میلیون دلار خسارت برای دیر تکمیل این پروژه و عدم پاسخگویی برخی از نقاط عطف کمپبل گفت:.

پیمانکار مسئول هر اضافی منحل خسارت در حالی که این پروژه به طور موقت تعطیل به دلیل همه گیر, او گفت:.

احزاب قفل شده در یک دعوای حقوقی بیش از این تاخیر و خسارت پولی. این است قبل از اینکه هیئت دولت از ادعای یک شبه قضایی سازمان است که به عنوان یک دادگاه برای پیمانکار ادعا می کند در برابر دولت است.

Tutor Perini به دنبال داشته خسارت معکوس بیشتر پول اضافه شده به قرارداد و مهلت فرمت. این شرکت مقصر PennDOT برای “نادرست و/یا تاخیر در تصمیم گیری” و عملکرد فوق العاده زمان است که منجر به فراست گفت.

PennDOT, اما, گفته است, این گیلاس هیل اقداماتی که منجر به طولانی به تاخیر می اندازد. به عنوان مثال پیمانکار در زمان پنج ماه به آدرس چگونه به خلاص شدن از آبهای زیرزمینی که خدمه آمار در طول حفاری برای پایه و اساس یک ساختار. آن را “dewatered” در عرض یک روز پس از روش انتخاب شد و اجرا شده است.

پیمانکار رد PennDOT را ادعا می کند.

Gramian گفت: در اوایل این سال است که او با Tutor Perini در کشورهای دیگر و “وجود برخی نگرانی ها در مورد راه آنها پیشنهاد پروژه و راه آنها آمده پس از ادعا و تغییر سفارشات.”

هیئت دولت ادعا می کند گفت: احزاب در ماه فوریه به جمع آوری شواهد در آماده سازی برای محاکمه.

جدا من-83 پروژه به سر

در خبری دیگر Kinsley ساخت و ساز خواهد شد از سرگیری یک متداول در پروژه های من-83 بین کوه گل رز و مسیر 30 مبادلات با توجه به وضعیت بخش حمل و نقل است.

شروع کار در شب یکشنبه.

رانندگان را ببینید لین محدودیت های بین 9 بعد از ظهر و 6 صبح در هر دو جهت انتشار اخبار متحده است. آنها نیز دیدن گاه به گاه سطح شیب دار تعطیل با ترافیک بیراهه در شمال جورج خیابان مسیر 30 و بازار و خیابان مبادلات.

دلار 5.4 میلیون پروژه آغاز شده است که در اواسط ماه اوت است انتظار ها به پایان رسید در تابستان امسال انتشار متحده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de