امید آنلاین Zumba درس های الهام بخش فیزیکی اکتشاف فضا و خود

UCLArts & شفا آنلاین Zumba کلاس ارائه می دهد شرکت کنندگان فرصت برای رقص استرس خود را در راحتی از خانه خود

توسط ATROTICNEWS در 7 خرداد 1399

UCLArts & شفا آنلاین Zumba کلاس ارائه می دهد شرکت کنندگان فرصت برای رقص استرس خود را در راحتی از خانه خود را.

کلاس بخشی از این برنامه را شفا آنلاین برای مردم در همه جا (امید) سری است که با هدف ارائه کلاس های رایگان آنلاین و در ساختمان انعطاف پذیری و بهبود سلامت روانی ، پینگ هو یک شریک حرفه ای با UCLA و بنیانگذار و مدیر امید گفت: او ایجاد این مجموعه در مدت کوتاهی قبل از COVID-19 همه گیر آغاز شد. در اصل او گفت: این برنامه به دنبال ارائه در دسترس برنامه های آنلاین برای کمک به عموم مردم با پیدا کردن ثبات روانی و مراقبت از خود از طریق مشارکت در هنر.

"این مایه تاسف برای زمینه است که در آن امید رشد کرده است" هو گفت. "اما وجود دارد یک پوشش نقره ای است که امید است در اینجا با منابع مورد نیاز برای ارائه به مردم با سالم کانال برای پیدا کردن آرامش و حس بودن در زمان های دشوار است."

این کلاس زومبا یکی از اولین برنامه بلند مدت به این امید سری و برگزاری آخرین جلسه سهشنبه پس از در حال اجرا برای تقریبا دو ماه. مربی Tessie Herrasti گفت: این دوره ایجاد شده بود برای کمک به مردم استفاده از رقص برای پیدا کردن یک کانال برای خود بیان و به تماس مجدد با بدن خود را. او تجربه قبلی آموزش زومبا در پاریس کمک به تحکیم ایجاد این دوره و همچنین نفوذ ارزش های اصلی او امیدوار به انتشار. برای Herrasti تمرکز این برنامه است که کمتر در حرکات فیزیکی و بیشتر در خود آگاهی از طریق اکتشاف فضا و احساسات است.

"من را تشویق دانش آموزان به شرکت به هر درجه آنها می توانند" Herrasti گفت. "در حالی که Zumba به طور سنتی استفاده می شود برای مقاصد ورزشی در اینجا از آن استفاده می شود به عنوان یک روش برای دریافت در تماس با خود است."

[لینک های مرتبط: رقص ویترین دانش آموزان فراهم می کند پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن آثار تجربی]

Herrasti گفت: ایده های خود بیان و خود اعتبار انتگرال به کمک به مردم پیدا کردن یک حس ثبات است. در طول هر کلاس او گفت که او چک در با خود و دانش آموزان خود را تشویق آنها را به تمایل به نیازهای جسمی خود را از طریق استراحت و هیدراتاسیون. با گوش دادن به نیازهای بدن خود Herrasti گفت: این کلاس شرکت کنندگان را تشویق به تمرین بهتر مراقبت از خود و اتخاذ سالم طرز فکر در طول زمان به چالش کشیدن.

یکی از Herrasti آموزان, باربارا, Ketchum گفت Herrasti را به روش زومبا معرفی کرده است حس نظم به زندگی روزمره خود را. Ketchum شده است در دراز مدت شرکت کننده در بسیاری از امید و برنامه و شرکت کنندگان از کلاس زومبا پس از یک روز. در حالی که او در اصل جذب به این دوره به عنوان یک راه برای ورزش Ketchum گفت Herrasti تمرکز بر مراقبت از خود ساخته شده در این کلاس یک بخش مرکزی از عمر خود را در قرنطینه.

"این چیزی است که من آمده ام به حساب در" Ketchum گفت. "من به ورزش در اتاق کار عرق و من احساس بسیار زنده و پر انرژی پس از آن بیش از همه است.

موسیقی و تنوع فرهنگی Herrasti به ارمغان می آورد به هر کلاس کمک می کند تا شما معرفی عناصر جدید به زندگی روزمره, Ketchum گفت. بر خلاف دیگر زومبا کلاس است که ممکن است به سادگی بازی رایج سبک پاپ آهنگ Harrasti معرفی موسیقی و رقص سبک از ژانرهای مختلف و فرهنگ ها. با کشیدن از هند یا سلتیک رقص سنت Herrasti گفت که او در نظر دارد برای پیشبرد بیانگری و relatability از جلسات خود را. این متنوع رویکرد بخشی از اجتماعی-عاطفی-هنر سبک است که مرکزی است برای او دوره اصول.

"بخشی از (اجتماعی-عاطفی-هنر) است که در مورد همه چیز بسیار فراگیر" Harrasti گفت. "برای warmup من این تمرینات که در آن ما کشش اندام ها و ستون فقرات به بررسی فضای اطراف ما و در طول جلسه من همیشه تشویق آزادی بیان از طریق جنبش است."

[لینک های مرتبط: قطعه رقص 'ققنوس' فراخوانی اساطیر یونانی به تصویر کشیدن مبارزه از زندگی]

Herrasti بیان-رویکرد متمرکز شده و البته فوق العاده در دسترس Ketchum گفت. به عنوان اولین-زمان زومبا, دانشجو, Ketchum گفت Herrasti را پرورش تدریس شده است و به او کمک کرد destress و او را تشویق به گوش دادن به بدن است که منجر به یک اثر آرام بخش است که حمل به زندگی روزمره خود را.

در حالی که کلاس تنظیم شده است برای پایان دادن به زودی هو وجود دارد گفت: هنوز هم فرصت های دیگر برای شرکت در برنامه های مشابه. برای کسانی که از دست رفته هو گفت: تیم امید در حال حاضر در حال کار بر روی ایجاد فیلم ها از این کلاس ها و آپلود آنها را به وب سایت خود را به محتوای به طور دائم در دسترس برای عموم است. برای تحقق این برنامه ماموریت هو گفت: امیدوارم که ادامه خواهد داد به برگزاری منظم حوادث در طول سال است که ادامه خواهد داد برای تقویت حس خوب بودن.

"امید ایجاد شده برای کمک به مردم پیدا کردن یک شیوه زندگی سالم" هو گفت. "از طریق اجتماعی-عاطفی هنر ما می تواند همچنان به ایجاد فراگیر وقایع و محیط امن برای افراد به ارتباط مجدد با خود و تمرین مراقبت از خود است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن