هری و Meghan کتاب: "خوب ناله و آزادی" معامله سطل آمار

آخرین هری و مگان تبلیغ قطعه مشکوکی نوشته شده با لينک مستقيم منابع در حال حاضر تبدیل به یک معامله سطل آمار

توسط ATROTICNEWS در 8 مرداد 1399
harry and meghan whine

آخرین هری و مگان تبلیغ قطعه مشکوکی نوشته شده با لينک مستقيم منابع در حال حاضر تبدیل به یک معامله سطل آمار در دست دوم فروشگاه کتاب.

"در بسیاری از ناله در آن است. انگلیسی, مالیات دهندگان پرداخت می شود £30 میلیون عروسی – ناله. انگلیسی, مالیات دهندگان و Windsors بودجه £4.8 میلیون نوسازی Frogmore خانه – بیشتر ناله. بی شماری چند پوند سفرهای خارج از کشور به مکان هایی مانند آفریقای جنوبی – فوق العاده ناله. متعدد جت خصوصی پرواز در سراسر جهان هزینه میلیون ها نفر – ناله, ناله و شکایت کردن! £900,000 حمام نوزاد در نیویورک برای پرداخت مالیات دهندگان انگلیسی – ناله و شکایت کردن! سالانه هزینه های امنیتی برای ناله زن و شوهر – حتی بیشتر فاک ناله. البته در آن کتاب می گوید: این همه تقصیر از خانواده سلطنتی و نه یک تکه از سرزنش می رود که خودشیفتگی زن باهم Markle یا کم IQ سابق پرنس هری" یکی منزجر خوان که خریداری کتاب برای 25 سنت در معامله-زیرزمین فروشگاه در آیداهو نشان داد.

با توجه به خوانندگان بد نوشته شده است کتاب ناله شروع می شود از یک صفحه و همچنان در سمت راست به پایان کتاب بدون یک صفحه بدون آن.

اگر با این حال شما می خواهم به خواندن پی در پی ناله در هر جمله توسط یک دسته از freeloaders مانند هری و مگان و سپس این کتاب را فقط حق را برای خود ناله و شکایت کردن عشق خود را.

خوب ناله و آزادی retells داستان چگونه آن را هر کس دیگری را تقصیر و هیچ ربطی به Meghan Markle. در حالت ایده آل آن بهتر خواهد بود برای گول زدن چشم خود را با یک قاشق از خواندن این قطعه اسکلروتيکی ناله گه که بهترین توصیف مهاجم خودخواه طبیعت از یک کینه جو Meghan به بیش از خانواده سلطنتی که تلاش خود را بسیار بهتر به جای این مبتذل پول گرفتن grifter به کاخ سلطنتی.

"پس از خواندن این کتاب که من در بر داشت دور انداخته روی کف اتوبوس من آغوشش استفراق کند همچنان کودکش را در یک سطل. من بیمار بود نه تنها برای اتلاف وقت پنج دقیقه از وقت خواندن آن را پی در پی ناله در سمت چپ آن یک طعم و مزه بد در دهان من" دیگر منتقد این کتاب نشان داد.

"خوب ناله و آزادی" است که خوشبختانه در دسترس نیست در هر کتاب خوب در مغازه ها اما می توان در معامله سطل سطل در همه جا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن