فروش تفنگ افزایش یافت در بهبهان. به عنوان coronavirus رشد کرد اما هزاران نفر را تکذیب کرد پس از چک پس زمینه

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 10:39 AM EDT May 15, 2020وجود دارد بنابراین بسیاری از اسلحه فروش در

توسط ATROTICNEWS در 27 فروردین 1399

وجود دارد بنابراین بسیاری از اسلحه فروش در پنسیلوانیا در ماه گذشته است که آن را ناشی آنلاین دولت بررسی زمینه های سیستم را به سقوط.

که یکی از اولین نشانه هایی از یک سنبله همراه با صف های طولانی در مغازه اسلحه و اجرا در مهمات با توجه به ایالتی پنسیلوانیا ،

بیشتر: مهمات بود مانند کاغذ توالت " در برخی از مرکزی بهبهان. مغازه اسلحه

آمار منتشر شده در شنبه تایید آنچه که آنها انتظار داشتند.

"روشن است حجم رفت تا به عنوان COVID-19 آگاهی رشد در اواسط تا اواخر ماه مارس گفت:" رایان Tarkowski ارتباطات مدیر ایالتی پنسیلوانیا ،

وجود دارد 304,876 زمینه بررسی انجام شده در پنسیلوانیا در طول سه ماهه اول سال 2020 تا 14 درصد از 266,442 در طول سه ماهه مشابه در سال 2019.

بیشترین تعداد چک های پس زمینه آمد و در تاریخ 20 مارس زمانی که سیستم اسکن 8,346 خریداران. پنسیلوانیا تا به حال اجرا است که بسیاری از چک های پس از جمعه سیاه, نوامبر. 24, 2017, زمانی که 9,178 چک انجام شد Tarkowski گفت.

دیگر شلوغ ترین روز چهارم شد و در همان ماه: 7,704 چک در مارس 16 و 7,313 چک در 19 مارس ،

کسانی که در اوج روز رخ داده است در همین هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی و امضا و به قانون coronavirus بسته امداد و رژیم صهیونیستی است. تام ولف بسته تمام پنسیلوانیا مدارس برای حداقل دو هفته.

گرگ دستور shutdown از همه غیر ضروری کسب و کار در مارس 19, و آن روز و روز بعد دو سه روز شلوغ برای خرید اسلحه گرم در پنسیلوانیا است.

پلیس ایالتی داده ها همچنین نشان می دهد 4,866 مردم محروم بودند اسلحه گرم خرید پس از چک پس زمینه. بیش از 1 ، 200 از کسانی که رد شد با اشاره به سازمان های اجرای قانون و 59 نفر دستگیر شدند در نقطه خرید.

هر چند انکار شد تا 1,606 سال بیش از سال Tarkowski گفت: این یک حالت عادی افزایش متناسب.

"هنگامی که پس زمینه چک کردن آن را حس می کند که انکار نیز تا," او گفت:.

وجود شایعات Tarkowski گفت که دولت در زمینه بررسی سیستم نبود عامل.

"ما می خواهیم مردم بدانند که درست نیست. ما هنوز در حال اجرا در پس زمینه را بررسی می کند. ما هنوز باز است."

پنسیلوانیا فوری بررسی سیستم آن را به عنوان به طور رسمی شناخته شده است و استفاده های مجاز اسلحه نمایندگی مجاز و فروش county sheriffs و روسای پلیس در کلاس اول شهرستانها برای تعیین یک فرد توانایی قانونی برای به دست آوردن اسلحه گرم را از طریق خرید و یا انتقال.

پلیس ایالتی ندارند county-توسط-شهرستان تفکیک چک های پس زمینه و انکار و Tarkowski گفت که او نمی تواند می گویند به طور خاص چرا اکثر مردم محروم بودند.

تحقیقات باعث شده اگر کسی فراهم می کند و اطلاعات نادرست در طول یک چک پس زمینه با توجه به دولت ،

"در پنسیلوانیا یک فرد مرتکب جرم از درجه سوم اگر آنها را نادرست و یا بیانیه نوشته شده است در هر ایالتی یا فدرال آژانس فرم و یا عمدا ارائه نادرست شناسایی است که به احتمال زیاد به فریب یک اسلحه گرم فروشنده فروشنده مجاز و یا مجوز تولید" پلیس ایالتی گفت: در انتشار اخبار.

در چک های پس زمینه مردم نیز ممکن است شناسایی شده به عنوان حکم فعال به صورت خود بازداشت.

پلیس ایالتی را انتشار بعدی خود را شمارش از سه ماهه چک های پس زمینه و انکار در اوایل ماه جولای.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن