Guerrero را به USIUSF رئیس جمهور پس از بازنشستگی به عنوان UCLA مدیر دو و میدانی

در حال حاضر مجموعه ای به بازنشسته ژوئن 30, UCLA مدیر دو و میدانی دن Guerrero حتی نمی خواهد که به صبر یک روز کا

توسط ATROTICNEWS در 20 اردیبهشت 1399

در حال حاضر مجموعه ای به بازنشسته ژوئن 30, UCLA مدیر دو و میدانی دن Guerrero حتی نمی خواهد که به صبر یک روز کامل قبل از شروع کار بعدی.

گرررو انتخاب شد رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه بین المللی ورزشی فدراسیون USIUSF پنج شنبه اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی و میله میله برای شروع مدت خود را که از طریق اجرا خواهد شد 2024 در ژوئیه 1.

پس از خدمت به عنوان مدیر دو و میدانی از سال 2002 در وستوود, Guerrero را به عنوان USIUSF رئیس جمهور پس از برگزاری قبلا این موضع معاون رئیس جمهور. گرررو اعلام کرد در سپتامبر. 2019 که او برنامه ریزی برای مرحله پس از 18 سال در این سمت است.

این USIUSF تسهیل نمایندگی ایالات متحده در جهان دانشگاه های جهان دانشگاه های قهرمانی, با عضویت در فدراسیون به اشتراک گذاشته شده توسط NCAA و دیگر دانشگاهی سازمان های ورزشی.

از بازنشستگی مدیر دو و میدانی دارای تجربه دست اول با USIUSF این مسابقات رقابت در سال 1970 تابستان دانشگاه های جهان بازی به عنوان یک ورزشکار بازی بیس بال در تورین ایتالیا, مسابقات است.

گرررو ماند با UCLA از طریق 2020 پس از قرارداد خود را تمام شده در Dec. 2019 و تصدی خود آورده برونز 32 NCAA قهرمانی در سراسر 15 های مختلف ورزشی به عنوان او به دست آورده سه NACDA Under Armour مدیر ورزشی جوایز سال.

نهایی سال Guerrero تصدی همچنین شامل Varsity Blues رسواییکه دیدم اخراج مردان فوتبال مربی Jorge پلو با توجه به استخدام نقض.

موقعیت خالی است و نه انتظار برای پر ارشد کاردانی دو و میدانی مدیر جاش Rebholz که نمی توان برش نهایی در فرآیند استخدام با توجه به لس آنجلس تایمز.

دزیره نی-فرانسوا – دو و میدانی مدیر در UNLV از آوریل 2017 – شده است به عنوان یک نام ممکن است منجر نامزد برای Guerrero موقعیت با توجه به Las Vegas Review-Journalبا وجود قرارداد خود را با UNLV در حال اجرا از طریق 2022. او همچنین دارای اتصالات در UCLA اخذ مدرک لیسانس از دانشگاه در حالی که رقابت به عنوان پارو زن. اگر استخدام او خواهد بود اولین زن مدیر دو و میدانی در UCLA تاریخ است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن