رژیم صهیونیستی. تام گرگ به تشریح برنامه ریزی برای بازگشایی, Pa. بر اساس coronavirus موارد جمعیت داده

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 9:11 PM EDT May 22, 2020قرمز. زرد. سبز.کسانی که این مراحل است که خو

توسط ATROTICNEWS در 4 اردیبهشت 1399

قرمز. زرد. سبز.

کسانی که این مراحل است که خواهد شد مورد استفاده برای بازگشایی پنسیلوانیا در هفته های آینده فرماندار تام ولف گفت: در یک کنفرانس خبری پنج شنبه شب.

او گفت: هیچ یک ابزار است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به حرکت به شهرستان از یک مرحله به بعد اما نه مقامات را در سه چیز به این تصمیم. این شروع می شود با تعداد موارد یک شهرستان با توجه به جمعیت آن است.

"قرمز بدیهی است در این مرحله ما در حال حاضر در" گرگ گفت. "حرکت به زرد و سبز خواهد بود اطلاعات محور مبتنی بر شواهد تصمیم گیری. در حال حاضر ما به دنبال در شهرستانهای استان که زیر 50 مورد در هر 100,000 نفر در طی 14 روز به بازگشت به کار."

آنها همچنین می خواهم به نگاه تست سایت و توانایی که مسئولیت رسیدگی به افزایش تعداد موارد باید بوجود می آیند.

که Pa. استان ها به احتمال زیاد به بازگشایی ،

بر اساس تعداد موارد هیچ یک از شهرستانهای استان در southcentral Pa. خواهد ساخت حرکت به زرد است.

بر اساس 2019 تخمین می زند در اینجا این است که جمعیت این شهرستان در منطقه و به دنبال آن تعداد موارد COVID-19 از نیمه شب مارس 22:

  • Adams County: 102,811 (92)
  • Cumberland County: 251,423 (207)
  • Dauphin County: 277,097 (422)
  • فرانکلین شهرستان: 154,835 (152)
  • Lancaster County: 543,557 (1,326)
  • لبنان, شهرستان: 141,314 (535)
  • York شهرستان: 448,273 (531)

Wolf مشخص نیست چه مدت 14 روز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین معیارهای.

بر اساس 14 روز گذشته این موارد به عنوان از آوریل 8, Cumberland County (123 نفر) خواهد و معیارهای Adams County (59 مورد) خواهد بود در حباب. دیگر استان ها نمی خواهد واجد شرایط.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

گرگ گفت: این مناطق به احتمال زیاد به حرکت به زرد فاز اول خواهد بود در northcentral و شمال غربی بخش هایی از دولت است.

کامرون و سالیوان شهرستانهای رهبری دولت با فقط یک مورد و بدون مرگ و میر در هر دو شهرستان است. از دولت 67 شهرستان, 20 کمتر از 20 نفر پس از شخص اول آزمایش مثبت نزدیک به هفت سال پیش.

Pa. ساخت و ساز به سر; کسب و کار خواهد شد به تدریج بازگشایی

"همانطور که گفتم قبل از ما در حال رفتن به کوه در می رم سوئیچ و رفتن از بسته به باز" گرگ گفت. "در نهایت این ویروس در حال رفتن برای تعیین جدول زمانی ما نیست." گرگ گفت: حرکت به زرد خواهد آسانسور اقامت در خانه محدودیت به نفع تهاجمی کاهش و خواهد باز در شخص خرده فروشی اگر چه منظقه و تحویل شده است.

داخل ساختمان تفریح و سرگرمی, بهداشت و سلامتی, امکانات و تمام سرگرمی باقی خواهد ماند بسته شده است. رستوران ها و کافه ها خواهد بود محدود به carryout و تحویل.

کروناویروس در نیویورک: نیاز به یک گذرنامه ؟ تفنگ اجازه ؟ آنچه شما نیاز به دانستن در میان coronavirus در شهرستان نیویورک.

کسب و کار است که می تواند با استفاده از telework را مجبور به انجام این کار و جمع و مراقبت از زندان محدودیت باقی خواهد ماند.

گرگ نیز اعلام کرد که بازگشایی ساخت و ساز در کشور آغاز و در مارس 1 نقل مکان کرد تا از 8 مارس.

معیارهای مشخص نشده برای حرکت به سبز فاز که بلند stay-در-خانه و کسب و کار بسته شدن سفارشات در حالی که به دنبال زمان CDC و پنسیلوانیا وزارت بهداشت دستورالعمل.

تاریخ بازگشایی Pa. می تواند تغییر

گرگ شد سریع به اشاره است که تاریخ می تواند تغییر کند اگر داده ها تغییرات.

و استان ها می تواند نقل مکان کرد و در یک مرحله اگر شرایط را بدتر کند.

کروناویروس در Pa.:خودتان را کنترل کنید برای مثال موج دوم, Pa. می بیند پرش در موارد

"ما در حال تلاش به عنوان امن به عنوان ما می توانیم" گرگ گفت. "ما در حال تلاش به عنوان مراقب باشید و محتاط به عنوان امکان پذیر است. مارس 8 اولین ما احساس می کنیم ما می تواند سفارش حتی در مناطقی که به نظر می رسد به چند مورد."

او گفت که این چالش است که در پنسیلوانیا همان است که در سراسر کشور. به عنوان اعداد نشان می دهد غلظت موارد نهفته در شمال شرقی و جنوب شرقی.

"همانطور که ما تعطیل در مرحله راه ما را بازگشایی در مرحله راه" گرگ گفت.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن