بازارهای جهانی سهام برای آینده پا به پایین

به عنوان بسیاری از کشورهای ساده لوحانه سعی کنید برای باز کردن کسب و کار خود و مدارس تا دوباره وجود خواهد داش

توسط ATROTICNEWS در 15 اردیبهشت 1399

به عنوان بسیاری از کشورهای ساده لوحانه سعی کنید برای باز کردن کسب و کار خود و مدارس تا دوباره وجود خواهد داشت تعجب تند و زننده برای بسیاری به عنوان موج دوم ویروس از طریق گزش.

هوشمندانه مردم که تجارت این را می دانند و این است که چرا بازار معاملات آتی است که مقاطعه دیگر پا به پایین در بازارهای جهانی در روز دوشنبه صبح.

آن را کاملا یک چیز نادر برای آقای بوفه به وحشت او به عنوان به فروش می رساند شرکت هواپیمایی منابع آمدن از شاه خرید و نگه دارید این عمل به تنهایی نیاز به ترساندن زندگی می گه از هر کسی که هنوز هم شجاعانه برای برگزاری هر نوع سهام به غیر از فیزیکی شمش طلا میله های زندان.

این شرم آور گوردون براون به فروش می رسد همه از انگلستان ذخایر طلا زمانی که او صدراعظم چرا که در حال حاضر می شده اند و زمان زیادی را برای برخی از پول نقد مورد نیاز برای کشور است.

Coronavirus است و نه دور وجود خواهد داشت و موج پس از موج با ادعا به عنوان نقاط مختلف جهان به رقابت با مراحل مختلف و ترافیک هوایی همچنان ادامه دارد.

غذا سهام در حال حاضر عدم, محصولات ریخته بودن و گالن شیر در حال سرخ به قطره قطره شدن. توزیع مواد غذایی زنجیر به سختی عملکرد و در امریکا و گوشت در حال حاضر نادر کالا.

جهانی کمبود مواد غذایی می تواند منجر به ناآرامی چیزی سلسله مراتب نمی خواهم, چرا که آنها می دانند که آنها در نهایت تعدادشان کمتر اگر کل shithouse می رود تا در شعله های آتش. این امر می تواند تقریبا بیش از حد آسان برای ترقی بسیاری از دولت ها در حال حاضر teetering در لبه به عنوان آن را تنها یک کاتالیزور به آتش لمس کاغذ قبل از swarms حمله مراحل از تمام این مجالس که در آن هیچ چیز به نظر می رسد حل شود.

اگر شما در حال رفتن به انجام کاری آن را انجام دهید لعنتی به درستی در غیر این صورت آن را انجام نمی در همه. این سرود مربوط به این مستند به خصوص در انگلستان و امریکا که پنجه در نیم دل اتفاقی در راه است. این است که چرا ایالات متحده آمریکا و بریتانیا چنین نرخ مرگ و به دلیل بی بند و مداخله نگرش به coronavirus آنها را درو بد بدست پاداش خود را شکست.

در حالی که همه چین طعنه غرب به عنوان آن را انکار می کند و هر اتهام پرتاب در آن در مورد کوروناویروس پوشش توسط حزب کمونیست چین در مراحل اولیه از وقوع.

بازار به طور طبیعی همه این گه زیرا آنها در حال گاییدن, گنگ است. فروش, فروش, فروش!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن