غول استخدام 3000 به دیدار با 'افزایش تقاضا برای مواد غذایی در طول شیوع کروناویروس

سوزان مارتین York Daily Recordمنتشر شده 10:38 AM EDT Apr 23, 2020غول شرکت اعلام کرد قصد دارد در روز پنج شنبه ب

توسط ATROTICNEWS در 6 اردیبهشت 1399

غول شرکت اعلام کرد قصد دارد در روز پنج شنبه به استخدام اضافی 3,000 کارگران "برای دیدار با افزایش تقاضا برای مواد غذایی به عنوان COVID-19 pandemic همچنان ادامه دارد" با توجه به انتشار اخبار.

این افزایش نشان دهنده نزدیک به 10 درصد از کل نیروی کار این شرکت که شامل غول مارتین غول مستقیم, مارتین مستقیم و موروثی بازار است.

این خواهد بود که علاوه بر حدود 4000 موقت و پاره وقت کارگران در حال حاضر استخدام در ماه گذشته است.

"ما متعهد به خدمت به جوامع ما و مشتریان در طول این زمان فوق العاده ای در حالی که کمک به همسایگان ما که به دنبال کار" گفت: Matthew Lutcavage معاون منابع انسانی است.

کارگران مورد نیاز برای انواع در فروشگاه مواضع علاوه بر تحقق مرکز انتخاب و رانندگان برای حمایت از غول مستقیم, خدمات آنلاین خود را برای وانت و تحویل.

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به تشریح برنامه ریزی برای بازگشایی, Pa. در مراحل

بیشتر: غول را کاهش می دهد تعدادی از مشتریان در فروشگاه های مجاز

"بیش از دو ماه گذشته ما باور نکردنی در فروشگاه و تجارت الکترونیک اعضای تیم مشغول به کار خستگی ناپذیر برای خدمت به خانواده, اما تقاضا برای مواد غذایی آنلاین نگه می دارد در حال رشد قوی تر" Lutcavage گفت: در انتشار اخبار.

"برای دیدار با این تقاضا این شرکت خواهد فاز در فناوری پیشرفت های غول پیکر مستقیم پلت فرم با هدف اضافه کردن سفارش ظرفیت و افزایش زمان اسلات" انتشار متحده است.

همچنین مشتریان هم اکنون می توانید انتخاب کنید تا با استفاده از نسخه ویژه فضاهای پارکینگ مشخص شده. و برای ارشد مشتریان که نمی توانند به فروشگاه این شرکت تعریف USPS گزینه تحویل.

کسانی که علاقه مند به استفاده از برای یک کار می توانید به صورت آنلاین در giantfoodstores.com یا martinsfoods.com و یا صحبت با یک مدیر فروشگاه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن