'سخاوت است نه لغو': به محلی نیویورک با هدف دریافت 10,000 اهدا کنندگان در این سال

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordانتشار: 10:57 AM EDT May 29, 2020Coronavirus همه گیر نیست و بسته شدن پرده به

توسط ATROTICNEWS در 11 اردیبهشت 1399

Coronavirus همه گیر نیست و بسته شدن پرده به محلی نیویورک 2020 — سالانه شهرستان جشن انسان دوستی.

خوشبختانه این رویداد جمع آوری کمک های مردمی صورت می گیرد که هم راستا کاملا با تعطیلی و اجتماعی فاصله مورد نیاز در حال حاضر در محل.

در طول سال, به محلی نیویورک ارائه شده توسط غول, شده است, هر دو آنلاین و روابط عمومی همزمان با اولین جمعه. و سازمان ها راه اندازی غرفه و حوادث در طول روز است. در سال 2019 این رویداد مطرح $3.2 میلیون دلار برای بیش از 300 سازمان های غیر انتفاعی در جامعه است.

مدیر اجرایی برای به محلی نیویورک Meagan داده می گوید که "دادن است نه لغو" به دلیل همه گیر و هنوز هم وجود دارد یک نیاز در جامعه در حال حاضر.

به طور معمول, به محلی نیویورک دارای یک هدف پولی اما در این سال آنها در حال تغییر به تعداد اهدا کنندگان — تنظیم هدف در 10 ، 000. آنها حتی کاهش حداقل کمک مالی به 5 دلار در نور از مشکلات مالی در حال حاضر.

"هدف واقعی ما این است که مردم بیشتر درگیر در انسان دوستی" داده گفت:.

ابتدا در نیمه شب روز جمعه, مه 1 به محلی نیویورک وب سایت را در زمان واقعی مقدار که نشان می دهد چه مقدار است مطرح شده برای سازمان های مختلف. در این سال آنها در حال رفتن به یوتیوب livestream کانال است که به روز رسانی در بالای ساعت شروع 7 صبح جمعه.

به محلی نیویورک در حال کار با خسته گروه هنر به ارائه مجازی محلی کنسرت و شما هنوز هم می تواند لحن به جامعه پیشرفت شورای مسابقه کارائوکه و دیگر رویدادهای آنلاین جمعه.

بررسي فايلهاي givelocalyork.org برای دیدن که سازمان در حال شرکت در سال جاری و برای دیدن تمام مجازی ارائه شده برای آوریل 1 رویداد.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن