از حاشیه: ادراک سیم نشان دهنده زمان در UCLA برنامه ای برای بازگشت پس از فصل ارشد برش های کوتاه

"از حاشیه" سری هدف به دانشجو-ورزشکاران یک شانس برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را در کلمات خود را. اول شهادت

توسط ATROTICNEWS در 10 اردیبهشت 1399

"از حاشیه" سری هدف به دانشجو-ورزشکاران یک شانس برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را در کلمات خود را. اول شهادت می آید از UCLA داخلی و والیبال ساحلی ارشد ادراک سیم که به تازگی اعلام کرد که او را در سال پنجم و در پاسخ به لغو چه بوده است او هشتم مبارزات انتخاباتی به عنوان یک Bruin.

رفتن به ارشد, ساحل, فصل, من شادترین و بیشتر مطالب با خودم من تا کنون بوده است.

من تلاش کرده بود با اضطراب در سال گذشته و از آن ساخته شده من سوال خودم و ورزش دوست داشتم. با کمک به دیگران, من که غلبه و خودم را دوباره در من نهایی و داخلی والیبال ساحلی فصل است.

این ساحل فصل قرار بود به معنای زیادی برای من چون این آخرین فصل من تا به حال به رقابت در UCLA نیوجرسی.

متاسفانه من ارشد سال رو قطع با توجه به شرایط به طور کامل خارج از کنترل من است. دلخراش بود نه تنها برای من بلکه برای هم تیمی های من و هر ورزشکار دیگر به رقابت در سراسر کشور.

این چند هفته گذشته بدون من مدرسه هم تیمی های من و والیبال شده است برخی از سخت ترین بار من تا کنون بوده است.

هنوز هم به دنبال بازگشت در من سه سال و نیم در UCLA من نمی تواند بیشتر خدا را شکر برای تجربه است که من قادر به.

هر کس نمی تواند می گویند که آنها در Pauley غرفه. هر کس نمی تواند می گویند که ملاقات ورزشکاران حرفه ای مانند له برون جیمز و کوین دورنت فقط به این دلیل آنها آموزش دیده در همان تمرین بدنسازی.

هر کس نمی تواند می گویند که با دوستان ساق پوش, جوراب, توپ, TJ برگ جاش روزن, Kyla راس مدیسون Kocian و بسیاری دیگر که رفته اند به رقابت در سطح حرفه ای و یا در بازی های المپیک است.

هر کس نمی تواند می گویند که آنها برنده back-to-back ملی قهرمانی با شگفت انگیز ترین و با استعداد در جهان است. هر کس نمی تواند می گویند که آنها شده اند مربی توسط برخی از بهترین تا به حال بازی بازی.

و در نهایت هر کس تا به حال افتخار به بازی با این چهار حرف در سراسر قفسه سینه خود را. وجود دارد هیچ چیز مانند یک خرس و هیچ چیز را همیشه با یکدیگر مقایسه کنید.

UCLA بود که همیشه رویای من مدرسه. من به یاد داشته باشید که مایل به رفتن در اینجا از زمانی که من شروع به فکر کردن در مورد ، وقتی که من رفت و در سفر من, من می دانستم که درست پس از آن است که این محل برای من – پردیس زیبا بود, مردم شگفت آور آن بود شماره 1 عمومی دانشگاه در جهان و محل را با شعار "قهرمانان در اینجا ساخته شده است."

اگر چه من قادر به حضور در مدرسه رویای من سفر هرگز به آسانی به عنوان بسیاری ممکن است فکر می کنم. من رو خیلی سختی در طول زمان در UCLA.

اما من همیشه قادر به دریافت از طریق این دلیل که در آن من و مردم من را احاطه کرده بود. من هرگز به تنهایی من هرگز نادیده گرفته بود و من هرگز داده می شود.

همیشه وجود دارد رفتن به چیزها و کسانی که سعی خواهد کرد تا شما را پایین بیاورد اما به دلیل UCLA من قادر به پاسخگویی به کسانی که من را پشتیبانی و حمایت من تمام راه را.

در حال حاضر متفاوت است.

با همه چیز در رفتن در جهان در حال حاضر, من همچنان به خودم تکیه UCLA سیستم پشتیبانی – به همین دلیل است که من قصد دارم در استفاده از NCAA-اعطا اضافی دانشگاهی واجد شرایط بودن.

من می توانید به راحتی در دانستن من باید از این فرصت برای بازگشت به UCLA و رقابت در کنار بهترین دوستان و کارکنان مربیگری است که پشتیبانی از من و این تیم بیش از هر چیز.

من نگاه به جلو به گرفتن این فرصت را به بازی با بهترین دوستان من در Mapes, ساحل برای یک آخر سوار. همه چیز اتفاق می افتد برای یک دلیل و برونز به عقب خواهد بود.

یک بار Bruin همیشه یک Bruin.

برای همیشه لطفا برای
زرنگ و دانا سیم پلاک 11



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن