اولین Coronavirus موج تست زمین – دوم – سوم موج زمین آزمایش و اثبات

اگر شما گرفتن فرم خفیف coronavirus COVID-19 آن معنا نیست که شما در حال درمان می شود. مواردی وجود دارد از مر

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399
coronavirus second third wave

اگر شما گرفتن فرم خفیف coronavirus COVID-19 آن معنا نیست که شما در حال درمان می شود. مواردی وجود دارد از مردم ابتلا به دو و یا سه جهش در همان زمان. هنگامی که شما در حال ظاهرا 'درمان' شما آلوده می تواند دوباره.

برخی از دانشمندان می گویند این ویروس دارای 40 جهش گونه های دیگران می گویند تنها 8 گونه از تعداد واقعی نمی توان به طور کامل شناخته شده به عنوان ویروس بسیار همراه است و به طور مداوم جهش در هر منطقه آن را آلوده.

Coronavirus است دو مرحلهای با عفونت های متعدد حمل چندین گونه اتفاق می افتد تنها یک قربانی است. یک فرد و یا "فوق العاده-پخش' ریختن می تواند این ویروس را به افراد متعدد حتی اگر آنها نشان می دهد هیچ نشانه قابل رویت.

این برنامه ویروس انجام شده است در قطرات آب از فرد آلوده و منتقل می شود با سخنرانی عطسه و سرفه و از طریق لمس است.

اگر شما نمی پوشند مناسب N95 plus full facemasks دستکش و حفاظت از چشم در اماکن عمومی شما در خطر شدید ابتلا به یکی از بسیاری از گونه های مرگبار پاتوژن است که در کشتار هزاران نفر از مردم در حال حاضر. در انگلستان به عنوان مثال هیچ کس در فضاهای محصور می پوشد, حفاظت, و این است که چرا این ویروس عفونت نرخ بسیار بالا است.

تصور غلط است که پس از موج اول مردم را نسبت به coronavirus اشتباه است همانطور که در بالا وجود دارد جهش COVID-19 و به عنوان یک منطقه دیده می شود ظاهرا تمیز جهانی دیگری در منطقه خواهد بود آلوده و سفر هوایی انجام خواهد شد مسافران از طریق این ویروس بر روی ظاهرا تمیز کردن منطقه برای دو دوز از عفونت است. کسانی که آلوده شدند از قبل خواهد شد آلوده به عنوان بسیاری از بار این ویروس خفته در درون خود قربانی حتی اگر تلقی 'درمان'.

دولت ها نه مقاطعه شناخته شده اطلاعات علمی است که کسانی که در حال حاضر آلوده می تواند دوباره آلوده در نتیجه باعث سايتوکين طوفان در سیستم ایمنی بدن بسیار شبیه به رخ همه گیری آنفولانزای اسپانیایی از سال 1918 که در آن موج دوم از عفونت نهایی شد قاتل.

یک سايتوکين طوفان است تولید بیش از حد سلول های ایمنی و فعال کردن ترکیبات (سايتوکاين) که در آنفولانزا یک عفونت است که اغلب در ارتباط با افزایش ایمنی بدن فعال سلول ها به ریه ها. در نتیجه ریه التهاب و تجمع مایع می تواند منجر به زجر تنفسی و مي تواند به ثانویه پنومونی باکتریایی — اغلب افزایش مرگ و میر در بیماران است. منبع

تنها صرفا کارآمد راه توقف ورود COVID-19 در یک قلمرو یا توقف تمام ورود و یا ابداع یک تست است که تشخیص این ویروس حتی در حالی که خفته. بنابراین کسانی که آلوده می تواند اجازه ورود به یک مثلا منطقه. به عنوان رتبهدهی نشده است وجود دارد هنوز هیچ تست از این نوع است که توسعه داده شده است.

وجود دارد را باید عملی تست از کل جمعیت که در آن کسانی که آلوده شده اند حتی فقط یک بار از هم جدا هستند از مردم چه کسانی هستند مثلا. وجود دارد که باید به صورت دوره ای تست از جمعیت به اطمینان حاصل شود که هیچ کس آلوده شده است.

با توجه به ساختار اقتصاد جهانی, توقف همه ورود به کشور از طریق هوا/دریا/راه آهن/جاده است نه یک گزینه قابل دوام به این دلیل که اقتصاد مهم تر است از زندگی انسان است.

این است که چرا وجود خواهد داشت بسیاری از امواج از ویروس جهش یافته و در هر موج تلفات بر مردم افزایش خواهد یافت تا زمانی که این ویروس به نوعی متوقف شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن