بررسی پت-tential مزایای گیر بودن در خانه با دوستان خزدار

همه ما می خواهیم این stay-at-home سفارشات به برداشته شود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است – همه ما به

توسط ATROTICNEWS در 20 اردیبهشت 1399

همه ما می خواهیم این stay-at-home سفارشات به برداشته شود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است – همه ما به جز سگ ما است.

به دلیل جاری COVID-19 گیر میلیون ها نفر از آمریکایی ها ماندن در خانه برای جلوگیری از گسترش ویروس. به عنوان ما حضور مجازی زوم سخنرانی در خانه و تماشای پیر Snapchat خاطرات از دوستان در کالج و شادتر می توان آن را سخت به ماندن مثبت است.

برای سگ و گربه و دیگر حیوانات خانگی اگر چه زمان بیشتری را در خانه به معنی کیفیت بیشتر زمان خود را با صاحبان و معلوم تعامل است فقط به عنوان خوب برای ما به عنوان آن را برای آنها است.

در سطح وجود دارد بسیاری از دلایل روشن به عشق حیوانات خانگی ما. آیا رفیق خود یک پرنده و توله سگ یا اژدها ریشو این موجودات می تواند سرگرم کننده را به بازی با و مشاهده ما با ارائه شرکت و تبدیل شدن به بهترین دوستان است.

اما مزایای استفاده از داشتن یک حیوان خانگی فراتر از فقط داشتن یک همراه و همدم به اویختن با. تحقیقات علمی نشان می دهد که داشتن یک حیوان خانگی متعدد جسمی و روحی مزایای بهداشت و درمان ، برای مثال با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از وب سایت ما حیوانات خانگی' شرکت می تواند کمک به ما در مقابله با احساس تنهایی و افسردگی است.

.

.

تصویر 1 از 7

(David Rimer می/Daily Bruin)

جای تعجب نیست که حیوانات خانگی همواره بخش مهمی از زندگی صاحبان آنها – اما در حالی که بسیاری از ما در خانه بماند و حیوانات خانگی ممکن است مهم تر از همیشه است.

گرت Kukier دوم-سال شیمی دانشجو گفت: سگ خود را Rasko اخیرا یک پایه زور برای او در حالی که او همچنان در صفحه اصلی برای اکثریت از روز است.

"فرار من باید در محدوده آن دیوار از آن است که مصرف Rasko در یک پیاده روی روزمره" Kukier گفت. "و آن را تبدیل به یک خانواده سرمایه گذاری (برای) سه نفر از ما که در یک پیاده روی."

Kukier همچنین گفت که او می یابد راحتی در دانستن سگ خود را سمت راست وجود دارد با او در حالی که او جدا از دوستان است.

Ashley Kenney/Daily Bruin
مطالعات نشان داده است که صرف زمان با حیوانات خانگی ما است و متقابلا سودمند است. سال دوم شیمی دانشجو گرت Kukier گفت: سگ خود را Rasko شده است یک پایه زور برای او در حالی که در قرنطینه. (اشلی کنی/Daily Bruin)

به طور مشابه Shaddy Zbib سوم-سال بیوشیمی دانشجو گفت که فقط دیدن حیوان خانگی خود را وجود دارد ساخته شده او را احساس شادتر.

"(حیوانات) را تا زمان تصویب سریعتر و من فقط یک حیوان فرد به طور کلی" Zbib گفت. "بنابراین من فقط تمایل به دریافت بسیار خوشحال زمانی که من دیدن یک حیوان است."

Zbib procrastinates با بازی با حیوان خانگی خود را پرنده کیوی یک sun conure و گاهی پنج دقیقه بودجه برای پخش امتداد به یک ساعت. کیوی همچنین حضور در کلاس با Zbib مورد علاقه خود را با کلاس بودن شیمی فیزیک.

این هیچ جای تعجب است که صاحبان حیوان خانگی مانند Kukier و Zbib لذت بردن از صرف وقت با حیوانات خانگی خود را به خصوص در طول یک دوره زمانی که بسیاری از ما احساس استرس توسط coronavirus و یا با فشارهای معمول از مدرسه و محل کار. در حقیقت به سادگی با داشتن یک روال پخش یا قدم زدن با حیوان خانگی خود را می توانید خود را کاهش سطوح تری گلیسرید و کلسترول و حتی فشار خون با توجه به CDC.

برای سگ در آن یافت شده است که فقط به دنبال سگ خود را می تواند چشم شما را خوشحال احساس. این اتفاق می افتد به عنوان یک نتیجه از افزایش هورمونی به نام اکسی توسین, معمولا شناخته شده به عنوان "هورمون عشق" که ممکن است با اضطراب و افسردگی و حتی روده سلامت.

اگر که نیست به اندازه کافی یکی از ثابت دراز مدت اثرات مالکیت سگ است که کاهش خطر مرگ با توجه به مقاله منتشر شده توسط گردش خون: قلب و عروق با کیفیت و نتایج, مجله انجمن قلب آمریکا. هنگامی که با در نظر گرفتن همه علل مرگ صاحبان سگ نشان داد که 24 درصد کاهش در خطر نسبت به کسانی که بدون سگ. این تعداد می شود 31 درصد کاهش خطر مرگ قلبی عروقی در خاص است.

خیلی به نفع ما رفاه و حیوانات است که نیاز به خانه شده است وجود دارد افزایش در اتخاذ و پرورش حیوانات خانگی پر سر و صدا در طول این زمان.

در مقایسه با 2019 در لس آنجلس و نیویورک برنامه های جامعه آمریکا برای جلوگیری از ظلم به حیوانات را دیده اند 70 درصد افزایش در نگهداری و پشتیبانی با توجه به رئیس جمهور و مدیر عامل سازمان مت Bershadker. علاوه بر این بسیاری از پناهگاه های سراسر کشور گزارش موج از اعضای جامعه پله به اتخاذ و پرورش خزدار دوستان در نیاز.

به همین ترتیب بن Lehrer, رئيس جمهور از بچه گربه نجات و جک Hagerman, معاون رئیس جمهور از ارتباطات در پاسادنا جامعه انسانی & SPCA, گفت: لس آنجلس تایمز که سازمان های خود را دریافت می کردند خوشه های بزرگ مورد علاقه.

Lacey Cappos یک سال چهارم روانشناسی دانش آموز و هم اتاقی او به تازگی تصمیم به پرورش سگ با استناد به ماندن در خانه و اقدامات به عنوان فرصت مناسبی برای حیوان خانگی یک خانه.

"ما همیشه می خواستم یک سگ" Cappos گفت. "اما ما می دانستیم که ما نمی خواهد که زمان به آن توجه شده است که آن را سزاوار است."

(Courtesy of Lacey Cappos)
(حسن نیت ارائه میدهد از بین Cappos)

اما به دلیل این شرایط جدید Cappos گفت: او در حال حاضر یکی دیگر از دوستان به بازی و خارج شدن از خانه در حالی که سگ خود را Ciaro می شود یک خانه شاد و مقدار زیادی از توجه.

این که آیا آن یک سگ مانند Ciaro یا یک پرنده مانند کیوی حیوانات اصحاب انجام این کار بسیار به شادی را به صاحبان آنها و برخی از مزایای بهداشت و درمان به بوت.

پس, دفعه بعد که شما احساس کم, رفتن به پوچ خود را بوسیدن و عشقبازی کردن برای شادی خود را و شما – و به یاد داشته باشید برای قدردانی از حیوانات است که کمک به ماندن در خانه کمی کمتر تنهایی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن