حتی با COVID-19 بسیار مهم است دانشجويان پرستاری به اندازه کافی آموزش عملی

این پست به روز شد مارس 5 در 12:22 صبح تجهیزات بهداشت و درمان است که نه تنها ضرورت در کوتاه عرضه که وجود دارد ک

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

این پست به روز شد مارس 5 در 12:22 صبح

تجهیزات بهداشت و درمان است که نه تنها ضرورت در کوتاه عرضه که وجود دارد کمبود فرصت های آموزشی برای دانشجویان پرستاری و همچنین.

حرکت اخیر به آموزش آنلاین است و تحت تاثیر هر بخش در UCLA اما برای دانش آموزان در UCLA دانشکده پرستاری و دیوید گفن دانشکده پزشکی این تغییرات می تواند تفاوت بین یک موثر در آینده و بی حد و حصر ،

در فرد ساعت بالینی معمولا در فراوانی برای دانش آموزان در این برنامه ها شده اند سخت است که در حال حاضر کالیفرنیا مدیره از ثبت نام پرستاری کاهش یافته است تعداد ساعت بالینی دانشجویان ملزم به انجام از 75 درصد به 50 درصد است.

در حالی که این تغییر است که به منظور کمک به دانش آموزان خود ادامه مورد نیاز فارغ التحصیلی با وجود دشواری قرار دادن آنها را در فرد درمانگاه شل شدن نیاز فرد-به-فرد ساعت را نشانی از عدم در شخص فرصت برای برخی از کلاس ها و تولید ممکن است کمتر قادر به کارکنان مراقبت های بهداشتی. انتخاب کردن در برنامه فعلی پرستاری دانشجویان مشتاق برای یک فرصت در خط مقدم نه تنها بهتر ارائه تجارب بلکه کمک به تکمیل و در حال حاضر understaffed بیمارستان نیروی کار است.

در سطح بیشتر آنلاین ساعت به نظر می رسد به نرمش بیشتری به دانش آموزان که دانشگاه ها نداشته اند شانس زیادی قرار دادن آنها در بيمارستان است. این انعطاف پذیری می تواند تنها دانش آموزان را تا کنون زمانی که هر تعداد ساعت هنوز باید تکمیل شود ،

والری اسپینوزا یک سوم سال دانشجوی پرستاری مجرب موضوع را با او در سالمندان کلاس به دلیل coronavirus.

"برای من طب سالمندان البته ... من به پایان رسید من 15 ساعت آنلاین اما متاسفانه دیگر 15 ما نمی تواند انجام دهد در فرد به دلیل سالمندان یک جمعیت آسیب پذیر" اسپینوزا گفت. "پس از درک من و ما می رویم به دریافت ناقص و ما می رویم به انجام این فرد در ساعت بالینی ما نیاز به سقوط سه ماهه."

این تغییر به آموزش های مورد نیاز را تنها تاخیر و ضعف دانش آموزان مانند اسپینوزا و بسته به چه مدت این بیماری همه گیر به طول می انجامد می تواند تاثیر توانایی خود را به تحصیلات تکمیلی. و هیچ تضمینی وجود ندارد بیمارستان خواهد بود آماده به دانش آموزان در اطراف آسیب پذیر در گروه بيماران با سقوط سه ماهه.

و اگر بالينی ساعت دریافت کاهش بیشتر استاندارد آموزش و پرورش می تواند با آنها. با توجه به مطالعه انجام شده توسط شورای ملی از دولت تخته پرستاری را پیدا کنید که آنلاین برنامه درسی می تواند به طور کامل جایگزین سنتی در فرد ساعت.

یو مینگ هوانگ, استاد کمکی در UCLA بیهوشی و بعد گروه پزشکی نمی کنم مجازی شبیه سازی باید به طور کامل جایگزین روش های سنتی برای آموزش آینده پزشکان و پرستاران.

"بنابراین شما می توانید شروع به خاموش با مفهومی یادگیری که در آن وجود دارد در سخنرانی ها و بحث ها و این همه شناختی مبتنی بر دانش, اما این است که ابتدا سطح" هوانگ گفت. "هر کس می داند چه کاری انجام دهید اما چگونه آنها در واقع نشان می دهد که آنها می دانند که چگونه برای قرار دادن این دانش به واقعی عمل؟"

برای افرادی که در حال رفتن به رشته پزشکی دانش عمومی نرم افزار میباشد. این نه فقط مهم است بدانید که چگونه به تشخیص یک بیمار از راه دور, اما آن را ضروری این متخصصان مراقبت های بهداشتی می دانید که چگونه به استفاده از دانش خود برای نجات زندگی بیمار.

و استفاده از دانش که بیش از کامپیوتر نیست و تقریبا همان است که انجام این کار در فرد است.

با توجه به هوانگ آنلاین بالینی کلاس را با استفاده از منوهای کشویی به ارائه دانش آموزان با گزینه های بالقوه. اما مردم می خواهند بدانند که خود را دکتر یا پرستار قادر است بدون یک کلمه بانک قبل از آنها وارد بیمارستان.

متاسفانه پزشکان و پرستاران شاغل از طریق مدرسه در طول این همه گیر ممکن است به عنوان به خوبی آموزش دیده در دست در کار به عنوان کلاس های قبلی. در علاوه بر این به زمان بیشتری آنلاین برخی از دانشجویان پرستاری مشکل قرار می گیرد در آموزش نقش آنها را در آینده خواهید.

"دانش آموزان نیست و در خود واحد مورد نظر تمام وقت," دکتر گفت: Mary Ann Shinnick مدیر شبیه سازی و مهارت های آزمایشگاه در UCLA School of Nursing. "برای مثال دانش آموزانی که در حال آماده شدن برای فارغ التحصیل برخی از آنها در واقع می ام و به طور معمول به ويژه و البته که نمی تواند اتفاق می افتد."

به عنوان پیشرفته این شبیه سازی بالینی هستند و هیچ مقدار از آموزش آنلاین می تواند آماده سازی دانشجو برای کار در یک واحد مراقبت های ویژه و همچنین تجربه عملی می تواند.

بدیهی است که ما در وسط یک بیماری همه گیر و قرار دادن دانش آموزان به مردم با COVID-19 برابر خواسته های خود را غیر مسئولانه خواهد بود. مهم نیست که چگونه مفید در آموزش حضوری ممکن دانشجو ایمنی می آید و قرار دادن دانشجویان در خط مقدم بدون رضایت خود را ناعادلانه خواهد بود.

این نیست فقط هر دانش آموزان است. این پرستاران در آینده ممکن است از این فرصت برای کمک به در طول زمان بحران در سیستم مراقبت های بهداشتی – و در نهایت آنها مشغول به کار راه خود را به مدرسه پرستاری و باید دسترسی به منابع آنها برای امضا در صورتی که می خواهید به انتخاب کردن در.

دانش آموزان در حال گرفتن فرد در ساعت در کاهش خطر بخش اما است که آموزش آنها را کمک خواهد کرد اگر آنها در حال برنامه ریزی برای کار با بیماران آسیب پذیر. آینده پزشکان و پرستاران نیاز به ترکیبی از تجربه عملی و آموزش مجازی و این مهم در حال حاضر است که آنها آن را دریافت خواهید کرد.

آن را ممکن است به نظر می رسد خطرناک به اجازه کسی برای انتخاب کردن در به کار بالینی در وسط یک بیماری همه گیر.

اما آن را ناعادلانه به این دانش آموزان گزینه ای و understaffed سیستم مراقبت های بهداشتی قطعا می تواند با استفاده از کمک های اضافی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن