حتی در حال حاضر, UCLA در دست ساخت است. این بار آن را بر روی یک سرور کمیته مبارزه با سانسور.

سنگ یا آجر ؟ این نوع سوال دانش آموزان مواجه شده اند به عنوان آنها در ساخت متناسب دقیق ماکت از دانشگاه UCLA –

توسط ATROTICNEWS در 27 فروردین 1399

سنگ یا آجر ؟

این نوع سوال دانش آموزان مواجه شده اند به عنوان آنها در ساخت متناسب دقیق ماکت از دانشگاه UCLA – در کمیته مبارزه با سانسور.

انتخاب بلوک های سمت راست و ساختمان UCLA سازه در یک 1 به 1 مقیاس که در آن هر Minecraft اقدامات بلوک a real-world متر است که هیچ کار کوچک است. اما هدف خود را فراتر از ایجاد یک ماکت کامل.

"ما می خواستیم برای ایجاد UCLA جامعه کل دوباره گفت:" نوح Molloy دوم-سال مهندسی برق دانشجویی و با همکاری مدیر UCLA Minecraft server.

(Courtesy of Noah Malloy)
ا Ostin موسیقی کافه. حسن نیت ارائه میدهد از نوح Malloy)

Molloy و co-مدیر کریس Ko دوم-سال مهندسی برق, دانش آموز, ایجاد, سرور, مارس 19 با کمک های مالی از UCLA Bruin بازی. تنها چند روز قبل از UCLA اعلام کرده بود که بهار کلاس برگزار خواهد شد حاضر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

پس از آن بسیاری از دانش آموزان در حال حاضر نقل مکان کرد و در یک عجله و بدون زمان برای خداحافظی به دانشگاه.

"من احساس می کنم زمانی که ما همه نوع امکان دسترسی به دانشگاه ما بلافاصله می خواهید به از نو خلق کردن آن را به طوری که ما می توانید بروید," Molloy گفت.

[لینک های مرتبط: سالمندان منعکس ترک دوستان UCLA به عنوان بهار سه ماهه حرکت آنلاین]

سرور بدست مقدار زیادی از توجه. آفتابی ین از بنیانگذاران و رئیس جمهور سابق Bruin بازی و بنیانگذار UCLA Esports گفت: بعد از ظهر دوشنبه که 736 منحصر به فرد حساب کرده بود در بازدید از این سرور.

Bruin بازی ارتقا سرور در آن حساب توییتر و دیگر سیستم عامل. در اوج خود 40 تا 50 بازیکن می تواند دیده می شود بر روی سرور در یک بار Molloy گفت.

کمیته مبارزه با سانسور آنلاین است بازی گودال ماسهبازی که در آن بازیکن می تواند کشف مناظر طبیعی و ساخت از تخیل خود را همه در شکل مکعب است که بازیکنان می توانند استراحت و محل.

UCLA Minecraft server شامل یک جهان که در آن بازیکن باید نامحدود بلوک برای ایجاد و بقای جهان جدا از پردیس ساخت که در آن بازیکنان در جمع آوری مواد و ساخت خود سازه.

"چه فعالیت های دیگر وجود دارد که در آن شما را وادار به دیدار با مردم از گوشه های مختلف جهان و با شما همکاری و ساختمان چیزی ؟" گفت: Ryan Dougherty یک دانشجوی کارشناسی ارشد رفاه اجتماعی در مورد فوتبال.

(Courtesy of Noah Malloy)
تا کنون بازیکنان ساخته شده اند Janss مراحل رویس و پاول شونبرگ موسیقی مدرسه و دانش آموز فعالیت های مرکز. آنها همچنین شروع به کار در Dodd Hall. (حسن نیت ارائه میدهد از نوح Malloy)

برای پیدا کردن دانشگاه یک بازیکن باید به سرور و سپس اتصال به محوطه دانشگاه با استفاده از یک دستور است. سپس آنها پیدا کردن خود را در پای Janss مراحل کپی از رویس هال و پاول کتابخانه بلندی در فاصله.

همراه با این دو ساختمان های معروف, بازیکنان, در حال حاضر ساخته شده است در و دیوار از Dodd Hall و علوم ریاضی ساختمان. جوان سالن شناور در آسمان جنوب پردیس در انتظار قرار داده می شود.

فراتر از نمای خیره کننده سرور و همچنین ویژگی های متعدد شناخته شده و نقاط مورد علاقه خصیصه های ذاتی دانشگاه.

معجون-دم در می ایستد به عنوان موقت ماشین آلات قهوه در Evelyn & Mo Ostin موسیقی کافه. محبوب huskies از الویس و شاهزاده خانم در واحد شکل از فوتبال سگ در حال بند زده به خرس خرس.

و به عنوان بازیکن راه رفتن Janss مراحل یک دام مهلک را حذف ششم گام به فاش کردن آرامگاه در اشاره به یک اسطوره محبوب در میان راهنمای تور.

"ما نمی آمد به این رفتن" ما در حال رفتن به ساخت بهترین 1 به 1 re-creation, همیشه,'" گفت: ین که فارغ التحصیل شد و در دسامبر 2019 به عنوان یک جامعه شناسی ، "ما فقط در اینجا به آن لذت ببرید."

UCLA – تحت ساخت و ساز مانند همیشه

برای بیشتر قسمت ها وجود دارد و نه رسمی رهبری در سرور و بازیکنان را تشویق به ساخت هر قسمت از دانشگاه می دانند خوب Molloy گفت.

"هماهنگی کمی مشکوک" ین گفت.

نشانه بستر جهان با ویرایش و پیشنهادات خود را از ناشناس سازندگان. برخی از ساختمان ها مانند مفصل renditions از رویس و پاول مشخص شده با امضا – علائم با نام کاربری افرادی که در زمان ساخت.

"من دیده ام مردم اضافه کردن کمی خود را لمس به ساختمان های مختلف" Molloy گفت. "فقط واقعا لهستانی ویژگی های خاصی از ساختمان است که ممکن است نادیده گرفته شده اند و توسط سازنده اصلی."

(Courtesy of Noah Malloy)
شونبرگ سالن موسیقی. (حسن نیت ارائه میدهد از نوح Malloy)

کارمن Voskuhl سوم-سال آوازی عملکرد دانش آموز مشغول به کار با گروهی از دوستان در عملکرد صوتی برنامه برای ساخت دقیق ماکت از هر دو داخلی و خارجی از شونبرگ سالن.

آنها ساخته شده آن را به عنوان واقعی که ممکن است به مبلمان در هر اتاق و حتی مسخره تبلیغات برای مدرسه موسیقی و اجرای برنامه.

دوستان می دانم که این ساختمان به خوبی صرف مقدار زیادی از وقت خود را در دانشگاه در آن است. آنها پر کردن شکاف دانش خود را با یک طبقه نقشه کسی پیدا کرده بود از ساختمان Voskuhl گفت.

گاه به گاه و هرج و مرج رویکرد Bruin سرور بازی تا به حال جنبه های منفی آن. چند بازیکن به سرور های اولیه در آسیب های ساخت Molloy گفت.

او فکر می کند که مجرمان – "griefers" را به عنوان آنها نامیده می شوند در جامعه بازی های آنلاین – شد UC ایروین و UC برکلی دانشجویان بر اساس مکان آنها متصل شده اما هیچ مدرکی وجود دارد.

سرور در حال حاضر نیاز به سازندگان بالقوه برای تماس با مدیریت از طریق ایمیل حساب برای دریافت مجوز ساختمان در پردیس در جهان.

است که می گویند دانشجویان منصرف از شرکت.

"این پروژه بزرگ است" Molloy گفت. "ما نیاز به مقدار زیادی بیشتر مردم کمک کند."

چه این همه برای چیست ؟

یکی از دلایل تاسیس بازیکنان شروع به ساخت شد و به طور بالقوه استفاده از این محل برای مسخره فارغ التحصیلی مراسم Molloy گفت.

Molloy گفت که او نیز دیده می شود بسیاری از نگر UCLA دانش آموزان بازدید از این سرور در بداهتا مجازی نسخه از پردیس تور.

کودکان به عنوان جوان به عنوان 12 سال سرگردان اند از طریق سرور ین گفت.

"من فکر کردم که خنده دار بود. ... آنها می خواهند به من حدس می زنم ارتباط برقرار کردن و دیدن آنچه آن را مانند به یک دانشجوی کالج" ین گفت.

اما بزرگترین قرعه کشی از سرور Voskuhl حداقل بوده و فرصتی برای دیدن دوستان خود را دوباره.

قبل از همه گیر ضربه Voskuhl صرف بیشتر وقت خود را با عملکرد صوتی دوستان است. بازی بازی های آنلاین اجازه داده است آنها را به ماندن در تماس حتی در خود به انزوا, او گفت:.

"این صادقانه خوب مکانیسم مقابله ای برای این همه هرج و مرج" Voskuhl گفت.

بازیکنان دیگر حتی به اهدا Bruin بازی زمانی که سرور به حال مسائل فنی از آنجا که آنها می خواهم به ملاقات دوستان خوب از طریق سرور ین گفت.

Molloy گفت که بازیکنان پیشنهاد تغییر زمان تعهدات برخی او را حدس میزنه در صدها ساعت.

این پروژه اجازه می دهد تا دانش آموزان بیشتر با دانشگاه و مردم آنها را پشت سر گذاشت.

"این نوع از راه ما از ماندن و ماندن نزدیک به دانشگاه" ین گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن