اتحادیه اروپا به میلیاردها انگلستان مالیات دهندگان پول نقد برای پرداخت بروکسل ویروس بازیابی برنامه

بد اتحادیه اروپا که رقبای چینی رژیم کمونیستی که در آن میلیاردها دلار از وجوه مالیات دهندگان در حال حاضر ب

توسط ATROTICNEWS در 28 فروردین 1399

بد اتحادیه اروپا که رقبای چینی رژیم کمونیستی که در آن میلیاردها دلار از وجوه مالیات دهندگان در حال حاضر به عودت به بروکسل خزانه برای استفاده درون رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen طرح برای £871 میلیارد جدید "طرح مارشال" برای کمک به احیای اقتصاد کشورهای اروپایی از تاثیر جهانی همه گیر.

انگلستان نیاز به نگه داشتن خود را در این زمان از نیاز مبرم انگلیس نیاز به بودجه های خود را برای خود را بهبود اقتصادی پس از همه گیر تلقی امن است. انگلستان اقتصاد و کسب و کار دچار ضرر و زیان گسترده با توجه به ویروس همه گیر جهانی.

اگر اجتماعی فاصله گرفتن اقدامات مثبت نیست و سپس موج دوم خواهد بود واقعی decider زیرا کسانی که آلوده شده اند و جان سالم به در خواهد بود reinfected با عواقب فاجعه بار است.

بریتانیا باید شرکت باقی می ماند و نمی تواند suckered به کنار رفتن میلیاردها دلار از آن خود پول مالیات دهندگان را به دست داده در اروپا ،

این ضروری است که بریتانیا برگ اتحادیه اروپا در دسامبر 31 و هر نوع فرمت است بصورتی پایدار و محکم را رد کرد و همچنین به عنوان پول و حتی بیشتر گرفته شده توسط بروکسل به حیف و میل آن رزمی طرح است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن