کارمند در شهرستان نیویورک Sheetz تست مثبت برای coronavirus, فروشگاه, بسته نامحدود

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 5:00 PM EDT May 29, 2020یک کارمند در یک York County Sheetz محل آزمایش م

توسط ATROTICNEWS در 11 اردیبهشت 1399

یک کارمند در یک York County Sheetz محل آزمایش مثبت برای رمان coronavirus.

یک کارمند در 215 آرسنال جاده محل در نیویورک آزمایش مثبت برای COVID-19 روز پنج شنبه 23 آوریل. فروشگاه را بلافاصله خواهد شد و ضد عفونی و مقادیر قبل از بازگشایی با توجه به بیانیه ای از Sheetz روابط عمومی مدیر نیک Ruffner.

مرتبط با: Coronavirus: Sheetz راه اندازی رایگان Kidz غذا Bagz برنامه برای کمک به خانواده های نیازمند

خواندن کل عبارت زیر:


"Sheetz مطلع شده است که یک کارمند در محل فروشگاه در آرسنال جاده در York PA دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. کارمند گذشته مشغول به کار بر روی پنج شنبه, آوریل 23 سال 2020 است. پس از آغاز این بحران شده اند با تمرکز بر بهداشت و سلامتی مشتریان و کارکنان. از آنجا که این تست مثبت این محل فروشگاه بسته است بلافاصله و حرفه ای خواهد بود عمیق تمیز و ضد عفونی قبل از بازگشایی. ما پمپ گاز نیز بررسی شود و تمیز.

ما در حال گرفتن یک کاملا محتاط روش کار با همه کارکنان که ممکن است تا به حال تماس نزدیک با این کارمند به عنوان پنسیلوانیا وزارت بهداشت. همه کارکنان خواهد بود به طور کامل پرداخت می شود در حالی که این فروشگاه باقی می ماند بسته شده است. ما عذر خواهی برای ناراحتی ناشی از این بسته و ادامه خواهد داد به اولویت بندی رفاه مشتریان و کارکنان به عنوان ما بپیوندید ملت در مرور این بی سابقه بهداشت بحران است."

Sheetz عمل 294 مکان در سراسر پنسیلوانیا, مریلند, اوهایو, کارولینای شمالی و ویرجینیا و ویرجینیای غربی.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن