انتخابات هیئت مدیره تحریم نامزدها در حال اجرا برای دولت های دانشجویی

دانشجو در مقطع کارشناسی دولت در انتخابات تحریم هایی را علیه دو نامزد بودند که یافت شده اند پیشگیرانه استخدام ب

توسط ATROTICNEWS در 27 فروردین 1399

دانشجو در مقطع کارشناسی دولت در انتخابات تحریم هایی را علیه دو نامزد بودند که یافت شده اند پیشگیرانه استخدام برای دفتر 2020-2021 سال قبل از سال 2020 انتخابات فصل حتی آغاز شد.

انتخابات هیئت مدیره که مدیریت در مقطع کارشناسی انجمن دانشجویان انتخابات شورا و مسئول تنظیم نامزد رفتار تحریم نامزد جاناتان Wisner و کریستینا خواندن برای استخدام برای دفاتر آنها در حال اجرا برای قبل از واقع برنده کرسی.

Wisner در حال اجرا است برای انتخاب مجدد به عنوان خدمت به جامعه کمیسر در حالی که کریستینا خواندن در حال اجرا است برای سلامتی کمیسر.

Wisner و خواندن را به سوء رفتار دو از هشت تحریم های وضع شده علیه نامزدها پس از مبارزه برای 2020 USAC انتخابات آغاز شد چهارشنبه. دیگر شش اتهامات علیه نامزدهای نارس مبارزه و mistagging رسانه های اجتماعی پست.

داوطلبانی که یافت می شود پیشگیرانه استخدام باید مطابق با خروج فوری کارکنان برنامه های کاربردی جلوگیری از استخدام و انتشار 250 کلمه عذرخواهی ارسال شده به مبارزات انتخاباتی خود را و شخصی Facebook pages با توجه به تحریم.دیگر تخلفات باعث تعلیق موقت از آنلاین مبارزه برای رسانه های اجتماعی نقض به روز رسانی رسانه های اجتماعی پست برای دیدار با انتخابات هیئت مدیره مورد نیاز و به طور موقت به منع مبارزات انتخاباتی اعضای موجود در تخلف از با استفاده از برنامه های پیام رسانی.

USAC رئیس جمهور رابرت واتسون گفت که این نامزدها' اعمال نمی شد از محل قصد بد یا کینه توزی.

اما دانشجویان مقطع کارشناسی انجمن قضایی هیئت مدیره رئیس دادگستری Jamail گیبس گفت که وضعیت با Wisner و خواندن بود و نه یک رمان حادثه و که آنها ممکن است به دنبال نمونه ای از آنچه که قبلا دیده می شود. شيوع چنین اقدامات بنیادی از استفاده مکرر از انتخابات داخلی در کمیسیون واتسون گفت.

اکثر UCLA دانش آموزان واجد شرایط برای اجرا به صورت USAC اما برخی از USAC کمیسیون برگزاری "انتخابات داخلی" قبل از مدرسه گسترده در انتخابات نجومی که در آن اعضای کمیسیون تصمیم می گیرید که از درون خواهد شد و اجرا به شورای صندلی. که نامزد اغلب اجرا می شود unopposed در مدرسه رسمی گسترده در انتخابات گفت: انتخابات هیئت مدیره صندلی ناوی Sidhu. از شش کمیسیون کرسی در این شورا تنها یکی است که رقابت در این سال است.

خواندن گفت: SWC مدیره مردد داخلی به انتخاب این کمیسیون به منظور آماده سازی آنها را به طور کامل قبل از دوره گردش نزدیکی پایان سال زمانی که آنها رسما انتخاب شد. استخدام کارکنان در پیشبرد همچنین اجازه می دهد تا این کمیسیون به آموزش آنها را برای سال آینده جزئیات اضافه شده است.

Wisner نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

گیبس گفت که ادراک را به جلو توسط پیشگیرانه استخدام و انتخابات داخلی می تواند مضر به بدن دانش آموز به عنوان آن می تواند منجر مردم را به این باور است که انتخابات نمایشی و مجموعه یک مثال بد برای دیگر USAC دفاتر.

اقدام به استخدام قبل از نامزد برگه های رای که منتشر شده است یک نگرانی در عمل آن را به عنوان ارائه درک که نامزد برنده قبل از اینکه آنها می دانستند که آنها در حال اجرا unopposed واتسون گفت.

انتخابات هیئت اجرایی کمیته منتشر شد بیانیه ای در ماه فوریه ضمن محکوم نمودن این عمل از انتخابات داخلی بیان کرد که آنها یک خطر برای دموکراتیک عملیات USAC. با توجه به بیانیه انتخابات داخلی یک فرایند شایسته سالاری و منجر به ارائه اطلاعات نادرست از دانشجويان صدای.

برخی از نگر کمیسیون ممکن است در رابطه با دیگر دوره گذار از یک حالت عادی انتخابات که طول می کشد محل در حدود هفته 6 به عنوان مخالف به یک انتخابات داخلی است که طول می کشد حدود 1 هفته واتسون گفت. پروژه های بزرگتر که کمیسیون مدیریت مانند Bruin باش چند ماه برای برنامه ریزی.

بیش از پنج کمیسیون شرکت در انتخابات داخلی اما آن را به طور گسترده ای تبلیغ برای کاهش جنجال واتسون گفت.

گیبس گفت که انتخابات داخلی ممکن است این معنی است که شایسته ترین و فرد با تجربه در حال اجرا در انتخابات انتخاب شود, در آوردن آماده فردی به موقعیت.

اما Sidhu گفت که نگرانی بیش از انتخابات داخلی آورده شده است به توجه در این سال پس از آن ممکن است در اعمال دیگر نامزد آینده نگر.

نگرانی این است که پس از انتخابات داخلی بسته کردن آن مانع دیگر دانش آموزان از در حال اجرا و داخلی نامزد ممکن است یک بازنمایی صحیح از دانشجويان صدای گیبس گفت.

Sidhu اضافه شده که با استفاده از انتخابات داخلی ممکن است نشان می دهد نیاز به تغییر ساختاری در کمیسیون که در آن کوتاه تر دوره گذار را می توان جایگزین با استاندارد انتخابات دست.

واتسون گفت: پس از انتخابات داخلی شده اند دیرینه روند اصلاح قانون اساسی باید تشویق به آن را به درستی گنجانیده شده USAC اساسی است. این نیز اجازه بدن دانش آموز تصمیم می گیرید ضرورت چنین انتخابات داخلی.

نیز وجود دارد که نگرانی های بزرگتر بیش از دانش آموز برداشت از USAC با توجه به وقوع چنین. واتسون گفت که USAC است که به عنوان یک باشگاه منحصر به فرد و از جمله انتخابات داخلی آن را بیشتر از یک بسته کردن فرآیند.

این می تواند ایجاد نابرابری ساختاری و می تواند به دلسرد کردن مردم از در حال اجرا برای موقعیت آنها ممکن است در مورد پرشور Sidhu گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن