انتخابات سال 2020: تهمت می تواند به از دست دادن بایدن

چه کسی می توانست تصور می کردند از این تیتر در پایان 2019 زمانی که بازار به طور روزانه درحال بالاتر و شغل خو

توسط ATROTICNEWS در 17 خرداد 1399
Trump De-Teflonized

چه کسی می توانست تصور می کردند از این تیتر در پایان 2019 زمانی که بازار به طور روزانه درحال بالاتر و شغل خوب خبر نورد در خوب ol' ایالات متحده آمریکا و البته تهمت مبارزات انتخاباتی.

"من هرگز دیده می شود یک دسته از حوادث همگرا در یک مرد خیلی سریع. یک دقیقه تهمت بود قایقرانی بالاتر از هر کس دیگری و سپس ناگهان رونق coronavirus و به بالا از آن خاموش کردن شورش هماهنگ با BLM و ANTIFA. گام بعدی برای مغلوب ساختن پیشی جستن? اگر به طور ناگهانی یک آتشفشان فوران یلوستون آن خواهد بود نهایی میخ را در تابوت برای همه و نه فقط تهمت" یک مفسر سیاسی در روز جمعه نشان داد.

با بیش از 40 میلیون آمریکایی از شغل و اقتصاد ایالات متحده متزلزل زیر هر نوع کنتور آینده به نظر می رسد خیلی تلخ. مطمئن مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش کردند تا به هر آمریکایی یک چک برای $1,200 اما زمانی که مطلقا هیچ چیز و جورج فلوید شورش به بالا کردن قفل اضافه شده زیادی در ملاعام در کیک گه در حال حاضر وجود دارد.

چرا امریکا بسیار مهم در جهانی اهمیت دارد ؟ اگر امریکا فرود به جنگ داخلی و یا یک رکود عمیق این بدون شک تاثیر بقیه جهان به سادگی به دلیل جهانی طبیعت از همه چیز این روزها.

مطمئن, چین, علت coronavirus و احتمالا بودجه بسیاری از پل و ANTIFA شورش و مشتاقانه به تماشای چگونه کنون امریکا می افتد قبل از آن باعث می شود حرکت خود را در دریای چین جنوبی است اما حتی یک شدت زخمی امریکا هیچ است دشمن.

به نظر می رسد که مغلوب ساختن پیشی جستن به نحوی است گران تمام اسلحه های خود و استفاده است کمین در کاخ سفید پناهگاه او نگاه ضعیف بسیار به شادی دشمنان خود را.

تا کنون پس از ریاست جمهوری خود این جناح بوده است برای دریافت تفلون دان و شکست های متعدد تلاش این بار اما با هماهنگ شورش آنها به نظر می رسد که زدم برخی از تفلون خاموش مغلوب ساختن پیشی جستن armour.

"شما را کاملا درک می کنم که از زمان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از خواب بیدار تا زمانی که او به رختخواب می رود وجود دارد تلاش برای از بین بردن ریاست جمهوری خود. ... آن است که بسیار شیک به سرزنش رئیس جمهور تهمت برای هر اشتباه در امریکا" سناتور لیندزی گراهام در مصاحبه ای گفت: جمعه.

بسیاری از جمهوری خواهان در حال انتظار همراه دموکرات ها با خود خنجر آماده به شیرجه رفتن آنها را در مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان کم کم او محدودتر هم توسط حملات روزانه است.

برای برنده شدن در ماه نوامبر تمام Dems باید انجام دهید این است نگه داشتن کننده ادم سفیه و احمق بایدن کردن اخبار و او برنده خواهد شد بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن مگر اینکه....تفلون همین می کشد چیزی بسیار دیدنی و جذاب از کلاه بالا که آن را به مجنون دموکرات در نهایت تسلیم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن