تلاش برای کمک به کسانی که دچار بی خانمانی باید باقی بماند پس از COVID-19 همه گیر

ماندن در خانه انبار کردن کالا و انجام اولیه بهداشتی به طور منظم – این است که مشترک خودداری طول COVID-19 بیماری

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

ماندن در خانه انبار کردن کالا و انجام اولیه بهداشتی به طور منظم – این است که مشترک خودداری طول COVID-19 بیماری همه گیر.

اما زمانی که وجود دارد هیچ صفحه اصلی برای رفتن به هیچ قابل اعتماد دسترسی به مواد غذایی و هیچ ذخایر ضد عفونی کننده آن قوانین به سرعت تبدیل به دشوار است به دنبال.

در سال 2019 بودند 58,936 افراد دچار بی خانمانی در لس آنجلس و 36,300 در شهر LA خود را با توجه به سلامت. Coronavirus همه گیر است که یک نگرانی بزرگ با توجه به این جمعیت را مغایر دسترسی به نیازهای اساسی.

پس از coronavirus شیوع شروع به تحت تاثیر قرار روز به روز زندگی در لا, سازمان حمایت از جمعیت از مردم تجربه بی خانمانی تا به حال به لگد عملیات خود را به اوردرایو – و آنها ساخته شده ایم ستوده پیشرفت است. متاسفانه خود عمل لازم بود چرا که این شهر را شکست به آدرس بهتر بی خانمانی قبل از همه گیر آغاز شد.

در حال حاضر که coronavirus است که در اینجا به طور نامحدود این شهرستان شروع به گرفتن جدی اقدام از جمله پناه مردم در هتل که قبلا استفاده نشده و ایجاد شستن دست ها-ایستگاه های اصلی در بی خانمان encampments در سراسر لا.

اگر چه آن سخت است برای پیدا کردن مقدار به جشن در گیر یک پوشش نقره ای ممکن است بیشتر رویکرد انسانی به بی خانمانی. از زمان همه گیر همه ما در حال مبارزه ممکن است قادر به عمل به عنوان یک کاتالیست برای کاهش مشکل بی خانمانی که لا مواجه شده است و برای سال. این منابع اضافی می تواند تصویب شده قبل از همه گیر و حتی آغاز شد – اما در حال حاضر که آنها در اینجا قانونگذاران باید با نهادینه کردن این تغییرات در جهت خدمت به این افراد بهتر در آینده.

تغییر به نظر می رسد در آینده در این دوران وخیم و در حالی که لا مشکل بی خانمانی است که یک نگرانی جدید راه حل نیاز به ادامه طولانی پس از همه گیر به پایان می رسد.

حتی تشکل های دانشجویی بودند پخش قطعات خود را قبل از داشتن پا در طول شیوع کروناویروس برای کمک به افرادی که دچار بی خانمانی.

Bruin پناهگاه یک دانشجو-اجرای داوطلب سازمان کمک به تامین سرپناه برای دانش آموزان تجربه بی خانمانی در بیشتر لا منطقه تا به حال با اقتباس از روش های خود را برای حفظ و مراقبت و در حالی که همچنین نگه داشتن داوطلبان و دانش آموزان سالم است.

بسیاری از UCLA دانشجویان چپ دانشگاه باعث Bruin سرپناه برای دیدن کاهش داوطلبان برای حفظ عملیات خود را.

"ما استخدام تمام وقت ساکن دستیاران قادر به ماندن در پناهگاه 24/7 تا ما به طور مداوم تعویض داوطلبانه کارکنان در داخل و خارج به محدود کردن انتقال گفت:" کاتلین لن خارجی معاون رئیس جمهور از Bruin پناهگاه و چهارم-سال مولکولی سلولی و زیست شناسی تکاملی ،

لن گفت: او متوجه یک نور افکن در کاستی های وجود دارد که برای جمعیت از مردم دچار بی خانمانی و او امیدوار است توجه کشیده به این مسائل باعث خواهد شد کسانی که در قدرت برای پیدا کردن راه حل.

اما بیشتر منابع مورد نیاز برای کمک به کل یک شهر جمعیت بی خانمان.

به منظور کمک به جامعه در این نگران زمان لا شورای شهر داده است شمال محله وست وود شورای پول اضافی برای کمک به طور خاص برای ارتباط بین بی خانمانی و کروناویروس گفت: Michael Skiles رئیس NWWNC.

Skiles در حال حاضر اختصاص داده شده بیشتر از پول برای تزریق افزایش بسیار مورد نیاز برای بسیاری از وستوود شهروندان است. اصلی $1,000 اختصاص داده شده به آنها را به مقابله با COVID-19 و بی خانمانی 750 دلار صرف شده در مواد غذایی اجرا می شود به ارائه مواد غذایی و لوازم آرایش برای کسانی که زندگی در خیابان. یک بار اضافی $4,000 در دسترس ساخته شده بود او اهدا 1000 $در هر جامعه برنامه های دفتر مواد غذایی گنجه در وستوود مرکز تفریح و سرگرمی موقت پناهگاه بی خانمان و Westwood Village بهبود انجمن بهداشت و اسنک بسته و تخفیف محلی برای مراقبت های بهداشتی کارگران ناهار.

"ما قادر به انجام بیشتر زمانی که ما رو شریک بزرگ سازمان که بر روی زمین در حال حاضر اتصال با مردم در حال حاضر کمک به مردم" Skiles گفت. "یک کمی از پول می تواند این پروژه های موجود خیلی بیشتر است."

آن است که تنها پس از این بحران آغاز شد که شهر شروع به اقدام برای کمک به کسانی که ممکن است به آن نیاز دارید بیشتر با ظاهر ساده رفع. اما از آن است که در شورای شهر بهترین منافع برای ادامه این کمک ها پس از coronavirus است پرداخته است.

امن پارکینگ لا پروژه ای است که اجازه می دهد تا برای کسانی که در وسایل نقلیه خود را به اقامت یک شبه در امن و بسیاری دیگر است سازمان پله تا برای کاهش گسترش coronavirus به جمعیت های آسیب پذیر.

اسکات فروش, مدیر اجرایی امن پارکینگ LA گفت: آنها باید دقت بیشتری شده است در پی این بیماری همه گیر.

برای کسانی که بیشتر در معرض خطر در آن خدمات فروش گفت: آنها شده اند قادر به پیدا کردن پناهگاه در هتل و متل. این جمعیت سالمندان در حدود 15% تا 20% از امن پارکینگ لا کل مشتریان.

"این قابل توجه است که این شهر و شهرستان از راه خود رفت و همراه با دولت" فروش گفت.

اما قبل از شیوع کروناویروس رکود در ساخت مسکن ارزان قیمت برای افرادی که دچار بی خانمانی چیزی بود اما قابل ملاحظه است.

یکی می تواند استدلال می کنند بیشتر مورد توجه و منابع در حال قریب به جمعیت از مردم تجربه بی خانمانی به سرعت به اندازه کافی برای ایجاد یک تفاوت. به جای اولویت شده است به سمت یک بسته محرک اقتصادی به ملت و کسب و کار است. این است که یک گام در مسیر درست به کمک جمعیت از مردم دچار بی خانمانی و نشان می دهد که منابع برای کسانی که نیاز به ماده در حال حاضر بیشتر از همیشه. مردم در یک جامعه و طرز فکر در طول این شیوع است که اجازه می دهد برای راه حل های بیشتری را به ثمر می آیند.

این طرز فکر که باید گذشته پس از این بیماری همه گیر.

حتی بدون یک خانه, غذایی فراوان و sanitations وجود دارد کسانی که در تلاش برای ارائه برخی از حس راحتی و مراقبت از یکی از بیشترین گروه در معرض خطر. در حال حاضر به نظر می رسد به عنوان اینکه شهرستان اولویت در حال تغییر است.

اما اگر لا به تغییر ادامه خواهد داد و آنها را در جهت درست است یکی دیگر از سوال است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن