سرمقاله: USAC عدم روشن شدن رسانه های اجتماعی دستورالعمل اجازه می دهد تا به صورت آنلاین منفی فرهنگ

دانشجو نمایندگان قرار است به تمرکز دفاتر خود را' شلیک در دانش آموزان مشکلات نیست ، اما به تازگی صدای بدن دانش

توسط ATROTICNEWS در 2 اردیبهشت 1399

دانشجو نمایندگان قرار است به تمرکز دفاتر خود را' شلیک در دانش آموزان مشکلات نیست ،

اما به تازگی صدای بدن دانش آموز تا حد زیادی شده است تشکیل شده از توییتر, مطالب و عکس در معرض.

تنش بین دانشجویان مقطع کارشناسی ارتباط اعضای شورا باید آب پز به صورت عمومی در رسانه های اجتماعی (persian) بیش از کشت وحدت برای برونز همه پرسی پیشنهاد رفراندوم در آینده USAC انتخابات رای گیری.

اما جنگ شروع نمی کند با توله – و آنها نمی خواهد در پایان وجود دارد اگر USAC تغییر نمی کند.

USAC افسران پرهیاهو و حمله به یکدیگر و توییتر به بیرون درز چند COVID-19 اطلاعیه های مربوط به قبل از مدیریت دانشگاه آماده شد آنها را آزاد کند. آنها متنبه دانش آموزان شک و تردید خود را $10,000 حق الزحمه در عمومی چت گروهی.

اما با توجه به اندازه که دستمزد دانش آموزان حق دارند انتظار می رود بیش از رسانه های اجتماعی clapbacks و توییتر دشمنی.

USAC افسران در حال پرداخت شهریه دانشجویی به مسئولانه و حرفه ای اجرا یک دفتر عمومی – و از آن زمان آنها شروع به اقدام مانند آن را در رسانه های اجتماعی. درست مثل در هر نهاد عمومی USAC افسران باید برگزار شود به استاندارد خاصی از رفتار و با توجه به رفتار گذشته آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن است که فرد officeholders نمی خواهد تغییر را در خود دیدن. به این ترتیب این شورا باید به طور رسمی تدوین قوانین مربوط به رسانه های اجتماعی قوانین و مقررات در حال حرکت رو به جلو, بنابراین به عنوان برای اطمینان از هزینه های دانش آموزان قرار داده به سمت نوآوری و راه حل های نه خرده دعوا و Facebook مطالب.

USAC دانش آموزان می خواهد به این باور است که نقش خود و کلمات برگزاری مشروع قدرت – و آنها را بالقوه به. اما هنگامی که رفتار افراد می شود در راه این هدف مشترک نمایندگان باید بدانند که بخشی از آنها را به بازی در کاهش شهرت خود را.

نه به ذکر است وجود سابقه برای تدوین رسانه های اجتماعی قوانین و مقررات. دادگاه حکم داد که مقامات دولتی نمی تواند بلوک منتقدان در رسانه های اجتماعی. بسیاری از کشورهای رسانه های اجتماعی و سیاست دستورالعمل برای قانونگذاران. اگر USAC می خواهد به بازی نقش رسمی آن نیاز به نگه داشتن خود را به استانداردهای مشابه بقیه است.

انتخابات کد یک خط در مورد رسانه های اجتماعی و رفتار و یادآوری مبارزات انتخاباتی نامزدها به احترام از دیگران و مثبت باقی می ماند. که ممکن است قطع آن برای دانش آموزان در حال اجرا مبارزات انتخاباتی – اما یک بار آنها را در $10,000 در دست درست Bruin ارزش آن را قطع نمی به عنوان یک رسانه های اجتماعی راهنما.

مطمئن رسانه های اجتماعی مهم برای USAC افسران که عمومی هستند و نمایندگان. اما این در مورد مصرف آنها را رسانه های اجتماعی – آن را در مورد تغییر آنها چگونه از آن استفاده کنید. دانش آموزان به مدت طولانی شکایت از سميت که نفوذ شورا و جلسات آن – رابرت واتسون خودش زد برای رئیس جمهوری که با وعده پایان دادن به که سمیت. اما با استفاده از پلت فرم خود را برای حمله به دیگر USAC افسران او تنها نشان می دهد بقیه از شورا که چنین حملات در حال بازی منصفانه.

در طول انتخابات های نجومی به خصوص USAC مقامات نیاز به گرفتن انرژی آنها در حال حاضر قرار دادن به توییتر کباب و استفاده از آن برای تشویق مشارکت و تسهیل بهتر از راه دور تعامل دانش آموز.

یک دلیل وجود دارد تنها در حدود 16 درصد از دانش آموزان رای در آخرین USAC انتخابات – این دلیل است که اعضای آن را نمی بزرگ در نشان دادن دانش آموزان به همین دلیل آنها باید اعتماد کرد. روشن و رسمی رسانه های اجتماعی سیاست ممکن است کمک کند.

در غیر این صورت USAC فقط ادامه خواهد داد به درایو دور شدند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب