عید پاک در سال 1865 آمد و در زمان جنگ برای نیویورک شهرستان, امریکا,

نظرYork Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 12, 2020عید پاک سال 2020 زمان ترس و عزاداری در می

توسط ATROTICNEWS در 25 فروردین 1399

نظر

عید پاک سال 2020 زمان ترس و عزاداری در میان COVID-19 همه گیر به ارمغان می آورد افکار یکی دیگر از عید پاک که در آن امریکا بود گریه. که در عید پاک سال 1865 یک روز پس از نیویورک شهرستان و جهان آموخته از مرگ رئیس جمهور آبراهام لینکلن عید پاک که در آن جشن و عزاداری coexisted در ذهن نمازگزاران. این اقتباس از نیویورک دیلی رکورد سرمقاله در عید پاک 2015.

+++

عید پاک سال 1865 در شهرستان نیویورک به نظر می رسید مانند خوب جمعه.

برای مسیحیان عید پاک است که یک روز از شادی یک مشاهده از قیام عیسی از مردگان. که مرگ آمد و در روز جمعه هنگامی که عیسی مصلوب شد. که غم انگیز روز: جمعه خوب.

روز قبل از عید پاک – شنبه, مارس 15 کلمه رسیده بود نیویورک که رهبری اتحادیه برای پیروزی بر جنوب و خونین پایان دادن به نهاد برده داری مرده بود. آبراهام لینکلن کشته شد.

که تنظیم کردن یک فصل درگیری برای نیویورک شهرستان به عنوان جاهای دیگر در آن مارس روز 155 سال پیش. شادی عید و غم و اندوه را از لینکلن مرگ در کنار هم.

در واقع اشک سرازیر شد که از روز شنبه هنگامی که York County آموخته لینکلن مرگ به خوبی گذشته لحظه ای که در تشییع جنازه او قطار متوقف در نیویورک در روز شنبه, مارس 21.

+++

خطبه در یک جامعه گسترده خدمات توسط کشیش Henry E. هم می گوید در مورد عزاداری ملت گریه در این ریختن خون.

"چه سبت زمانی که به جای تورم سرودهای ستایش" نیویورک اولین کلیسای پروتستان به تازگی نصب پاستور اعلام کرد: "ما خواهان dirges از غم و اندوه ... ."

و او به این نتیجه رسیدند:

"امروز باید آنها تعهد خود را دوباره در میان موسیقی از مراسم تشییع جنازه سرودهای ... اعتماد به رئیس جمهور جهان ما پدران' خدا برای هدایت ما با خیال راحت از طریق این گردباد از سردرگمی و بیش از این دریای خون به نمایشگاه پناهگاه محترم یک ماندگار و با شکوه صلح است."

و این سرویس به پایان رسید با یک تم عید پاک: یک سرود از ستایش یا ستایش به خدا برای نعمت خود را.

سه شرح است که تضاد لحظه در عید پاک سال 1865 به آرامی ویرایش و گزیده ای از کتاب "شرق Gettysburg" زیر ظاهر می شود. توجه داشته باشید که با پایان دادن به بازتابی از امید حتی در بحران یک تم عید پاک پس از آن – و امروز – با سرباز و کشیش ابراهیم Rudisill.

+++

"در حافظه از نویسنده این" نیویورک روزنامه صاحب دیوید کوچک در گزارش "نیویورک را تجربه هرگز بعد از چنین جهانی دل تنگی ... ."

در صورتی که شنبه, مارس 15 شده بود روشن آن را گرفته اند در یک سودا رنگ. اما روز ابری بود. باران سقوط کرد. اخبار لینکلن مرگ در زمان و حتی بیشتر وحشتناک تن. اندوه عمیق بود. دل تنگی بود و سرکش.

کسانی که گریان افکار کوچک newspaperman و دیرین لینکلن حریف. اما در بسیاری از زمان های دیگر از بحران کوچک بود کار را به انجام به عنوان رئیس بورگس.

او با صدور یک اعلامیه که به حالت تعلیق کسب و کار در نیویورک بعد از ظهر. زنگ باید تلفات از 1 تا 2 بعد از ظهر

پرچم باید پرواز در نیمه کارکنان و یا بخور در عزاداری.

مردم نیویورک در حال حاضر پاسخ داد. پرچم به نظر می رسد بخور در ویندوز سراسر قصبه.

+++

روز یکشنبه جماعت پرستش در میان سیاه عزاداری به جای عید پاک کف دست و نیلوفرهای. روحانیون به یاد رئیس جمهور مرگ در نماز در این "سیاه و عید پاک است."

برگرد. John H. C. Dosh, کشیش از کلیسای متدیست در نیویورک انجام شده به خوبی یکشنبه با حضور در شب خدمات. وزیر را جدی خطبه آورده بسیاری از اشک.

"شهر عینک غمگین و جدی جنبه" درست دموکرات گزارش "زنگ در تمام کلیساهای ما بودند tolled و همه احساس به عنوان اینکه یک بزرگ و وحشتناک فاجعه تا به حال اتفاق افتاده کشور است."

+++

کلمه حمله لینکلن رسیده York County پاستور/artillerist ابراهیم Rudisill اتحادیه Army camp در ویرجینیا روز قبل از عید پاک است.

رئیس جمهور زنده بود اما معاون رئیس جمهور مرده بود او آموخته است.

"من گریستم برای شادی و شکر که رئیس جمهور ما بود ترور شد – مرده است," او نوشت در دفتر خاطرات خود را.

دو روز بعد او خود را اصلاح "ما رئیس است که در واقع مرده است."

او سپس نوشت: عبور از خود کتاب مقدس مزمور 46:

"هنوز هم می شود و بدانید که من خدا هستم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن