دو جت و Xander می یابد و الهام بخش در طبیعت با هدف جوانه امید در شنوندگان

جت Talandis و Xander Ambrose می خواهید شنوندگان خود را به قرار دادن خود را خوشحال ، در این سال بهار آواز خوان

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

جت Talandis و Xander Ambrose می خواهید شنوندگان خود را به قرار دادن خود را خوشحال ،

در این سال بهار آواز خواندن Talandis و آمبروز انجام خواهد شد ترکیب اصلی خود "رودخانه است." پاپ تصنیف با استفاده از شعر با الهام از زندگی خود تجربه مانند تجربه و با اضطراب اجتماعی یا پیدا کردن امید در پایان یک روز آنها به عنوان چرخش یک روایت در اطراف یک سفر به رودخانه ای که کمک می کند تا کسی شروع روز بیش از Talandis گفت.

"این (آهنگ) در مورد رفتن به رودخانه احساس خیلی شک احساس از دست رفته و پیدا کردن یک راه برای مقابله و مدیریت" آمبروز گفت. "وجود دارد نوع چند مرحله است که همه ما از طریق, اما در نهایت پیدا کنیم و امید است."

Talandis سوم-سال انسان شناسی و جامعه, دانش آموز, شروع به نوشتن شعر به "رودخانه" بلافاصله پس از حضور در بهار آواز خواندن به عنوان یک سال اول. اگر چه Talandis در نظر گرفته آوردن آهنگ خود را به مرحله سال گذشته, او تا به حال هیچ کس را به همراه خود خواننده است. او پس از ملاقات Ambrose از طریق ولگرد تئاتر شرکت آنها شروع به قطعه آهنگ با هم با آمبروز ایجاد یک همراهی پیانو. هر دو از شیکاگو این دو ملاقات در طول تعطیلات زمستانی به کار خود را ترکیب.

"من می دانستم که (Ambrose) بود نوع شخص من می خواستم برای ایجاد چیزی با" Talandis گفت. "من شنیده ام او را بازی my song, چگونه آن را به صدا در سر من برای اولین بار با صدای بلند."

این جفت ارز می خواستم به تمرکز بر روی نوشتن شعر است که شخصی به آنها اما هنوز هم می تواند قابل استفاده برای بسیاری از مردم آمبروز گفت. در یک نقطه Talandis آواز می خواند "شما می توانید فریاد با صدای بلند برای هیچ کس جز صدای در سر خود را" که آمبروز گفت منعکس کننده تجربه خود را با اضطراب اجتماعی است. با وجود شخصی ریشه های شعر, اما, اول سال تئاتر دانشجویی گفت: این کلمات نیز می تواند منعکس کننده کلی تر احساس شک.

رودخانه نشان دهنده Talandis خود جای خوشحالی است که او می یابد که در خارج از طبیعت. این رودخانه است که به منظور نشان دادن شنونده را در خود جای عاطفی – آرامش- چه می شود که عاطفی و یا در یک حافظه است. تصویر از پایین رفتن به یک رودخانه را با سنگ می تواند هر دو مثبت و منفی انجمن Talandis گفت. شنونده می توانید تصمیم بگیرید اگر این آهنگ سخنران ترک سنگ در رودخانه و یا ورود آب با آنها در نهایت خروج آنها را به را انتخاب کنید اگر این آهنگ امیدوار است یا نه.

"تصویر اصلی هر آنچه که شما از آن محل و آن محل در حال رفتن به متفاوت برای همه" Talandis گفت. "جایی که قرار است به شما را به یک نقطه که در آن امیدوارم شما تجربه است که خوش بینی و بیرون آمدن از یک روز بد بهتر اما که ممکن است اتفاق می افتد برای همه است."

Talandis گفت: سبک خود را از موسیقی تساوی از انواع inspirations, اعم از سنگ به انجیل. اما بیش از او در موسیقی سبک هنگامی که انجام این آهنگ چه Talandis گفت که او فکر می کند در مورد خود را از وضوح ذهنی: خانواده اش از کاخ دریاچه در ویسکانسین. آن جدا شده محل سکونت اجازه می دهد تا او را به منعکس کننده داخلی بدون حواس او را پرت از روز به روز زندگی و همچنین ارتباط مجدد با حس خوش بینی Talandis گفت.

سال چهارم , جغرافیا, دانش آموز جایا مپلتون گفت: این آهنگ خوش بین سرعت باعث می شود او فکر می کنم از رنگ های گرم صحبت به انواع پرتوی که می توان از همان تصاویر. مپلتون گفت آهنگ پاپ ریشه ها – شبیه به آهنگ ها توسط Hozier یا بیشاپ بریگز – است غیر معمولی از بهار آواز دونفری عمل می کند که او گفت: تمایل به کمتر خوش بین است.

آهنگ با هدف گرد هم آوردن افراد در طول این زمان از اجتماعی فاصله و اطمینان جهانی آمبروز گفت. با اعتقاد به این که خورشید طلوع خواهد کرد هر روز یا زمستان که همیشه به پایان می رسد Talandis گفت: طبیعت ارائه می دهد یک راه برای پیدا کردن امیدوارم که حتی در بدترین زمان.

"من فکر می کنم اصلی ارتباط بین طبیعت و خوش بینی است و این ایده که شما می توانید بخشی از آن را حذف خودتان از هر گونه حواس او را پرت و فقط می تواند در ارتباط با خود و احساسات خود را و هیچ چیز دیگری" Talandis گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن