Daily bruin آلوم اهدا جایزه پولیتزر برای تحقیقات نیروی دریایی ایالات متحده را 7th Fleet

مردم می گویند وجود دارد دو نوع از روزنامه نگاران: روزنامه نگاران که التماس برای اطلاعات و روزنامه نگاران که ار

توسط ATROTICNEWS در 18 اردیبهشت 1399

مردم می گویند وجود دارد دو نوع از روزنامه نگاران: روزنامه نگاران که التماس برای اطلاعات و روزنامه نگاران که ارعاب و تهدید راه خود را برای اطلاعات.

UCLA فارغ التحصیل و سابق Daily Bruin ویرایشگر رابرت Faturechi می افتد به دومی گفت: اخیر جایزه پولیتزر برنده T. مسیحی میلر.

میلر Faturechi و مگان افزایش یافت به تازگی برنده جایزه پولیتزر برای گزارش ملی برای روزنامه نگاری تحقیقی با اتاق خبر ProPublica. پولیتزر جوایز سالانه افتخار قابل توجه روزنامه نگاری و ادبیات و موسیقی تولید شده در یک سال داده شده.

سه روزنامه نگاران برنده جایزه "فاجعه در اقیانوس آرام" 18 ماه تحقیق قابل پیشگیری مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی 7th Fleet یکی از ایالات متحده اولیه دفاع در برابر حملات هسته ای و به عنوان قوی ترین ناوگان در جهان است.

Faturechi کار در روزنامه نگاری تحقیقی شروع در Daily Bruin که در آن او نوشت: او در طول چهار سال در UCLA و به عنوان سردبیر آن تحقیقاتی بخش سرمایه گذاری از 2007-2008.

به عنوان سازمانی ویرایشگر Faturechi کشف تعصب نسبت به اهدا کنندگان در UCLA School of Dentistry فرآیند پذیرش و قلاب شد در روزنامه نگاری تحقیقی است. داستان او را برنده جامعه روزنامه نگاران حرفه ای' آفتاب جایزه.

پس از فارغ التحصیلی در رشته علوم سیاسی Faturechi مشغول به کار در سیاتل تایمز و ساکرامنتو زنبور عسل قبل از رفتن به لس آنجلس تایمز در سال 2009.

او پیوست ProPublica در سال 2014. او همچنین با این نسخهها کار به عنوان استاد کمکی در دانشگاه کلمبیا مدرسه روزنامه نگاری.

میلر که شروع به تحقیقات داوطلب خدمت سربازی به کمک افزایش یافت و Faturechi چرا که او در نظر گرفته و آنها را به برخی از بهترین خبرنگاران در Marketplace و آنها علاقه نشان داده و در دسترس بودن برای پیوستن به بررسی است.

با کمک از سردبیران تریسی وبر و یوسف خادم آنها توصیف موقعیت هایی که منجر به مرگ و میر قابل پیشگیری از 17 ملوانان و شش تفنگداران دریایی.

7 ناوگان دچار فقیر, آموزش کشتی های شکسته و شکسته هواپیما در حالی که فرماندهان' نگرانی نادیده گرفته شد توسط نیروی دریایی رهبری آنها گزارش شده است.

مدت کوتاهی پس از آن منتشر شد مجلس نمایندگان کمیته خدمات مسلح مواجه ارشد نیروی دریایی رهبران با توجه به ProPublica. مقالات باید پس گنجانده شده در آموزش ملوانان و افسران نیروی دریایی.

Faturechi ساده طبیعت به طور معمول متقاعد مردم به صحبت کردن با او رز و میلر گفت. که مهارت چیزی بود که تیم نیاز به نوشتن داستان رز گفت.

در جریان تحقیقات Faturechi متقاعد رسمی به دست بیش از اسناد محرمانه در مورد کشنده حادثه هوایی که مانع شده اند می تواند توسط نیروی دریایی رهبری با این استدلال که تحقیقات خود را نگه نیروی دریایی رهبری پاسخگو و جلوگیری از حوادث آینده.

او زدم در درب از نیروی دریایی admirals " خانه و سفر به ژاپن به صحبت با ملوانان میلر گفت.

Faturechi نیز صحبت سابق آمریکا معاون وزیر دفاع رابرت کار می کنند. رز گفت: کار در نظر گرفته شده است یک افسانه در پنتاگون و به ندرت شرکت در داستانها از رسانههای اما Faturechi قادر به متقاعد کردن او را به صحبت می کنند در تاریخ ثبت است.

او هرگز گزارش ارتش قبل از, اما, تجربه, تحقیق در مورد سوء استفاده از قدرت او را ارائه مهارت های مورد نیاز برای انجام, نیروی دریایی, بررسی, Faturechi گفت. در طول زمان خود را در لس آنجلس تایمز Faturechi را رسیدگی به فساد در شهرستان لا کلانتر رهبری منجر به اصلاحات شهرستان را در زندان های سیستم و استعفای خود را کلانتر.

وجود دارد در این تحقیقات او احساس سوخته Faturechi گفت.

برای مثال او کشیده و همه nighter به واقعیت-بررسی اولیه داستان از سری.

"(بعد از آن در روز) من تا به حال برای رفتن به اولین تولد کلاس با همسرم که باردار بود در آن زمان ... بر صفر خواب," او گفت:.

هیچ راهی برای جلوگیری از فرسودگی شغلی Faturechi گفت. اما او همچنان ادامه داشت چرا که او می دانست که "فاجعه ای در اقیانوس آرام" خواهد تاثیر داشته باشد.

"من نمی خواهم برای دیدن مردم دور با سوء استفاده و نادرستی" Faturechi گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن