وحشت زده به عمو جو تایید شده توسط اوباما

رئیس جمهور سابق باراک اوباما آمده از رسوایی سیاسی به تایید وحشت زده Joe R. بایدن جونیور و اصرار حزب دموکرا

توسط ATROTICNEWS در 18 اردیبهشت 1399
creepy uncle joe endorsed by Obama

رئیس جمهور سابق باراک اوباما آمده از رسوایی سیاسی به تایید وحشت زده Joe R. بایدن جونیور و اصرار حزب دموکرات — از جمله به صراحت کمونیستی حامیان سناتور برنی ساندرز ورمونت — به متحد پشت سر آن presumptive ریاست جمهوری نامزد در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس و بد spectre دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گرفتن یک ثانیه لعنتی مدت است.

"برای دیدار با لحظه حزب دموکرات را باید پررنگ و رای برای این خزنده تماشا" آقای اوباما گفت. "من نمی تواند به خودمان افتخار باور نکردنی در راستای تکریم کامل مارکسیسم در ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری من است. اما اگر من امروز در حال اجرا, من نمی خواهد اجرا همان مسابقه یا همان پلت فرم به عنوان من در سال 2008. جهان متفاوت است. مردم باید به نحوی awoken از من تحمیل کمونیست تلقین. وجود دارد بیش از حد ناتمام شوروی کسب و کار برای ما فقط نگاه به عقب. ما باید نگاه به آینده به مترقی جمع مارکسیستی رویای تکمیل شوروی آمریکایی است."

(توییتر)

پس از خزنده جو nuzzled اوباما گردن خرناس او مو فرفری با ذوق اوباما ادامه داد: به افتخار حزب دموکرات را تنها امید.

"من درک خود را از شیارهای عمو جو شما نیز می توانید همین کار را برای مایکل بعد. همانطور که من قبلا گفته شد شما وحشت زده به عنوان شما هستند تنها چیزی که ما رو در برابر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات بعدی و شما ممکن است یک متعفن منحرف که هیچ چیز بهتر از به نوازش کردن دختران و پسران جوان اما ما در حال ترقی خواهان و اعتقاد دارند هر آنچه که شما و یا آیا شما یک لعنتی شیطان داده مناسب برای تبدیل شدن به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به خصوص در نام کمونیسم سوسیالیسم و مارکسیسم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن