Covidiot Rishi Sunak را محکوم بریتانیا برای طولانی مدت ویروس مرگ پایان مستند در مارس

Rishi Sunak البته صدراعظم از خزانه داری, Rishi Sunak ارزش پول در طول زندگی انسان است که کار خود را به عنوا

توسط ATROTICNEWS در 29 فروردین 1399

البته صدراعظم از خزانه داری, Rishi Sunak ارزش پول در طول زندگی انسان است که کار خود را به عنوان او نشسته در دفتر کار شمارش سکه تمام طول روز, اما او نه به دنبال در تصویر بزرگ است زیرا او یک بی تاب covidiot fuckwit.

در دراز مدت بریتانیا مالیات دهندگان بیشتر با ارزش هستند و به خزانه داری و گله باید حفظ شود, به طوری که آنها می توانید از ادامه پرداخت مالیات برای سال های بسیاری آمده است.

کشتن گاو پول نقد

با پایان این مستند در ماه مه به عنوان صدراعظم هل دادن او را تهدید احتمال این که چینی ها ویروس خود را ادامه مسیر رو به بالا در مرگ و میر به دلیل آن را نه تنها سالمندان مالیات دهندگان که می میرند از ویروس اما جوان مولد آنهایی که به عنوان خوبی.

آن است که این تفکر کوتاه مدت است که باعث ایجاد عمده اقتصادی آسیب در آینده خواهد شد در واقع کاهش درآمد مالیاتی برای دولت در بلند مدت.

یک ماه از مستند نمی خواهد کافی برای مسطح کردن منحنی آن نیاز به حداقل سه تا شش ماه از قرنطینه که در آن مالیات دهندگان گفت: برای ماندن در خانه های خود. پایان مستند اوایل تنها جلو آورد دوم و موج سوم ساخت یک بسیار بزرگ موج قبلا مولد مالیات دهندگان در بیمارستان بستری و یا مرده است.

زمان coronavirus مرگ انگلستان به عنوان از تاریخ 14 آوریل

مجموع مرگ و میر: 12,107 (تنها بیمارستان ثبت شده مرگ و میر)

آخرین میر: 778

مجموع شناخته شده آلوده: 93,873

زمان coronavirus مرگ و میر جهانی که از تاریخ 14 آوریل

مجموع مرگ و میر: 126,753 (تنها بیمارستان ثبت شده مرگ و میر)

آخرین میر: 6,191

مجموع شناخته شده آلوده: 1,982,552

ما دیده ایم که کودکان به عنوان آسیب پذیر به عنوان بزرگسالان به ویروس و این نمایش داده شده است و در مرگ روزانه نتایج با بسیاری از کودکان به عنوان جوان به عنوان پنج سال و یازده مرگ ناشی از کوروناویروس. Rishi Sunak می خواهد برای باز کردن مدارس در ماه مه و با انجام این کار او را محکوم خواهد کرد کودکان و معلمان به یک ویروس است که پخش خواهد شد و حتی بیشتر در یک نرخ نمایی.

اگر این مستند نیست و ادامه زندگی بسیاری از انگلیسی ها را در لعنتی covidiot وزرا و روسای سر به این دلیل که ویروس را ادامه خواهد داد به گسترش دور و گسترده خود میزبان تمدید آن گرسنگی به خوردن سیرچشم به عنوان میزبان انسان دوباره به تغذیه توسط این کشنده چینی ویروس است که هنوز هم در خارج وجود دارد در جامعه.

بوریس نیاز به بازگشت از Chequers و قرار دادن این covidiot بی تاب meddlesome نمایندگان مجلس در خود جای.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن