COVID-19 ایجاد کرده است که عدم اطمینان برای دانش آموزان با کارآموزی تابستان

پیتر Chelebian یک سال اول علوم سیاسی می تواند انجام داده اند یکی از مدرسه خود را بالا رویاهای تابستان امسال –

توسط ATROTICNEWS در 3 خرداد 1399

پیتر Chelebian یک سال اول علوم سیاسی می تواند انجام داده اند یکی از مدرسه خود را بالا رویاهای تابستان امسال – تا زمانی که این بیماری همه گیر رسید.

پس او در یک دبیرستان دبیرستان Chelebian امیدوار بود برای شرکت در Terjenian-توماس مجمع کارآموزی برنامه که مکان های دانشجویان ارمنی تبار در کارآموزی در واشنگتن دی سی در مورد 20 نفر از دانش آموزان پذیرفته شده در هر سال و در این سال Chelebian یکی از آنها بود.

"من فوق العاده هیجان زده هنگامی که من در بر داشت که من کردم اما به خصوص به احاطه سابقه بسیار برای کل دو ماه در پایتخت کشور ما" Chelebian گفت. "از طریق این برنامه آنها تنظیم تن از ملاقات و خوش آمد می گوید و تورهای برای ما که من به خصوص پمپ است."

او انتظار می رود به شنیدن در اواخر ماه مارس در مورد اینکه آیا یا نه او قرار داده شده بود در کنگره کارآموزی. در عوض به او گفته شد او کارورزی لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

هر چند این برنامه تضمین شده او را به یک نقطه اگر او مجددا تکرار در تابستان آینده او گفت که او هنوز هم احساس دل شکسته.

"من کاملا ویران" او گفت:. "من برنامه ریزی شده بود من تمام تابستان در اطراف این."

مانند Chelebian بسیاری از دانش آموزان برنامه ریزی برای پیشبرد حرفه خود را در این تابستان بودند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بر اساس یک نظرسنجی توسط UCLA حرفه ای مرکز 23 درصد از کارفرمایان مورد بررسی توسط مرکز گفت: آنها مطمئن بودند اگر آنها می تواند به خود افتخار کارآموزی و یا کار ارائه می دهد برای دانش آموزان است. دو درصد از کارفرمایان گفت: آنها افتخار خواهد کرد برخی از خود ارائه می دهد و 1% گفت: آنها نمی تواند افتخار هر گونه ارائه می دهد بررسی متحده است.

نیمی از کارآموزی ارسال شده در سایت Glassdoor بسته اند پس از همه گیر برای اولین بار آمار آمریکا با 52 درصد کاهش فرصت های شغلی از 9 مارس تا آوریل 13.

پس از رد شدن از بسیاری از کارآموزی, Chris دنگ دوم-سال اقتصاد و کمی اقتصاد, دانش آموز, امن تابستان کارآموزی در شرکت والت دیزنی در لس آنجلس تنها به آن لغو شد.

"رد شدن یک چیز است" دنگ گفت. "گرفتن لغو, من فکر می کنم که لطمه می زند و کمی بیشتر"

Dang نیز ارائه کارآموزی مالی شرکت مشاوره در ویتنام که در آن او است و در اصل از. این شرکت نه لغو آن ارائه دهد اما دنگ تصمیم را به این دلیل او نمی خواهید به خطر ابتلا به کروناویروس و احتمالا آلوده ،

برخی از دانش آموزان کارآموزی نشده لغو شد اما به جای نقل مکان کرد آنلاین.

با توجه به UCLA حرفه ای مرکز پژوهش 16 درصد از کارفرمایان گفت: آنها ممکن است خود را تنظیم کارآموزی و یا کار ارائه می دهد از جمله با حرکت آنها را آنلاین به تعویق انداختن تاریخ شروع و یا کوتاه شدن قرارداد.

Anubha گوپتا اول-سال طراحی هنر و رسانه بود با خوشحالی شگفت زده هنگامی که او شنیده ام که او در تابستان کارآموزی در شرکت برادران وارنر سرگرمی خواهد بود آنلاین.

"من می دانستم که (COVID-19) خواهد بود تأثیر تابستان من نوعی اما من شگفت زده شد که آنها هنوز هم می تواند انجام کارآموزی از راه دور" او گفت:. "بسیاری از استودیو فقط خود را قطع کارورزان به طور کامل, بنابراین من واقعا خوش شانس هستم."

گوپتا شروع کارآموزی در شرکت برادران وارنر در تابستان گذشته به عنوان بخشی از چهار سال برنامه کارآموزی ارائه شده توسط این شرکت است. او با این نسخهها کار در یک متحرک مختلف نشان می دهد هر سال در این برنامه است. در تابستان گذشته Gupta کمک کرد تا با تولید "عدالت جوان" a DC Comics کارتون.

هنوز گوپتا گفت که او تلاش می کرد با او کارورزی انتقال آنلاین.

او ارائه حداقل اطلاعات در مورد چگونه او کارورزی فعالیت میکردند به دلیل وضعیت بی سابقه ای گوپتا گفت. بزرگترین نگرانی این است که با داشتن تکنولوژی است که او را اگر او کارورزی در studios, او گفت:.

"این همه نرم افزار که من با آن آشنا ... (و) رئیس من به طور معمول خواهد بود وجود دارد به من بگویید که چگونه به کار در اطراف همه چیز" گوپتا گفت. "من نمی خواهد که فیزیکی بودن به من بگویید که چگونه همه چیز کار می کنند."

گوپتا همچنین تلاش کرد با لغو Airbnb او اجاره ای در نزدیکی استودیو برای کارآموزی.

"آن را بی ارزش سخت" گوپتا گفت. "این خوب بود چند روز فقط تماس با آنها را به عقب و جلو و گفت که من نیاز دارم پول, اما آنها به پایان رسید تا با دادن آن را به عقب."

برخی از دانش آموزان به دنبال چیزهای دیگر را در انتظار به حالت تعلیق در تابستان شغل.

Kailey Fleiszig-ایوانز یک سال اول ریاضیات, دانش آموز, برنامه ریزی در کار او سال چهارم به عنوان یک مشاور در دانشگاه برکلی آبی اردوگاه و مهارت های اجتماعی در اردوگاه جوانان است. این اردوگاه با هدف افزایش رشد مهارت.

Fleiszig-Evans reapplied به برنامه در ماه مارس به امید اردوگاه ادامه خواهد داد به رغم بیماری همه گیر کوروناویروس. او گفت که او پاک برنامه او هر تابستان به اتحاد دوباره با یک گروه از بچه های او در ارتباط با او در زمان کار در اردوگاه.

اردوگاه را اعلام آن لغو خواهد شد اما Fleiszig-Evans آغاز برنامه ریزی برای راه های دیگر برای پر کردن تابستان خود را در مورد آن معلق است مانند گرفتن کلاس های آنلاین در UCLA.

"من انتظار آن است که قصد ندارم به اتفاق می افتد (پس) من شده است با ذهنی آماده سازی خودم" Fleiszig-ایوانز گفت.

حسن اکمل این UCLA حرفه ای مرکز مدیر اجرایی گفت که این مرکز هنوز هم ارائه خدمات معمول بیش از زوم.

Carina Salazar دستیار مدیر حرفه ای آموزش و نامزدی در UCLA حرفه ای مرکز گفت: این مرکز کمک به دانش آموزان با تشویق آنها را به ملاقات با مشاوران و ارسال محتوا بر روی وب سایت خود را مانند یک راهنمای برای پیدا کردن کنترل از راه دور منابع یادگیری برای کمک به دانش آموزان در طول این زمان.

مرکز حرفه ای نیز میزبانی وب, مجازی, نمایشگاه حرفه ای نقشه برداری سالمندان خود را پس از فارغ التحصیلی برنامه ها و انجام مذکور بررسی روند استخدام در این بیماری همه گیر.

Dang شده است با استفاده از این زمان برای شرکت در مورد مسابقات که در آن تیم رقابت برای پیدا کردن راه حل های خلاقانه برای مشکلات مختلف.

برای یکی از مورد مسابقات او در شرکت دنگ و گروه خود کرده بود به منظور توسعه یک محصول برای جوامع نهفته coronavirus بیماری همه گیر. تیم خود را ایجاد یک ایده برای یک برنامه به ارائه اطلاعات در مورد باشگاه ها و سازمان ها در UCLA اول سال و انتقال دانش آموزان است.

Dang گفت که او ساخته شده است یک بزرگ علمی و شبکه های حرفه ای ساخته شده است که در این زمان آسان تر است.

"آنها شده ایم یک سیستم پشتیبانی پس از آن نشده است بیش از حد بد به طور کلی" دنگ گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن