COVID-19 اثر نشان می دهد که چرا ما نمایندگان مجلس باید حفاظت از هوای پاک در بهبهان.

نظربرگرد. C. Mitchell Hescox منتشر شده 8:37 AM EDT Apr 24, 2020فاجعه بشری و درد از COVID-19 — به ویژه برای آمر

توسط ATROTICNEWS در 7 اردیبهشت 1399

نظر

فاجعه بشری و درد از COVID-19 — به ویژه برای آمریکایی ها با کوچکترین اقتصادی کوسن – واقعی است. ما در زندگی از طریق یکی از تاریک ترین و بیشترین زمان نامشخص در تاریخ ما است. در عین حال آن چیزی است که ما در پاسخ به فاجعه و حوادث خارج از کنترل ما است که ما را تعریف می کند. به عنوان مسیحیان عید پاک به ما یادآوری می کند که مشیت خدا می تواند به نوبه خود حتی بدترین فجایع را به چیزی برای صرفه جویی و حفظ کودکان خود را.

برای مسیحیان مانند ما یادآوری می شود که همان ترس و عدم اطمینان مواجه پیروان عیسی قبل از آن اول صبح عید پاک. نشسته اند در خانه های خود را جدا از خانواده و دوستان آنها می ترسند. در عین حال عمیق ترین قطعیت سوم-بعد آرامگاه عیسی مسیح تبدیل تاریکی به نور و از ترس به امید. در عید پاک, خدا, طلیعه یک واقعیت جدید را با قدرت به تغییر جامعه و جهان را به ایجاد جدید.

آن است که غیر ممکن است برای تغییر تاریخ, اما آن است که قطعا در قدرت ما برای ساختن آینده ای بهتر در آینده ارائه می دهد که هوای پاک; آب پاک و پایدار خوب کار پرداخت. ما بیش از حد می تواند تبدیل تاریکی به نور و از ترس به امید. آشکار تاریکی رو همه ما در مرکزی بهبهان است که ما کیفیت هوا است که بدتر از هر دو فیلادلفیا و پیتسبورگ. Lancaster, Dauphin, و, نیویورک شهرستان, در میان آلوده ترین هوا در ایالات متحده هنگامی که آن را به دوده (PM2.5) و دود (سطح زمین ازن). اینها چکیده تهدید. یک مطالعه اخیر پزشکی از دانشگاه هاروارد نشان داده است که افزايش سطح دوده افزایش احتمال عوارض و مرگ و میر ناشی از COVID 19. PM2.5 نیز ثابت شده است برای افزایش دیگر تنفسی و قلبی و همچنین افزایش دوران بارداری خطرات بهداشتی در کودکان متولد نشده است. آن است که به سادگی حس مشترک است که همسایگان ما در اینجا در مرکزی بهبهان در حال حاضر مبتلا به فقیر سلامت تنفسی هستند بیشتر در معرض تنفسی بیماری همه گیر مانند COVID 19. و ما کیفیت هوا بدتر و نه بهتر. به تازگی منتشر شده American Lung Association دولت از هوا 2020 متحده تقریبا 1 در 2 نفر در ایالات متحده زندگی می کنند در هوا ناسالم افزایش از گذشته سه گزارش.

در برابر این قبیل ما نیاز به حرکت به جلو و نه به عقب. همین دلیل است که ما نا امید در برخی از اعضای قوه مقننه که به وضوح بی حرکت ما وخیم کیفیت هوا و جلوگیری ما از حرکت رو به جلو به یک تمیز و سالم در آینده است. به تازگی PA دولت تشکر. Daryl متکالف (R-12 و صندلی, خانه, محیط زیست, منابع و انرژی کمیته) با صدور نامه ترویج صنایع بسیار مسئول رسوب هوایی ما. تشکر. Garth اورت (R-84) نویسنده HB 2416 یک لایحه به توقف ما در بخش حفاظت از محیط زیست از صدور استانداردهای جدید طراحی شده برای دفاع از بهداشت عمومی در طول زمان هنگامی که ما به آنها نیاز دارید بیشتر. متاسفانه HB 2416 بود فقط اضافه شده به عنوان یک متمم به مجلس سنا لایحه 327 (اداری کد لایحه). نیویورک شهرستان خود Rep. ست گرو ادامه داد: به قهرمان نظارتی بررسی قانون (HT 1874) است که به طور موثر می افزاید اضافی بوروکراسی بیش از هر موجود و مقررات به خصوص کسانی که طراحی شده برای دفاع از سلامت فرزندان ما.

سوخت های فسیلی منافع از جمله پنسیلوانیا صنعت گاز خرس مسئولیت برای خیلی از ما فقیر کیفیت هوا و خراب آبراه. سلامت اولین PA ائتلاف که من وزارت متعلق لیست بسیاری از این تهدیدات سلامت به صراحت. باور ما ساده است: آلوده باید پرداخت خود را برای آلودگی است. همه مادران ما به ما گفت "اگر شما به یک ظرف غذا آن را پاک کردن." بازار موفق به نشانی این هزینه ها تا قوانین مورد نیاز برای اصلاح بازار و دفاع از فرزندان ما.

ما پنسیلوانیا قانون اساسی اعلام کرد که مردم حق دارند از هوای پاک و آب خالص. قبلا اشاره شده نامه و صورت حساب را ببینید ما ساکنان پرداخت برای آلودگی های ناشی از صنعت سوخت فسیلی نه با دلار و سنت اما با قلب و ریه ها ذهن و حتی زندگی کودکان ما. این خشم اخلاقی است. به جای حرکت ما رو به جلو به سمت امید پر از آینده برخی از ما در قوه مقننه هستند و قصد کشیدن ما را به آلودگی پر از گذشته است.

است که چرا طرفدار زندگی پنسیلوانیا مسیحیان حمایت از تلاش ها برای اطمینان از پاسخ ما به COVID-19 قرار می دهد میلیون ها نفر از آمریکایی ها به کار نوسازی ما انرژی و زیرساخت های حمل و نقل در حال حرکت به سمت انرژی پاک و حمایت از کشاورزان ما با فرصت های درآمد برای قفل کردن کربن در خاک. امیدوار و سالم و آینده ای مرفه است که در دسترس ما است. بیایید چنگ زدن نگه دارید از آن را با هم.

در قیامت حساب یوحنا انجیل مریم مجدلیه تلاش برای گرفتن نگه دارید از عیسی مسیح است. بسیاری از محققان کتاب مقدس درک که مری اقدام به گرفتن یک مثال بسیار انسان تمایل به نگه دارید به گذشته آشنا. عیسی اجازه نمی مری به حرکت به عقب. به جای او دعوت خود و همه شاگردان به حرکت به جلو و به سوی آینده ای بهتر. که من امیدوارم که برای همه ما است.

ما هنوز نامشخص است و ترس بار جلوتر است. اما مسیحی داستان ارائه می دهد امید به خصوص در این فصل عید پاک. از طریق زندگی و مرگ و رستاخیز عیسی خدا است تغییر جهان است. با کمک خدا ما می تواند در پیوستن به این کار و حرکت رو به جلو با هم و دور از آلودگی محور انرژی به سمت انرژی پاک محیط زیست سالم و پایدار شغل برای همه.

برگرد. C. Mitchell Hescox است رئیس جمهور/مدیر عامل انجیلی زیست محیطی شبکه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن