COVID-19: چین مشاهده با چشم مشتاق برای دیدن که کشورهای غربی فرو ریختن اولین

برو جلو و ضرب عزیز من آلوده رفقای شوروی. این ویروس منتشر شده از چین و در سراسر غرب شهرستانها عمده توسط مشتاق

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399
china virus - go forth and multiply
برو جلو و ضرب عزیز من آلوده رفقای شوروی.

این ویروس منتشر شده از چین و در سراسر غرب شهرستانها عمده توسط مشتاق گردشگران چینی است و باعث آسیب های بی حد و حصر به غرب صنعتی سازمان ملل و دفتر سیاسی در حال تماشای با eagle-eyed اشتیاق.

کمونیست ویروس

"چینی ها با جمعیت بیش از 1.4 میلیارد نفر و از طریق ما کمونیست انقلاب صنعتی ما را خراب کرده اند کشور خود ما و آلوده آن را فراتر از باور است. ما در حال حاضر برنامه ریزی برای حرکت شهروندان ما به غرب و کشورهای آفریقایی هنگامی که آنها همه می میرند از coronavirus. هر گونه تهاجم آسان خواهد بود چرا که دولت خود را باید فرو ریخت" یک کمونیست افراد ارتش گفت: از شانگهای.

چین ویروس وارد شده به غرب در حال افزایش است در نمایی سطح با وجود تلاش برای مستند شهروندان اگر چه در لیبرال دموکراتیک جوامع بسیاری از مردم در حال ايميل مستند اقدامات و گسترش coronavirus را به عنوان آنها به کار هر روز و یا آیا پوشیدن ماسک.

برو جلو و ضرب

در سه ماه دوره زمانی که coronavirus بود مواج در سراسر چین 759,493 مردم وارد آمریکا از چین است. این افراد سفر دور و گسترده به شهرهای ایالات متحده گسترش ویروس.

یکی می توانید ببینید الگوی مشابه رخ داده در اروپا که در آن هیچ مرز خود را با بوق و کرنا منطقه شنگن اجازه می دهد گردشگران چینی به گسترش این ویروس به هر شهرستان. فشار از چینی ها گردشگری ضربه شمال ایتالیا شهرهایی مثل ونیز و میلان و همچنین رم. اسپانیا نیز یک آهنربای بزرگ چینی که در حال حاضر منعکس شده در بیش از 12000 اسپانیایی مرگ و میر در فقط دو هفته تا کنون.

کشورهای غربی گرفتار شده اند در چراغهای جلو و احساساتی اقدامات مهار می خندید توسط چینی ها.

"زیرزمینی لندن ، هیچ کس با پوشیدن ماسک. Coronavirus از نفس گردش از طریق حمل و نقل, همه در معرض. مردم لمس سطوح. آنها را لمس چهره آنها با قرار دادن انگشت در دهان. آنها تنفس coronavirus به عمق ریه های خود را در فضای محصور شده است. ما به زودی باید شهروندان ما در شهرستانها است. چین باید گسترش!" کلی اضافه شده است.

درست است که از گذشته باقی مانده منابع جهانی وجود دارد تنها یک برنده خواهد بود و چین فکر می کند می تواند آن را انجام دهد و موفق است که در آن غرب شکست خورده است.

شاید آنها به شما اجازه برخی از غربی ها در زندگی خود dystopian کمونیست جهان است که بسیار مورد تحسین قرار گرفته توسط تملق گوی که. به ببینید که چه کسی رئیس ستایش چین روزانه یکی فرض او در عشق با وحشیانه خود را کمونیست آرمان و توسعه رویاهای.

"ما را حفظ خواهد کرد برخی از بازمانده اروپایی ها در یک باغ وحش, و ما می توانیم نشان می دهد بچه های ما این مردم بودند که آنقدر احمق نیست تعطیل همه چیز را مانند ما انجام داد. ما را حفظ خواهد کرد برخی از آمریکایی ها بیش از حد تنها قفقازی آنهایی که آفریقایی هستند بیش از حد وحشی" یک دانشمند چینی نشان داد در انتخاب شبکه خبر.

Cui بنو? آن را قطعا نه غرب که اقتصاد خود را نابود و به سمت چپ با یک بیمار جمعیت.

چینی ها اما صرفا مقیم خود را به زمان قبل از آن زمان به حرکت به خالی شهرهای غربی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن