Coronavirus به روز رسانی: گلف اسکله مجاز به باز کردن در پنسیلوانیا شروع جمعه

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 4:04 PM EDT May 27, 2020رژیم صهیونیستی. تام ولف را اجازه می دهد گلف بازا

توسط ATROTICNEWS در 9 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. تام ولف را اجازه می دهد گلف بازان به آمار دوره و boaters به آمار آب در طول coronavirus همه گیر شروع جمعه.

گلف اسکله هدایت سفرهای ماهیگیری و خصوصي اردو خواهد بود قادر به باز کردن در روز جمعه اما توجه داشته باشید که اردو در پارک دولت باید بسته باقی می ماند از طریق May 14.

اجتماعی فاصله و پوشش دستورالعمل های مورد نیاز خواهد بود همانطور که برای دیگر ضروری کسب و کار.

این حرکت توسط گرگ شرح زیر است سوابق مجموعه در کشورهای اطراف مانند نیویورک و کنتیکت و نیوجرسی که باز خود marinas boatyards و قایق قایق های تفریحی با استفاده از بیش از یک هفته پیش.

قوانین چه خواهد گلف بازان ماهیگیران باید به دنبال? آنچه در مورد landscapers?

گلف بازان باید حفظ دقیق اجتماعی فاصله حداقل 6 فوت و بدون هر گونه تجمع اجازه خواهد داشت در این دوره است. چرخ دستی گلف می تواند توسط یک فرد در یک زمان و کارکنان نمی تواند در حال حاضر به منظور "تسهیل بازی" با توجه به این فرماندار به روز شده در دستورالعمل.

قبلا اسکله تنها باز برای boaters انجام خدمات ضروری به این معنی قایقرانی تفریحی نیست مجاز است. در حال حاضر مردم خواهد بود قادر به گرفتن قایق خود را برای استفاده شخصی اما اجاره ماهیگیری خدمات می تواند با بیش از دو مشتریانی که قادر به اقامت 6 فوت جدا از یکدیگر.

Landscapers باغبان و groundskeepers می توانید نگهداری بر خواص.

[نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe.]

این وارونه آخرین مراحل دولت گرفته شده برای روشن کردن لیست خود را از ضروری کسب و کار و خدمات است که تعیین می کند چه می تواند و نمی تواند باز بماند در حالی که COVID-19 بحران در حال انجام است.

"ساکنان نیوکاسل باقی مانده اند انعطاف پذیر در سراسر این COVID-19 بحران و همانطور که ما با موفقیت ادامه به پهن کردن منحنی برای محافظت از سلامت جسمی ما بسیار مهم است که ما نیز تمرکز بر روی سلامت جسمی و روحی ما در طول این زمان فوق العاده ای," گرگ در بیانیه ای گفت.

"به عنوان آب و هوا گرم و تابستاني بلند, بهره گیری از زمان در خارج از منزل است که یک راه مهم برای مدیریت استرس است."

این محدود است و در عین حال اندازه گیری گام در بازگشایی مشترک المنافع.

"بازگشایی این صنایع کمک خواهد کرد که برای بازسازی اقتصاد ما و تقویت سلامت روان ما" گرگ گفت.

دولت دستورالعمل برای بازدید از پارک و امکانات تفریحی

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های زیر صادر دستورالعمل در بازدید از پارک و امکانات تفریحی:

  • اقامت نزدیک به خانه: ساکنان نیوکاسل را تشویق به لذت بردن از مجاز, هوای آزاد, فعالیت های تفریحی در جامعه و جلوگیری از ازدحام مقصد محبوب.
  • عمل اجتماعی فاصله: حفظ توصیه می شود حداقل 6 فوت به غیر از همکار recreationists. ساکنان نیوکاسل نیز تشویق به پوشیدن یک ماسک و یا محافظ پوشاک است که تحت پوشش بینی و دهان هر زمان آنها را به خارج. اگر یک پارکینگ در یک پارک پر است و یا وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم در همان دنباله پیدا کردن یک جایگزین محل به از نو خلق کردن. عبور از خیابان برای جلوگیری از در حال اجرا به طور مستقیم گذشته یکی دیگر دونده و یا صبر کنید دیگر در یک سوراخ گلف برای یک شخص گلف باز به جلو حرکت کند.
  • به حداقل رساندن خطر ابتلا به دیگران: افراد باید تنها بیرون رفتن اگر آنها احساس سالم اند و نه در معرض کسی که آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • رعایت بهداشت: شستن دست ها اغلب با آب گرم و صابون به مدت 20 ثانیه. اگر آب و صابون در دسترس نیست با استفاده از یک ضد عفونی کننده دست حاوی حداقل 60 درصد الکل است. اجتناب از سطوح که در حال لمس اغلب مانند دستگیره های درب و دستگیره های نرده ای.
  • طرح: ایجاد یک طرح ایمنی قبل از رفتن به خارج از منزل. توضیح به کودکان نیاز به نگه داشتن فاصله خود از دیگران حتی اگر آنها اتفاق می افتد برای دیدن یک دوست در حالی که در خارج از. گفتگو با شرکای اجتماعی فاصله در حالی که در زمین گلف. فکر می کنم از طریق چگونه برای جلوگیری از دوندگان دیگر هنگامی که در حال انتظار برای با خیال راحت از خیابان عبور در همان زمان.

همچنین از علاقه



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن