Coronavirus: هانوفر کسب و کار بر این باورند جامعه است و آنچه که ما از طریق'

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 1:27 PM EDT Apr 21, 2020مرکز شهر هانوفر به نظر می رسد و برای تلفن

توسط ATROTICNEWS در 4 اردیبهشت 1399

مرکز شهر هانوفر به نظر می رسد و برای تلفن های موبایل های مختلف این روز است.

سالن مو و مغازه های کوچک که به طور معمول دیدم به طور منظم ترافیک پا خالی هستند و این میله که برای اولین بار روشن آتش به مرکز شهر دوباره invigoration بسته شده است.

اما آنچه هنوز باقی مانده است که کمک به روح هانوفر منطقه با وجود چالش های ارائه شده توسط COVID-19.

"من فکر می کنم فقط هانوفر به طور کلی فقط یک مکان فوق العاده و واقعا وجود دارد بسیاری از حمایت جامعه گفت:" تام Hufnagle III.

مرکز کسب و کار است که هنوز هم باز در نور از محدودیت های همه گیر در حال انجام آنچه آنها می توانند برای کمک به همکار صاحبان کسب و کار.

در دایره متعلق به Hufnagle مشتریان می توانند پشتیبانی محلی کارخانه های لبنی با سفارش آنها را به رفتن در طول نوار را باز ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر دوشنبه از طریق جمعه.

"جامعه دلیل است که ما موفق شده اند و جامعه چه خواهد شد ما را از طریق" گفت: جاستین Trucksess مدیر اجرایی خیابان اصلی هانوفر در ایمیل.

بیشتر: Coronavirus موارد در Pa.: اقامت در خانه سفارش تمدید تا 8 مارس

'ما همه بسیار قوی تر هم از ما جدا هستند'

به عنوان Hufnagle ساخته شده خود را ماهانه آبجو سفارش مارس او فکر کردم چرا که نه کمک به همکار خود در منطقه حذفی که نیست باز یا فروش به همان اندازه در حال حاضر ؟

"چرا من ترویج یک پسر از کالیفرنیا یا نیویورک و یا در جایی دیگر زمانی که من می توانید از ما بچه ها حق در اینجا در حال حاضر است که واقعا به آن نیاز دارید؟" Hufnagle گفت. "در حال حاضر ما فقط اختصاص داده شده به تمام آبجو محلی که ما در پیش نویس تا زمانی که این نوع از سراسر امیدوارم به زودی."

کارخانه های لبنی مجاز به فروش الکل برای خارج از محل مصرف که شامل را به رفتن و تحویل فروش با توجه پنسیلوانیا Liquor Control Board. اگرچه مشابه رستوران که انجام نمی دهد و تحویل برخی از کارخانه های لبنی را انتخاب کرده اند به انجام این کار.

در دایره مهمانان می توانید سفارش تا سه crowlers, 64 اونس هر در هر معامله آبجو محلی از پیج میکر, Miscreation و چیزی شریر دم شرکت.

"(این) یک راه بیشتر ما این فرصت را برای کمک به هر یک از دیگر منظورم این است که همه ما بسیار قوی تر هم از ما جدا هستند و همه ما واقعا دوستان" Hufnagle گفت.

Hufnagle نگه داشتن تنها سه تا چهار بشکه بشکه از هر آبجوسازی در دسترس در یک زمان به مطمئن شوید که "ما در حال حاضر آبجو خود راه آن را باید فقط تازه است."

هر آبجوسازی حداقل 15 تا 20 سبک های آبجو است که به چرخش در پیش نویس در دایره.

مشتریان نیز می توانید خرید مواد غذایی از هتل های هانوفر که Hufnagle نیز صاحب و انتخاب کنید تا سفارش در دایره همراه با یک crowler آبجو محلی.

بیشتر: جلوگیری از COVID-19 گسترش: کامیون مواد غذایی ارائه در خارج از انتخاب گزینه ای در Gettysburg

کارت های هدیه برای کسب و کارهای کوچک در طول بدهد محلی نیویورک

خیابان اصلی هانوفر ارائه راه دیگر برای کمک به کسب و کارهای کوچک از طریق خود برنامه کارت هدیه برای به محلی نیویورک.

از طریق این برنامه مشتریان می توانند با خرید کارت های هدیه از مورد علاقه خود را به کسب و کارهای محلی و اهدای آنها به خیابان اصلی هانوفر که تعداد نسبت به غیر انتفاعی کل مطرح شده در طول به محلی نیویورک.

"(این) فرصت صحبت می کند به ما و ماموریت اصلی ما تمایل به حمایت مرکز کسب و کار" Trucksess گفت.

این واقعا یک پیروزی برای همه.

"کسب و کار مرکز شهر دریافت پول از کارت هدیه و فروش سازمان ما منافع از قادر بودن به استفاده از این کارت های هدیه در رویدادهای آینده و هنوز هم جمع آوری تطبیق و کشش استخر بودجه در به محلی نیویورک" Trucksess گفت.

بیشتر: ما می توانیم از ظهور این بیماری همه گیر قوی تر و عادلانه تر York County

به محلی نیویورک است که یک روز زمانی که اهدا کنندگان می توانید ببینید www.givelocalyork.org به امن کمک های مالی به مورد علاقه خود را محلی و سازمان های غیر انتفاعی. حداقل اهدای 10 دلار وجود دارد و نه حداکثر. هر دلار اهدا به شرکت های غیر انتفاعی خواهد بود با افزایش بودجه پاداش ارائه شده توسط به محلی نیویورک حامیان — ساخت دهنده کشش دلار بیشتر است.

به محلی نیویورک برگزار خواهد شد و از نیمه شب تا 11:59:59 p. m. on May 1. در سال گذشته این رویداد مطرح $3.2 میلیون دلار برای بیش از 300 سازمان های غیر انتفاعی در شهرستان نیویورک.

خیابان اصلی هانوفر نیز کارگردانی کسب و کارهای محلی به منابع مالی.

"اتصال کسب و کارهای کوچک با گزینه های تامین مالی وام و کمک های مالی شده است. تمرکز ما از کسب و کار بسته شدن و همه گیر تغییرات آغاز شد" Trucksess گفت. "من فکر می کنم ما در مرحله بعدی تمرکز است که به برنامه ریزی برای بهبود است."

بیشتر: 'گرگ برای ما کار می کند!': معترضان شعار در رالی برای بازگشایی اقتصاد پنسیلوانیا

چه غیر زندگی تداوم کسب و کار می تواند, نمی تواند انجام دهد

در حالی که بسیاری سعی کنید به حرکت به مشکلات از این زمان بی سابقه و غیر زندگی تداوم کسب و کار به دنبال راه هایی برای شناور باقی می ماند.

غیر-زندگی-تداوم کسب و کار هستند مجاز به استفاده از تلفن های پست الکترونیکی و یا اینترنت برای سفارشات.

اگر این کسب و کار هستند مجاز به انجام منظقه انتخاب یو پی اس آنها مجاز به پست الکترونیکی و یا تحویل سفارشات. تنها ضروری کارکنان مجاز به انجام این کار و آن کار تشویق شده است که صاحبان کسب و کار نپرسید کارکنان هستند که از محل سکونت خود به کار می کنند.

بیشتر: Gettysburg کسب و کار پیدا کردن از راه دور راه هایی برای ادامه مذاکرات COVID-19 محدودیت

Telework و اجتماعی فاصله باید مورد استفاده قرار گیرد زمانی که ممکن است.

همراه با فروش کالا غیر زندگی تداوم کسب و کار نیز مجاز به رفتن به محل خود را به انجام معمول کسب و کارهایی مانند چک کردن ایمیل و انجام موجودی.

کارهایی است که با کمک telework مانند livestreams و گرفتن عکس از کالا نیز مجاز است.

بیشتر: دوستان نزدیک باز سالن Maven لغو مشتریان در میان COVID-19 محدودیت

اختراع دوباره به نگه داشتن در مرکز شهر پر رونق

مهم نیست که اگر یک کسب و کار کوچک است که زندگی پایدار یا نه همه کسب و کار باید برای انطباق با زمان.

"ما واقعا تنها تمرکز ما تحویل ... ساخته شده است که ما از خودمان را دوباره اختراع و تجدید نظر در چگونه ما انجام کسب و کار" Hufnagle گفت.

Hufnagle گفت که او حتی تا به حال به استخدام حدود سه بیشتر کارکنان برای کمک به در آشپزخانه و با تحویل.

"ما واقعا در یک وضعیت غیر معمول, من احساس می کنم بسیار خوش شانس برای من آن را واقعا انجام دهید" Hufnagle گفت.

Hufnagle برنامه ای برای نگه داشتن خود را کامل ارائه خدمات پس از تمام محدودیت ها برداشته.

"من آنقدر قدرت و شجاعت از دوستان من در مرکز شهر در راه آنها در حال بازسازی خود را کسب و کار است که کمک می کند تا من مثبت" Trucksess گفت. "های کسانی که در موفقیت من فکر می کنم به ما کمک می کند به یاد داشته باشید که نور وجود دارد در جهان, مردم می خواهید برای دیدن در مرکز شهر رشد است."

بیشتر: مبارزه با مبارزه خوب: مس پوسته Co. تغذیه نیویورک کارکنان بیمارستان در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

به کمک مرکز رشد این مهم است که جامعه در نهایت فروشگاه کوچک که ممکن است.

"مردم نمی دانند شما در حال تغذیه, خانواده, شما, تغذیه چند میلیون دلار مدیران اجرائی. هر بار که مردم می توانند در فروشگاه و خرید به صورت محلی و کسب و کار کوچک شما می دانید چه مقدار از آن کمک می کند تا جامعه به دلیل بسیاری از این کسب و کار و صاحبان این را به عنوان" Hufnagle گفت.

و صاحبان کسب و کار کوچک باید مقدار بیشتری وزن از دست دادن خود را در فروشگاه.

"من امیدوارم که همه ما می تواند زنده بماند و آنهایی که نمی من فقط احساس افتضاح زیرا اینها نه فقط شغل این افراد شخصی در آرزوی این هستند که احساسات خود را و من فقط نفرت را به ببینید که از آنها گرفته," Hufnagle گفت.

بیشتر: پنسیلوانیا مشروب مهاجرت از مشروب به ضد عفونی کننده دست در میان شیوع کروناویروس

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن