'کرونا به این معنی نیست که آنچه در آن استفاده می شود به': موسیقی محلی جانباز Rob Lane می رسد با یک آهنگ

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 12:01 PM EDT Apr 23, 2020Rob Lane, یک York County خواننده و ترانه سرا بر

توسط ATROTICNEWS در 5 اردیبهشت 1399

Rob Lane, یک York County خواننده و ترانه سرا برای تقریبا 50 سال فکر کردن در مورد آنچه که او می تواند انجام دهد برای کمک به مردم تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"شاید من فقط با قرار دادن این آهنگ ها وجود دارد و شاید در برخی از راه های کوچک آن را در ارتباط با مردم" ،

آهنگ "کرونا به این معنی نیست که آنچه در آن استفاده می شود به" شنیده می شود به صورت رایگان بر روی وب سایت خود را reverbnation.com/roblane.

و اگر آن را دریافت هنرمند قصد دارد برای اهدای درآمد حاصل را به سازمان های خیریه است که حمایت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و مواد غذایی بانک "به دلیل وجود دارد بسیاری از مردم که واقعا صدمه زدن به سمت راست در حال حاضر," او گفت:.

"این عنوان فقط به من به عنوان من در خواندن اخبار آنلاین یک روز و من فکر کردن در مورد چگونه بسیاری از چیزهایی که ما فقط در زمان داده شده قبل از همه گیر است که ما نمی تواند انجام دهد در حال حاضر مانند حتی فقط با داشتن یک آبجو با یک دوست و یا بازدید از بستگان و یا حتی فقط بیرون رفتن به شام" لین گفت: در یک ایمیل.

بیشتر: دیدن کامل عید طلوع آفتاب در ساموئل لوئیس پارک ایالتی در رودخانه Susquehanna

در طول سال لین برنده چند جایزه از طریق آمریکا ترانه سرایان انجمن. او انجام گهگاه به صورت محلی با یک راک کلاسیک به نام همه شما می توانید خوردن خرچنگ و نیز با 60/70 باند ادای احترام به نام مبارک هیپی.

بیشتر: ساخت موزیک ویدئو: دیدار با هنرمند موسیقی Troy Engle و برایان Lazzaro تولید کننده

"اصلی من آهنگسازی را تحت تاثیر قرار می خواننده و ترانه سرایان از 70 مانند جیمز تیلور Harry Chapin, گوردون, پلیسی, Neil Diamond و نویسندگان کشور مانند مرل نحیف و Kris Kristofferson, بنابراین بسیاری از آهنگ های من تمایل به در mellower سمت" او گفت:

عکاس/خبرنگار پل Kuehnel را می توان در رسید pkuehnel@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن