شرکت ایجاد شده توسط فارغ التحصیلان با استفاده از self-driving روبات به ارائه محصولات در همه گیر

سال سوم جامعه شناسی دانشجو پترا Silvey به طور معمول خود را دریافت yerba mate – و یا هر گونه مواد غذایی او نیاز

توسط ATROTICNEWS در 24 اردیبهشت 1399

سال سوم جامعه شناسی دانشجو پترا Silvey به طور معمول خود را دریافت yerba mate – و یا هر گونه مواد غذایی او نیاز – از خود رانندگی ربات در آپارتمان خود را درب.

روبات ها ارائه Silvey این مواد غذایی عبارتند از فیروزه رباتیک تحویل شرکت تاسیس شده توسط UCLA فارغ التحصیلان ژاک راش و براد Squicciarini.

دو دانش آموختگان شروع Cyan رباتیک پس از آنها فارغ التحصیل شد و در سال 2019 با درجه در علم کامپیوتر است.

آنها تا به حال منافع متقابل در خود رانندگی فناوری Squicciarini گفت.

در طول سال دوم خود را در UCLA راش خواندن یک بیوگرافی در مورد ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا که در آن مشک توصیف آینده نگر خود را برای برنامه های خود رانندگی اتومبیل. بثورات علاقه مند شد و در این مفهوم باعث این جفت ارز بیشتر درگیر با رباتیک جهت یابی تحقیق در UCLA متصل خودمختار خودرو الکتریکی آزمایشگاه.

در ابتدا می خواستم برای ساخت یک خودمختار سبد خرید گلف, اما آنها نمی تواند پیدا کردن یک فضای پارکینگ برای آن است. آنها با تمرکز بر نمونه های کوچکتر است که می تواند در آورده و در خارج از آزمایشگاه. آنها شروع به تحقیق جهت یادگیری روش به دست آوردن تجربه در استقرار روبات به جهان واقعی است. بعد از دیدن شرکت های دیگر تلاش کسب و کار تحویل دو تصمیم به آن را امتحان کنید خود را با Cyan رباتیک.

خود برنامه اصلی این بود که شروع به کسب و کار خود را در ماه مه سال 2020, اما آنها خود را منتقل تاریخ راه اندازی تا مارس به دلیل رمان coronavirus شیوع Squicciarini گفت.

آنها امید به تشویق اجتماعی فاصله با کاهش تعداد سفرهای مردم در عرض 5 مایل شعاع UCLA را به فروشگاه مواد غذایی.

"ما در کوتاه مدت هدف در طول این بیماری همه گیر است که به کاهش سفر به فروشگاه مواد غذایی" Squicciarini گفت. "ما هدف دراز مدت با Cyan است را به رباتیک به زندگی روزمره و نه فقط در آزمایشگاه های تحقیقاتی و صنعتی تنظیمات."

مشتریان می توانند با خرید محصولات این شرکت به صورت آنلاین از 12 p. m. به 9 p. m. و می توانید انتظار یک پیام متنی به اطلاع آنها که سفارش خود را وارد کرده است که طول می کشد کمتر از 30 دقیقه در دمای بثورات جلدی گفت.

هنگامی که سفارش قرار داده شده است روبات با بسته بندی محصولات در Cyan رباتیک' انبارها که با آنها تماس تحقق مراکز. سرپرستان و سپس نظارت بر روبات از راه دور به آنها تحویل محصولات به مشتری.

فیروزه ای رباتیک ارائه می دهد محصولات است که حال پس از طی این بیماری همه گیر مانند ماسک صورت تمیز کردن محصولات تازه تولید, تنقلات, نوشیدنی و محصولات بهداشت شخصی, در میان دیگران. هدف آن این است که سهام مواردی که در تقاضای بالا در فروشگاه های مواد غذایی و ارائه آنها را در یک قیمت مقرون به صرفه, بثورات جلدی, گفت:.

مشتریان همچنین می توانید درخواست محصولات فروخته شده در وب سایت این شرکت به ذخیره برای آینده است.

بسیاری از مشتریان خود سفارش چند بار در هفته بثورات گفت.

Silvey مثلا سفارشات هر دو تا سه روز.

اگر او اجرا می شود یک مورد Silvey گفت: آن را راحت تر برای او را به آن تحویل داده و به جای رفتن به فروشگاه مواد غذایی. او گفت: سفارش بین او بزرگتر سفر به فروشگاه او موجب صرفه جویی در استرس و اضطراب است.

"این یک تجربه بدون درز و من احساس می کنم این باعث می شود مواد غذایی ساده دوباره" Silvey گفت.

Silvey گفت: او نه احساس گناه برای سفارش اغلب به دلیل حداقل تماس انسان و ارزان و تحویل هزینه از $1.

این شرکت همچنین سفارش حداقل.

"سفارش های بزرگ حداقل نه فوق العاده در دسترس اگر شما در حال اجرا در یک کالج بودجه و بنابراین ما می خواهید را بر روی تقاضای تحویل مواد غذایی در دسترس تر" راش گفت.

این شرکت در حال حاضر در تلاش برای گسترش به دیگر محلات و ارائه خدمات خود به مردم با توجه به همه گیر بثورات گفت. این گسترش سریعتر از پیش بینی.

"خوشبختانه ما به اندازه کافی خوش شانس به اتفاقی در یک کسب و کار است که نمی خواهید به توقف توسط pandemic, بنابراین ما در یک وضعیت که در آن ما می تواند کمک و خدمات مفید به مردم" راش گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن