مربی Jorden revamps UCLA مردان فوتبال با 11 تازه استخدام

با ظهور coronavirus همه گیر طرفداران ورزش باید نگاه برای پاسخ به آنچه که در آینده برای دانشگاهی دو و میدانی. U

توسط ATROTICNEWS در 24 اردیبهشت 1399

با ظهور coronavirus همه گیر طرفداران ورزش باید نگاه برای پاسخ به آنچه که در آینده برای دانشگاهی دو و میدانی.

UCLA مردان فوتبال – که به پایان رسید دوم به گذشته در Pac-12 در مربی Ryan Jorden مراسم تحلیف فصل 2019 – پاسخ با آوردن یک تازه 11.

یک هفته پیش باز خود را اعلام کرد 2020 استخدام, کلاس, متشکل از سه مهاجم و سه هافبک و چهار مدافع و یک دروازه بان – عمق کافی به فرضی زمینه یک تیم کامل با 4-3-3 سازند.

دوم-سال مربی گفت: positionally متنوع, استخدام, کلاس خطاب به برخی از ضعف های 2019 تیم که به پایان رسید با یک 2-6-2 کنفرانس رکورد – UCLA بدترین در تاریخ برنامه.

"همانطور که ما در این تیم از سال گذشته ما می دانستیم که ما نیاز به پر کردن مقدار زیادی از سوراخ های مختلف" باز گفت. "ما استخدام یک بازی 11 با تعادل از دروازه بان مدافعان هافبک به حمله به بازیکنان. از طریق فرایند که ما قادر به اضافه کردن کیفیت عالی برای این گروه بسیار متعادل طبیعت است."

سه به جلو اضافه شده به تیم ملی – Kevin Diaz, خوزه Contell-Lechon و Grayson Doody – ملحق خواهد شد این تیم پس از تاریخ به جلو میلان Iloski امضا قرارداد با رئال سالت لیک از لیگ برتر فوتبال در ماه ژانویه سال 2020 است. Iloski 17 اهداف ء هر دو تیم خود و کنفرانس و رو به جلو تنظیم یک مدرسه جدید رکورد گل های زده در یک بازی پیدا کردن از شبکه پنج بار Oct. 6 برابر ایالتی سن دیگو.

در این هافبک UCLA اضافه شدن هافبک تاکر Lepley اندرو ولورد و کانر منینگ با منینگ نقطه از انگلستان و یکی از سه استخدام از باشگاه های اروپا.

مدافعان احمد Longmire, پابلو Greenlee تامی سیلوا و Kasper Strom اضافه شد به برونز' backline اجازه داده است که بیشترین گل هر تیم در این کنفرانس در فصل گذشته تا 2.11 هر بازی و 38 مجموع در این فصل است.

گرد کردن کلاس دروازه بان تایلر Kirberg آمریکا فوتبال جوانان قهرمان ملی است که مجموعه ای به تاریخ دوم جاستین Garces و اشتباه دوم کامرون داگلاس بین میله های.

با علاوه بر این از یک تیم کامل از بازیکنان جدید باز گفت که آموزش می تواند ارائه مورد نظر رقابت است.

"شما سعی می کنید برای به دست آوردن یک رقابتی فهرستی که هر روز در آموزش سطح رقابتی برابر یا بیشتر به چه تیمی خواهد تجربه در بازی روز" باز گفت.

(Liz Ketcham/Photo editor)
UCLA مردان فوتبال مربی Ryan Jorden اعلام کرد 11 بازیکن جذب کلاس آخرین هفته آینده پس از برونز ارسال شده بدترین کنفرانس ثبت در برنامه تاریخچه فصل گذشته. (لیز Ketcham/Photo editor)

با برنامه ریزی برای فصل آینده هنوز هم در هوا با توجه به کروناویروس همه گیر Jorden گفت: هر گونه تاخیر در واقع می تواند کمک به حل و فصل بازیکنان جدید است و او همچنین امیدوار است دو انتقال استخدام – دیاز از کریتوس در آگورا هیلز کالیفرنیا و Longmire از یوتا دره دانشگاه خواهد بود قادر به ایجاد یک بیشتر تاثیر فوری در این زمینه است.

برونز از دست رفته مسابقات NCAA در سال 2019 پس از راهیابی هفت نفر از آخرین 10 فصل و باز گفت: کادر مربیگری شد و به دنبال استخدام است که می تواند کمک به برنامه دیدار با انتظارات خود را.

"ما همیشه به دنبال بازیکنان با استعداد و قطعا به ما نگاه تیم ما هدف این بود برای پیدا کردن یک گروه با استعداد است که باید سقوط در خط با آنچه در UCLA تیم فوتبال باید مانند نگاه" باز گفت. "ما باید یک تیم است که هر دو توانایی و کیفیت به رقابت برای قهرمانی ملی و به رقابت در بالاترین سطح است."

Jorden همچنین گفت که در حالی که او در استخدام دنباله او نگه داشته و چشم را برای بازیکنان است که نه تنها به نمایش گذاشته مهارت های فنی اما یک نگرش خوب در زمین با یک تیم-اولین ذهنیت است.

"به همراه داشتن خام توانایی ذاتی من فکر نمی کنم (رقابت برای قهرمانی ملی) می تواند امکان پذیر است اگر شما لازم نیست که بازیکنان با شخصیت و قطعا شخصیت" باز گفت. "ما واقعا گروه فوق العاده از بچه ها از شخصی با کیفیت نظر و شخصیت نبوده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن