چرا باید از عینک شنا استفاده کنیم

لنز یکی از اجزای مهم در عینک شنا است که به دو نوع جیوه ای و معمولی وجود دارند. با کمی گشت و گذار در فروشگاه ه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

لنز یکی از اجزای مهم در عینک شنا است که به دو نوع جیوه ای و معمولی وجود دارند. با کمی گشت و گذار در فروشگاه های مختلف ورزشی می توانید با عینک های شنایی مواجه شوید که لنز عینک آنان دارای رنگ های مختلفی از قبیل: کهربایی، دودی، آبی، بنفش، آینه ای و همچنین شفاف هستند. استفاده از عینک می تواند راهی عالی برای بهبود عملکرد شما و تبدیل شدن شما به شناگر بهتری باشد.هنگامی که زیر آب دید واضحی دارید ، می توانید با خیال راحت سرعت شنای خود را افزایش داده ، محدودیت های خود را افزایش داده و مهارت های خود را ارتقا دهید.با عینک شنا خود می توانید دقیقاً آنچه انجام می دهید را ببینید که به نوبه خود باعث اطمینان بیشتر شما هنگام انجام تمرینات زیر آب می شود. از آن جهت که وجود خش بر روی لنزها، کیفیت دید شما را در زیر آب بسیار کم میکند؛ لذا برخورداری بودن عینک شنایتان از این خاصیت بر میزان کارایی و لذتی که از شنا کردن میبرید اثر مستقیم میگذارد. این به والدین اجازه می دهد تا قبل از کلاس شنا بند عینک کودک را به خوبی تنظیم کنند. عینک شنای سوئدی: این نوع عینک به دلیل قیمت مناسب، طراحی زیبا و امکان تنظیم راحت به وسیله بندهای پلاستیکیاش بسیار پر طرفدار بوده و فرم لنزهای آن با صورت اکثر افراد هماهنگی دارد. This ᠎da​ta was c reat ed by G SA C᠎onte nt G​ener ator Demov ersi on.

نکته ي بسیار مهمی در مورد این محصولات وجود دارد. گرچه رعایت نکات نگه داری بهینه عینک شنا میتواند دوام این خاصیت را طولانی تر نماید. این لنزها در مقایسه با لنزهای آبی میزان نور کمتری را از خود عبور داده و در نتیجه حفظت اکثر در مقابل درخشندگی محیط برای چشمان حساس فراهم می آورند. امروزه عینک های مختلفی برای شما شناگران و عزیزان علاقه مند به رشته های ورزش های آبی طراحی و تولید شده است که با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آنان و همچنین سبک حرفه ای و یا معمولی آن ها، قیمت عینک شنا نیز تعیین می شود. از آنجایی که جنس لنز های عینک شنا تایین کننده ي اصلی ترین قابلیت آن یعنی فراهم آوردن برترین دید در زیر آب می باشد؛ دقت به این مورد هنگام خرید عینک شنا به شما در انتخاب برترین انتخاب کمک فراوانی میکند. این لنز ها یه علت شفافیت بی نظیر، درخشندگی بالا و عرم وجود اعوجاج؛ برترین دید ممکن را در زیر آب برای شناگران به ارمغان می آورد. شخصیت او در فصلهای پایانی، طوری تغییر میکند که خود را به خاطر نجات دوستانش از هلیکوپتر فرانک لاپیدوس (که به دلیل کمبود سوخت باید از وزن هلیکوپتر کم میشد) در دریا پرت میکند و تا جزیره شنا میکند.

باید گفت که خاصیت ضد بخار نه تنها در تمامی عینک هاي شنا، بلکه در سایر محصولات نظیر شیشه هاي خودرو؛ یک ویژگی موقتی هست. آنها میگویند شنا برای اشخاصی که تمرینهای غیر از شنا، برایشان خستهکننده و همراه درد است، بهترین گزینه است. نکته حائز اهمیت آن است که استفاده از این محصول مخصوص افرادی است که نمره ی چشم هایشان بین 1- و 8- باشد. این عینک با سفت و مستحکم بودن خود به خوبی روی چشم قرار میگیرد و به هیچ وجه در حین مسابقه بخار نمیگیرد. همانند شیشه ي ماشین، هیچ گونه تراشه اي جدا نشده و ساختار یکپارچه ي آنها تحت هر شرایطی حفظ میگردد. شاید بزرگ ترین ضعف لنز هاي ساخته شده از پلی کربنات، ساخت تراشه هاي خطرناک در صورت شکستن آنها هست. یکی از حیاتی ترین نکاتی که سلامتی چشم هاي شما در گروی آن هست، بهره گیری از لنزهایی هست که مانع از عبور اشعه مخرب ماورای بنفش میشوند. اگر همین حالا به تصاویر ماهوارهای شهر رشت نگاهی بیاندازید متوجه میشوید که تالاب تکه تکه شده است. جاهای دیدنی تاریخی رشت کدامند؟ ↑ «لایحه الحاق فرودگاه بینالمللی رشت به منطقه آزاد انزلی به مجلس ارائه میشود». ↑ توصیف روندبازی دل تاریکی.

در صورت کوتاه یا بلند بودن بند، می توانید به راحتی آن را تنظیم کنید. یک پل بینی قابل تنظیم در این عینک وجود دارد که میتوانید آن را با نخ بستهبندی شده و لوله سیلیکونی استفاده کنید. در این قسمت از پست بهترین مارک عینک شنا، 20 مدل از برترین محصولات سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. همانند عینک هاي آفتابی که در رنگ هاي گوناگون با کاربرد هاي گوناگونی عرضه میشوند. همین طور، این دسته از لنزها به علت مقاومت بالا کمترین آسیب و خش را متحمل میشوند. این ویژگی نیز همانند دوخاصیت قبلی با بهره گیری از افزودن لایه هاي کمکی نازک به لنزها ایجاد میشوند. ویژگی ضد خش بودن با افزودن لایه اي نازک ولی با مقاومت بسیار چندان در برابر سایش و سایر آسیب هاي فیزیکی، بر روی سطح خارجی لنزهای عینک شنا ایجاد میگردد. نشکن بودن این لنزها به این معنی می باشد که اگر در اثر وارد شدن ضربات بسیار محکم به آنها بشکنند. متعارف ترین باور نادرستی که میان مصرف کنندگان در این مورد رواج دارد و شاید به علت تبلیغات القا شده توسط فروشنده ها ایجاد شده باشد؛ دائمی بودن خاصیت ضد بخار در لنزهای به کار رفته در عینک های شنا می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن