تراشه کلی اولویت احتیاط در میان همه گیر به فوتبال آینده هنوز مشخص نیست

پس از Oklahoma State football مربی مایک Gundy عناوین ساخته شده خواستار آوریل 1 بازگشت از بهار فوتبال تراشه کلی

توسط ATROTICNEWS در 25 فروردین 1399

پس از Oklahoma State football مربی مایک Gundy عناوین ساخته شده خواستار آوریل 1 بازگشت از بهار فوتبال تراشه کلی در زمان های مختلف موضع.

"ما به عنوان یک نژاد بشر نیاز به یک درک از آن" UCLA مربی فوتبال گفت. "هر آنچه که ما می توانید انجام دهید شخصا برای جلوگیری از گسترش این مسئولیت ما را به انجام این کار است."

کلی و بقیه UCLA کارکنان مشغول به کار از خانه در میان شیوع کروناویروس که مجبور برونز را تعطیل خود را به شیوه های بهار در مارس 12. UCLA تا به حال تنها با تکمیل و طی آن 15 برنامه ریزی شده تیم جلسات قبل از آب و هوای نامساعد به حالت تعلیق در مارس 10 تمرین.

برونز قرار بود برای شرکت در پنج هفته از عمل این بهار و به طور معمول اجرا یکی دیگر از پنج هفته از جلسات از ژوئیه تا اوت قبل از فصل است. کلی گفت: صرف نظر از زمانی که دانشگاه UCLA 2020 برنامه شروع می شود تیم خود را نیاز به شش هفته از عمل در شکل.

"مربیان ما در حال نظارت بر بازیکنان ما فقط به مطمئن شوید که آنها در روال مناسب کند." "بازیکنان در حال کار کردن خود به خود در هر کجا که ممکن است. و من می گویند 75 تا 80 درصد از بازیکنان ما – و شاید حتی بالاتر – در صفحه اصلی در حال حاضر است."

کلی گفت: این ستاد تا به حال به کار در اطراف چند ضربه سرعت در روند مانند بازیکنان که اصلا شرایط زندگی و یا فن آوری به اندازه کافی به کلاس و انجام تمرینات است.

زمانی که UCLA دریافت چراغ سبز از کارشناسان بهداشت و درمان دولت و دانشگاه به رزومه آماده سازی خود را برای سال 2020 کمپین بعدی سوال می شود "که می شود به تماشای؟"

MLB و لیگ های دیگر در حال حاضر باز بحث در مورد نحوه اجرای فصل بدون تماشاگر در می ایستد. کلی گفته او نمایش است که سناریو به عنوان ناعادلانه به دانشجو-ورزشکاران است.

"اگر آن را امن برای طرفداران برای حضور در بازی های, پس از آن من نمی دانم چرا این امر می تواند امن برای بازیکنان برای شرکت در بازی کند."

در یک نظرسنجی منتشر شده توسط Seton سالن Stillman مدرسه کسب و کار در پنج شنبه, 72 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که نه بازگشت به, رویدادهای ورزشی, قبل از coronavirus واکسن ساخته شده است به طور گسترده ای در دسترس است. این نظرسنجی حجم نمونه از 762 کشیده شده انتقاد اما 61 درصد از افراد که خود به عنوان طرفداران ورزش گفت: آنها نمی خواهد رفتن به استادیوم یا نه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت حرفه ای و دانشگاهی در کمیسیون است که ورزش می تواند احتمال از سرگیری بازی کامل می ایستد در ماه اوت یا سپتامبر اما برخی از کارشناسان پزشکی و رسانه های اعضای پیش بینی تعطیلی کامل ورزشی برای باقی مانده از سال 2020 است.

کلی گفت: او می خواست به هوا در کنار احتیاط است و او در زمان دور یک درس مهم از صحبت های اخیر با 84 ساله سابق ایندیانا مربی و ESPN تحلیلگر لی کورسو.

"(Corso)'s نظر من بود, "بازی فوتبال نیست مهم تر از یک فرد در زندگی,'" کلی گفت. "من فکر می کنم او 100% درست است و من با او موافقم 100%. بنابراین این بسیار بزرگتر از دو و میدانی بین دانشکده."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن