چن برادران هیجان زده به هماهنگ متضاد موسیقی پس زمینه در بهار آواز

و EJ چن هیچ غریبه ای به ساخت موسیقی اصلی برای مخاطبان است. رشد تا سال چهارم ارتباطات کون چن و سال اول تئاتر دا

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

و EJ چن هیچ غریبه ای به ساخت موسیقی اصلی برای مخاطبان است.

رشد تا سال چهارم ارتباطات کون چن و سال اول تئاتر دانشجویی EJ چن با نزدیک شدن موسیقی در روش های مختلف طب مکمل و جایگزین چن آموزش کلاسیک پیانو در حالی که برادر کوچکترش EJ چن ساخته شده را پوشش می دهد از آهنگ ها را از طریق بازی کارائوکه. اما duo گفت: آنها در اوایل کشف چگونه مکمل مجموعه مهارت های خود را بودند به خصوص که کم چن شروع به نوشتن آهنگ های خود را. مخفی چن اوایل عشق برای شعر نوشتن و نواختن پیانو زوج خوبی با برادر خود در خانه رشد آواز و حتی در طول خواهر و برادر بزرگتر را وسط روز مدرسه.

"من نوشت: اولین آهنگ من در زمانی که من در کلاس هفتم و من تا به حال EJ خواندن آن" مخفی چن گفت. "این فوق العاده قشنگ عشق آهنگ به نام" هیچ چیز بیشتر و EJ بود در کلاس چهارم. ما به معنای واقعی کلمه ایجاد یک آلبوم برای آن است."

EJ چن گفت: این آلبوم که برادران به فروش می رسد به طب مکمل و جایگزین چن مدرسه راهنمایی دوستان بود که او شروع به دست آوردن اعتماد به نفس در آواز خواندن و انجام است. آن نشان داد که مخاطب مایل به پرداخت برای گوش دادن به آواز خواندن او را, او گفت:.

حتی به عنوان کار گروهی خود رشد این جفت ارز ادامه داد: به منظور توسعه فرآیندهای جداگانه برای ساخت موسیقی خود را به عنوان آنها رشد. در حالی که طب چن شد و کلاسیک آموزش دیده در موسیقی EJ چن گفت که او خود آموزش دیده برای بازی گوش. این سبکی تفاوت معنی وجود دارد هیچ تنظیم فرمول برای این دو کار تیمی و در نتیجه موسیقی که اغلب خود به خود و ناخواسته.

"به صورت جداگانه من بسیار سنگین-در-شعر ، ... من نوشتن شعر وقتی که من در احساس من ... که من می تواند تبدیل به یک آهنگ اگر من می خواستم به" EJ چن گفت. "گاهی اوقات هنگامی که مخفی است ... من نگاهی به یادداشت های من و من را ببینید اگر ملودی می تواند متناسب با کلمات است."

بر خلاف EJ چن از آلبوم-اولین رویکرد طب چن گفت که او بیشتر فرمولی در آهنگ خود را ساخت. به جای اجرای پیش ساخته شده کلمات به آهنگ او گفت که او خواهد بود به طور فعال به نشستن در یک پیانو و آزمایش با متن ترانه و آکورد به طور همزمان.

با وجود داشتن یک متفاوت نوشتن سبک تر از برادر خود را در طب مکمل و جایگزین چن گفت که او در نهایت پیش بینی EJ چن به عنوان خواننده برای آهنگ های خود را. این تحت تاثیر سبک و لحن موسیقی او باعث می شود به طوری که هر آهنگ است که قادر به سنتز با EJ صدای چن. برادران گفت: تعامل و همکاری بین فرآیندهای مختلف اجازه می دهد به صورت مکرر بداهتا همکاری کردند.

"بسیاری از اوقات ... من از نشستن در پیانو و EJ فقط بپرسید و یا بحث در مورد برخی از سبک" Cam چن گفت. "پس از آن من فقط بازی های مختلف پیشرفت وتر و ... واقعا messing اطراف و EJ شروع خواهد شد برگردان های ترسناک و با استفاده از برخی از خطوط خود را به او می خواهم قبل از ایجاد ... و ما فقط جم."

این دو کار گروهی بود که به طور موقت محدود توسط Cam چن خروج برای کالج. حتی از هم جدا دو ادامه داد: برای حمایت از هر یک از دیگران' به عنوان آنها ارسال خواهد هر یک از دیگر آهنگ های جدید آنها ساخته شده و یا ملودی های آنها می خواهم. مراسم خود را در UCLA در سال گذشته به آنها اجازه شروع به گشتن اصلی آهنگ با هم دوباره آنها با استفاده از یکی از این آهنگ ها قطعه ای به نام "جدا" را به استماع بهار بخوان. EJ چن گفت: این آهنگ دارای سبک رویکرد با پاپ را تحت تاثیر قرار از angelo g longo و خلیج جیمز و اواز یا موسیقی دو نفری انجام خواهد شد همان آهنگ در این رویداد است.

حالا که بهار آواز می گذرد مجازی برای جفت ارز شروع به تولید یک موزیک ویدئو برای آهنگ خود را که یوسف چو یک سال سوم علوم سیاسی است کمک به. چو گفت: کار تولید خود را که شامل مخلوط کردن و انتقال بین آیه و کر می کند cohesively ترکیب آهنگ با هم.

"پالت ساخت آهنگ ... به ارمغان می آورد که احساس عاطفی" چو گفت. "زیبا کلید های لایه لایه در اطراف این آهنگ که پایه و اساس تمام ملودی. آن را صمیمی و صدا و من فکر می کنم, آن را قطعا خواهد ... طنین انداز با بسیاری از مردم است."

در حالی که عملکرد اصلی خود می شده اند بیشتر آکوستیک و نرم برادران گفت: حاضر جنبه بهار بخوان 2020 اجازه داده است آنها را به اضافه کردن بیشتر ارزش تولید به ضبط آهنگ به خصوص با اضافه هارمونی آوازی از EJ چن و ابزاری شده از طب مکمل و جایگزین چن.

حتی با اضافه ارزش تولید برادران گفت: خود را به آهنگ خود را حفظ کنند پاپ تأثیرات و پیانو از پایه. تولید مجاز آهنگ به بیشتر احساس نشاط بخشی بیشتر مخلوط و بیشتر بافت, اما در قلب آن اصالت و احساسات خود را ارسال-love song همچنان ادامه دارد, برادران گفت.

با این حال عملکرد برای اولین بار در بهار آواز خواندن برای duo, EJ چن گفت که او و مخفی چن هیجان زده و آماده برای این فرصت. حتی به عنوان مخاطبان خود رشد خود را از راهنمايی دوستان به بهار آواز خواندن بسیاری از بینندگان گفت: هسته و ایجاد عملکرد خود را باقی می ماند ریشه در خود مکمل همکاری.

"(موسیقی ما) ما در همان محل در همان زمان و زمان در دست ما به هنر و صنعت" Cam چن گفت. "نکته اصلی که برای ما فقط با هم بودن."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن