Carjacking در اجرا: مرد فرار از پلیس تلاش می کند تا مانع گریز ماشین پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:33 PM EDT Apr 26, 2020به عنوان یک مرد زد از غرب منچستر Township پلیس روز یک

توسط ATROTICNEWS در 7 اردیبهشت 1399

به عنوان یک مرد زد از غرب منچستر Township پلیس روز یکشنبه او کشیده روی دستگیره درب از اشغال وسایل نقلیه خروج از خارج به دنبال گریز ماشین پلیس.

دنی S. متئو نمی تواند در داخل هر یک از وسایل نقلیه و افسران قادر به گرفتن و دستگیری او.

متئو پیچ بعد از پلیس متوقف و به یک خودرو که در آن او یک مسافر. در داخل خودرو پلیس 41 سوزن امپول دو لوله شیشه با سوخته باقی مانده و دو نالوکسان قرص, پلیس گفت:.

متئو چهره سه فقره هر یک از اقدام به سرقت از یک خودرو و بی پروا به خطر انداختن شخص دیگری و یک تعداد هر یک از تشدید حمله و پرواز برای جلوگیری از دلهره کاذب شناسایی به اجرای قانون و مقاومت در برابر دستگیری و استفاده از/در اختیار داشتن مواد مخدر متعلقات.

یکشنبه, متئو, 44, از 200 بلوک جنوبی پن خیابان نیویورک باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در 100.000 دلار وثیقه آزاد شد. او یک جلسه مقدماتی در مارس 19 قبل از منطقه قاضی Keith L. آلبرایت با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

شارژ اسناد و مدارک ارائه جزئیات بیشتر

حدود ساعت 2 بعد از ظهر روز سه شنبه غرب منچستر شهرستان افسر پلیس خال خال قرمز کرایسلر ون زد پلاک آن و آن را تا به حال منقضی شده ثبت نام بدون بیمه و پلاک متعلق روی کیا نه کرایسلر.

پلیس به دنبال ون جنوبی در کارلایل جاده کشیده و آن را بیش از در 1400 جلوگیری از کارلایل جاده در نزدیکی Brougher خط.

افسر اول پیوست شد توسط یک دوم و دو راننده خواست و متئو جلو-صندلی مسافر به ایستادن در مقابل ون در حالی که آنها آن را جستجو. پس از پیدا کردن متئو به گواهینامه رانندگی در ون پلیس از او خواسته نام او که او پاسخ داد: "کلاید آنتونی Hawkins" پلیس گفت:.

داخل ون افسران یافت سوزن نالوکسان و لوله های.

بیشتر: ماسک خدمات: پلیس ایالتی موضوع هشدارهای قوانین اثبات یک چالش برای برخی از فروشگاه ها

بیشتر: نقاب مشکوک می خواستم برای سرقت در غول فروشگاه مواد غذایی, پلیس می گویند

پلیس زد متئو نام از طریق یک جنایت پایگاه داده ها و کشف او بود که می خواستم در سه جنایت حکم. به عنوان دو تن از افسران تلاش برای دستگیری متئو او تحت فشار قرار دادند آنها و فرار, پلیس گفت:.

یک افسر دنبال متئو و مستقر او تیزر. شات اول تا به حال هیچ اثر.

"دومین کارتریج زده دنی در پشت او به زمین سقوط" به پلیس گفت:. "من شروع به رویکرد دنی زمانی که او در چرخش دست خود را در من رو از زمین بلند و کشیده tazer [sic] سیم کردن او را."

که زمانی که متئو تلاش برای رسیدن به سه وسایل نقلیه مختلف در حال انتظار برای ترک خارج شده و در غرب شهر منچستر, مرکز, پلیس گفت:.

متئو نگه داشته در حال اجرا و یک افسر دیگر اخراج یک تیزر در او دوباره با هیچ اثر اما افسران قادر به گرفتن متئو. مبارزه در گرفت با یک افسر و متئو درد و رنج جراحات قبل از متئو بود دست به دستبند.

شارژ اسناد و آنلاین اسناد دادگاه نشان نمی دهد اگر راننده متهم شد.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن