کلاه می بیند دانش آموزان کمتر به دنبال خدمات بهداشت روانی با وجود همه گیر

در میان stay-در-خانه سفارشات و یک بیماری همه گیر, دانشجو, استفاده از UCLA مشاوره و خدمات روانشناختی بیش از نصف

توسط ATROTICNEWS در 19 اردیبهشت 1399

در میان stay-در-خانه سفارشات و یک بیماری همه گیر, دانشجو, استفاده از UCLA مشاوره و خدمات روانشناختی بیش از نصف شده است.

تعدادی از دانش آموزان با استفاده از کلاه خدمات برای اولین بار در حداقل شش ماه کاهش یافته است 65% تا 70% بین پایانی هفته از سه ماهه زمستان و آغاز هفته چهار گفت: Nicole سبز, مدیر اجرایی کلاه.

سبز گفت: او معتقد است افت می آید از دانش آموزان انتقال به زندگی جدید موقعیت.

"آن را حس می کند به من که مردم نشده اند به فکر سلامت روحی و روانی خیلی به خاطر آنها بوده است و تلاش برای مدیریت نیازهای اساسی" سبز گفت.

سبز گفت که اگر چه دانش آموزان کمتر به دنبال اولین بار قرار ملاقات با کلاه اعداد ممکن است افزایش یابد هنگامی که دانش آموزان قادر به ارزیابی جدید خود را به محیط زندگی.

"در آن طول می کشد در حالی که برای (فکر می کنم)" من این را به خوبی نمی,' بنابراین من فکر می کنم ما ممکن است افزایش بعد از آن در بهار و سپس در تابستان" سبز گفت.

همکار کمک و سلامتی حمایت از برنامه های یک دانش آموز-اجرا و مشاوره و خدمات نیز کاهش قابل توجهی در تعداد دانش آموزان به دنبال اولین بار مشاوره قرار ملاقات گفت: Michael Leuchter یک مشاور ارشد و دانشجوی پزشکی.

"هنگامی که شما در خارج از دانشگاه وجود دارد و یک بیماری همه گیر در حال رفتن به یک وضعیت های مختلف که در آن همه ناگهانی شما نمی دانید که آنچه در منابع هنوز فعال" Leuchter گفت.

قبل از سوئیچ به صورت آنلاین, آموزش پنجه خواسته شده بود توسط برخی از توسعه گروه به گسترش کمک بیشتر به دانشجویان مهندسی و همچنین preprofessional دانش آموزان از جمله دانش آموزان به دنبال درجه در قانون و یا پزشکی.

عدم اطمینان است که معمولا همراه با بالا رقابت مسیر شغلی تاثیر می گذارد بیشتر دانش آموزان در حال حاضر از آن تا کنون است Leuchter گفت .

"مردم نگران هستند در مورد شغل چشم انداز" Leuchter گفت. "اگر آنها قادر به پاسخگویی به استخدام و یا اگر وجود دارد در حال استخدام انجماد با توجه به COVID چیزهایی مانند آن."

اما برخی از دانش آموزان هنوز هم تمایلی به دنبال کردن دانشگاه UCLA خدمات بهداشت روانی در بخشی به دلیل یک فرض است که خدمات بهداشت روان غرق شده اند.

شانون سوختگی دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی گفت که اگر چه او حملات هراس بدست مکرر از کلاس های آنلاین نقل مکان او تمایلی به ایجاد یک قرار ملاقات با کلاه.

"من احساس ... بسیاری دیگر از مردم در حال رفتن به نیاز به آن و شاید آنها نیاز به آن را بیش از من" سوختگی گفت. "این احساس شاید من باید کمک گرفتن اما این است که نه زمان عادی. و بنابراین من نمی دانم چه استانداردهای جدید برای (چگونه) به دنبال کمک."

اگر چه کاهش مشتریان جدید به پنجه چشمگیر بوده است Leuchter گفت: این برنامه نمی توانید بدانید که چگونه بسیاری از دانش آموزان در حال گرفتن روانی کمک کند که به آن نیاز دارید.

"همه نوع وجود دارد ممکن است دلایل که چرا کسی ممکن است رسیدن به ما, اما ما همیشه در اینجا برای آنها زمانی که آنها را" Leuchter گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن