کالیفرنیا به تغییر جهانی رای-توسط-mail گزینه برای انتخابات

همه ثبت نام رای دهندگان در ایالت کالیفرنیا ممکن است رای از طریق پست در آینده انتخابات عمومی در ماه نوامبر بعد

توسط ATROTICNEWS در 3 خرداد 1399

همه ثبت نام رای دهندگان در ایالت کالیفرنیا ممکن است رای از طریق پست در آینده انتخابات عمومی در ماه نوامبر بعد از یک فرمان اجرایی از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

"امروز ما تبدیل به اولین ایالت در کشور برای پاسخ به COVID-19 همه گیر توسط پستی هر ثبت نام رای دهندگان انتخابات" گفت: کالیفرنیا, وزیر امور خارجه, Alex Padilla, در بیانیه ای. "ما در حال ملاقات تعهد ما به ارائه دسترسی امن و مطمئن این انتخابات نوامبر است."

رای گیری توسط سیستم ایمیل محبوب در ایالات متحده است که به تصویب رسید گفت: Sonni Waknin های اخیر alumna و حقوقی همکار در UCLA حق رای پروژه.

"این اجازه می دهد تا مردم را به تعامل بیشتر بصورتی پایدار و محکم در روند دموکراتیک زیرا آنها قادر به فکر کردن و تامل خود را به رای گیری انتخاب" Waknin گفت. "اگر شما در خانه خود را با رای گیری شما می توانید پژوهشی داوطلبان است."

علاوه بر رای دهندگان می تواند به جلوگیری از بدون هیچ زحمتی از انتظار در خطوط و رای گیری در غرفه گفت: Nicolas Riani سوم-سال روابط عمومی و امور دانشجویی امور خارجه و رئیس هیئت مدیره برای کالیفرنیا منافع عمومی گروه پژوهشی دانش آموزان است.

"من فکر می کنم در واقع وجود دارد یک فرصت برای ادامه اینجا را ارسال هر رای دهنده یک رای-با-پست الکترونیکی رای گیری حتی بعد از این همه گیر است" Riani گفت. "(رای-توسط-mail) می تواند به کاهش خطوط که من می دانم که یک مشکل بزرگ در اینجا در UCLA در این سال ما تا به حال خطوط از دو تا چهار ساعت برای دانش آموزان برای رای دادن."

اگر آموزش به رزومه در پاییز این سیستم ممکن است صرفه جویی دانش آموزان با ارزش زمان صرف شده در خط و در رای گیری شلوغ غرفه Riani اضافه شده است.

[مرتبط: زمان انتظار در مراکز رأی دهی در Ackerman اتحادیه اجرای بیش از 4 ساعت]

اما Waknin گفت: UCLA حق رای پروژه آگاه است برخی از رای دهندگان نگران برگه های رای خود ممکن است شمارش نمی شود.

در پاسخ برخی از ایالت ها و استان ها اجرا شده اند رای ردیابی که اجازه می دهد تا رای دهندگان به بررسی پیشرفت خود را در رای گیری آنلاین, Waknin گفت. UCLA حق رای پروژه حمایت برای گسترش این ویژگی به منظور اطمینان از رای دهندگان که رای گیری خواهد شد و تعداد Waknin اضافه شده است.

مردم نیز ممکن است در مورد احتمال تقلب انتخابات و همچنین جابجایی از برگه های رای Waknin گفت.

Waknin گفت: بسیاری از کشورها با استفاده از امضای مطابق به طوری که زمانی که مردم رای الکترونیکی انتخابات مدیران مطابقت امضا در برگه های رای به امضای خود را بر روی فایل از این گروه از وسایل نقلیه موتور یا از خود اصلی ثبت نام رای دهندگان.

Dan Thompson, ورودی دستیار استاد علوم سیاسی در UCLA گفت: او معتقد است که مردم باید بیشتر در رابطه با چگونه از آن دشوار خواهد بود برای برخی از کشورها برای انتقال به رای-با-ایمیل از ایمیل های رای گیری تقلب شده است.

"در ایالتی مثل کالیفرنیا این بسیار معمول است برای رای دادن از طریق پست و بنابراین نمی توان آن را دشوار است به ویژه به سطح شیب دار تا چیز" تامپسون گفت. "اما از سوی دیگر وجود دارد متحده, New Hampshire است که لازم نیست همه که بسیاری از مردم رای گیری توسط ایمیل و شما می توانید تصور کنید که تا سطح شیب دار ممکن است مشکل تر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن