کالیب جاستین متنوع آن صدا با تبدیل یک عمل انفرادی به یک گروه تلاش

گروه کالیب جاستین واژک عنوانی نوازنده چشم انداز به چند لایه روانگردان R&B سفر. جاستین یک سوم سال جهان هنر

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

گروه کالیب جاستین واژک عنوانی نوازنده چشم انداز به چند لایه روانگردان R&B سفر.

جاستین یک سوم سال جهان هنر و فرهنگ دانشجویی گفت: زمانی که او امتحان برای این سال را به بهار می خوانم او از خواب ایجاد نهایی اجرای زنده. این چشم انداز می توان متوجه شد از طریق علاوه بر این از یک درامر کیبورد نوازنده بیس و گیتار را قبلا, تک صدا. او گفت: instrumental لایه بندی در طول مسیر خود را "بیش از حد نزدیک" به ارمغان آورد یک حس فردیت از طریق نکات دقیق وظریف از نوازندگان سبک. و اگر چه این گروه آهنگ نمی خواهد ارائه شده در یک مرحله جاستین گفت: نوازندگان' مشعل هنوز ترجمه خود را از طریق بخش بداهه ساخته شده است که برش برای ضبط نهایی است.

"من یک هنرمند انفرادی, اما من فقط دوست دارم همکاری با دیگر افراد با استعداد," او گفت:. "هنگامی که من تو را دیدم این فرصت را به انجام در بهار آواز من می خواستم که قادر به ترکیب واقعی کنسرت احساس – پس من با تشکیل یک گروه است."

هنگامی که گروه شروع به تمرین با هم جاستین گفت که او و چهار نفر دیگر bandmates در زمان یک رویکرد آرام. به جای tediously برنامه ریزی کردن هر جنبه ای از "بیش از حد نزدیک" هر عضو اجازه داده شد به بداهه نوازی با ساز خود را بر پایه آکورد از آهنگ. در یک نمونه جاستین گفت: گیتاریست اضافه شده در خود گیتار که به پایان رسید تا بازی نقش مهمی در تنوع بخشیدن به آهنگ دادن برخی از آن بخشی از سنگ گرا لحظات. ترکیب مشابه لحظات بی کلام آزادی در سراسر همه از اعضای کار در مسیر می دهد و آن را sonically گرد, احساس, او گفت:.

"من عاشق این ایده از زندگی ابزار است که بسیار غیر معمول امروزه" جاستین گفت. "که این آهنگ دارای صفحه کلید پیانو الکتریک, گیتار باس و درامز, من واقعا می خواستم (هر دستگاه) به صورت زنده و زمانی که هر کس دیگری را به تصویر آمد."

اما از آن است که جاستین حسی آهنگسازی سبک است که آگهی های گروه instrumental سهم گفت: Sebastian Feo-Lacau گروه درامر و تولید. Feo-Lacau گفت: زمانی که جاستین می نویسد: او در حال حاضر ایده هایی برای آهنگ ضربان تند در سر خود را به سرعت تولید آوا آنها را برای قرار دادن یک آهنگ با هم.

Feo-Lacau کار کرده با جاستین در گذشته پس گفت تنظیم برای تولید یک گروه کثرت ابزار به عنوان یک هنرمند ایده های مورد نیاز یک طرز فکر جدید. در این تجربی طرز تفکر Feo-Lacau گفت که او تا به حال برای باز کردن لایه بندی آهنگ اجازه دهید به هر نوازنده شنیده می شود. نتیجه نهایی این ارائه می دهد بسیاری از زنده ثبت شده سبک های بازی از هر نوازنده به عنوان مخالف به چیزی که برای تلفن های موبایل بیشتر منفعل و مخلوط گفت.

"من در حال گوش دادن به برخی از اشعار که (جاستین) نوشت و برخی از ملودی که او در حال حاضر و ما رفت و از آنجا" Feo-Lacau گفت. "ما شروع به ساخت آهنگ و بیت. ما فقط در زمان ایده اصلی از پیگیری و شروع به گوشت همه چیز را و چگونه آن را زندگی می کنند."

برای رسیدن به یک صدا که شبیه یک زندگی تجربه جاستین کیبورد جین شین دوم-سال زبان انگلیسی دانشجو گفت: هر یک از اعضای گروه خود را در زمان زمان به صورت جداگانه ضبط بیش از اساسی song mix. او گفت: جدا ضبط زمان مجاز آنها را به کنترل که در آن آنها می توانند بداهه و بدون تحت تاثیر قرار توسط دیگر اعضای آگهی libs. ترکیب ضبط آمد با هم برای ایجاد یک واحد منسجم صدای شین گفت: در حالی که خود را فرمت ضبط به آنها این فرصت را به خود را ارائه می دهد کمک های خلاق.

"ما تمرین احساس خیلی بیشتر مانند یک جلسه جم از تمرین برای استماع," او گفت:. "به عنوان به زودی به عنوان شما را قرار داده است که فشار و سپس آن را می شود بسیار کمتر سرگرم کننده است. ... ما همه عاشق موسیقی و همه ما عاشق بازی سازها و آواز با سایر مردم پس از (گروه) آمد و با هم بسیار طبیعی است."

متحد احساس از instrumentals در "بیش از حد نزدیک" است که به معنای استنباط احساسات مثبت در شنوندگان شین گفت. اگر چه جاستین نوشت: این آهنگ در مورد یک رابطه بالقوه اشتباه رفته, او گفت:, آهنگ بداهه گیتار – همراه با طبل خوش بین و اهل تفریح و بازی آکوردهای – ایجاد یک خوش بینانه تجربه گوش دادن. او گفت: جاستین حوله خواننده به عنوان یک دونفری بین صدای او و مکرر ریف گیتار, اما آنها نیز کمک به رنگ روشن و درک نماید.

"بیش از حد نزدیک است" دوگانگی بین صدا و تغزلی محتوای راهنماهای شنوندگان نهایی آن پیام است. این آهنگ را تشویق می کند که در حالی که عشق ممکن است چیزی است که اکثر مردم می خواهم هر کس باید یک گام به عقب و کشف آنچه آنها را خوشحال می کند, جاستین گفت. و برای او و بقیه از گروه خود که شادی می آید از قدرت شفا هم زده و با ایجاد و نوشتن و نواختن موسیقی است.

"چیز خوب در مورد موسیقی است که آن را قطعا مردم را هم," جاستین گفت. "(موسیقی) اجازه می دهد تا مردم را فقط به نشستن در لحظه و فقط احساس می کنم هر آنچه که آنها احساس. این چیزی است که ما تمام تلاش خود را انجام دهد."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن