مشغول جوان زن دعوا ترس خود را با کمک به با خیال راحت خوراک مردم در سراسر مرکزی بهبهان.

پت Huggins Lebanon Daily Newsمنتشر شده 5:14 PM EDT Apr 17, 2020مثل اکثر مردم Jes Connolly پیدا کرده است خودش ا

توسط ATROTICNEWS در 31 فروردین 1399

مثل اکثر مردم Jes Connolly پیدا کرده است خودش استرس های مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

کار خود را به عنوان یک بانک مدیر عملیات ضروری است و بنابراین او هنوز هم از رفتن به کار می کنند و در هر روز میان تمام عدم قطعیت است. شوهر او furloughed. و تایید موارد coronavirus در ادامه به افزایش روزانه.

"ما تا به حال واقعا خوب اول پنج روز': Lebanon County رستوران باز کرده بود قبل از همه چیز تعطیل

'من بسیار خوش شانس':: گفتگو با یک مرکزی بهبهان. COVID-19 بیمار در ریکاوری

آمازون لیست علاقه مندی ها

مواد غذایی درایو صفحه

خبر خوب برای کانلی و کسانی که نیاز دارند در پنسیلوانیا مرکزی است که او در بر داشت یک موقع حواس پرتی به نگه داشتن او در قلب و ذهن مشغول در این زمان دشوار: بدون تماس با مواد غذایی درایو به نفع نیازمندان در لبنان دوفین و Lancaster County است.

کمک های مالی می تواند از طریق آمازون لیست علاقه مندی های و مراقبت از کمد در پالمیرا و Connolly امیدوار است که با گسترش اخبار در مورد مواد غذایی درایو کلمه از دهان بیشتر خواهد شد افزایش کمک های مالی.

آنچه باعث شد او شروع به غذا درایو ؟

"من حدس می زنم فقط متوجه می شوند که چگونه بسیاری از افراد مبتلا به ویروس" کانلی گفت. "شوهر من furloughed از کار خود را, و من تا به حال واقعا دست پاچه لحظه آمدن به خانه و نیاز به بریده بریده خود من بودجه. من و او خوب هستند و او قادر به پیدا کردن یک کار در یک فروشگاه مواد غذایی, بنابراین او در حال حاضر کار. من حدس می زنم آن هم از نوع ساخته شده و من متوجه آن نه فقط ما مردم دیگر در حال انجام آن است. در حالی که ما احتمالا می شده اند خوب با پس انداز نیست و همه در این وضعیت است. سپس من متوجه مردم احتکار به طوری که آنها در حال اهدا به اندازه و مواد غذایی بانک ها در حال گرفتن سخت تر از آنچه تا کنون بوده است. وجود دارد بیشتر مردم با کمتر به من بدهید. من تو را دیدم یک نیاز وجود دارد و تا به حال برخی از زمان در دست های من, بنابراین من نمیفهمد چه خبره من میخوام آن را انجام دهد."

کانلی تصمیم به گسترش ثروت در اطراف پس به صحبت می کنند به سه شهرستان به دلیل روابط به هر. او در زندگی برسی به دانشگاه رفت و در لبنان شهرستان و با این نسخهها کار در لنکستر کانتی.

"من واقعا می خواهم برای حمایت از استان ها که به معنی چیزی است که برای من," او گفت:. "امید من این است که ما خیلی در آینده که ما نیاز به کمک به جاهای دیگر. ما باید شروع بشه. امیدوارم ما قادر خواهید بود به آن را واقعی بزرگ است.

"من خواهان فروش, من فقط می خواهم کمک های مالی برای حمایت از ما مواد غذایی محلی pantries. تضمین می کنم که 100 ٪ از تمام درآمد حاصل (پولی و مواد غذایی) اهدا خواهد شد."

و همانطور که اشاره شد, این مواد غذایی درایو بدون تماس بگیرید به طوری که مردم می تواند به حفظ اجتماعی فاصله دستورالعمل و نگه داشتن هر یک از دیگر در حالی که ذخیره آنها اهدا. که چیزی Connolly است به عنوان پرشور در مورد او در مورد کمک به کسانی که نیاز دارند از طریق مواد غذایی درایو.

"بسیاری از مواد غذایی درایوهای آنها معمولا افت کردن سایت" کانلی گفت. "من نمی خواهم افرادی که نیازی به بیرون رفتن بیرون. تا آنجا که من دوست دارم با آنها کار می کنند در حال حاضر زمان می شود و در مورد بنابراین ما با استفاده از Amazon لیست آرزو."

این بدان معنا نیست که Connolly یک فرد درایو مواد غذایی. علاوه بر مراقبت از کمد او دریافت کمک از دوستان از سراسر.

"من قطعا با تکیه بر مردم من می دانم که به من کمک کند با این," او گفت:. "من نمی توانم این کار را خودم - به هیچ وجه من می خواهم که قادر به بیرون کشیدن چیزی شبیه به این. این قطعا نه فقط من.

"این همه در مورد جامعه. آن را فقط به آوردن چیزی خوب از یک پیش فرض زمان است."

و همانطور که اغلب مورد که کمک به دیگران درایو مواد غذایی کمک کرده Connolly پیدا کردن یک راه برای دریافت از طریق این زمان نامشخص در هنگام بازگشت به "زندگی عادی" است که هنوز ناشناخته است.

"این به من می دهد چیزی برای انجام با زمان بیکار بنابراین من فقط خیره در اخبار مشاهده می شمارد" او گفت:. "این نیمه به من می دهد چیزی برای منحرف کردن اذهان خودم با. آن را ترسناک اما ترس بیرون می آید در راه های مختلف. آن بیرون می آید در اضطراب آن بیرون می آید در خشم آن بیرون می آید در غم و اندوه و بنابراین احساس کردم بسیاری از چیزهای مختلف در مورد آن. به جای sulking در خانه من در تلاش برای آن را به چیزی مثبت است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن