Bruin هماهنگی عضو بازده, انفرادی, به, بهار, آواز خواندن, آماده برای رفتن مجازی

بازگشت مجری دانیل Kohanbash سواری, از خود راضی به بهار می خوانم مرحله. پس از برنده شدن در بهار آواز خواندن را

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

بازگشت مجری دانیل Kohanbash سواری, از خود راضی به بهار می خوانم مرحله.

پس از برنده شدن در بهار آواز خواندن را بالا جایزه در سال گذشته با یک گروه cappella Bruin هماهنگی دوم-سال موسیقی تئاتر دانشجویی را به این مرحله به عنوان یک عمل انفرادی خود را به انجام اصلی آهنگ "بد بو وسط." Kohanbash گفت: عشق خود را برای آواز آغاز شد زمانی که او 6 ساله هنگامی که او را بازی فرانک سیناترا آهنگ بر روی صفحه کلید خود را.

از آن پس Kohanbash گفت که او شروع به نوشتن موسیقی خود را به عنوان او دست و پنجه نرم نوظهور دوستی و روابط پس از ورود UCLA. برای تکنواز موسیقی است که راه خود را از به اشتراک گذاری افکار خود را و انجام است چگونه Kohanbash شل و اجازه می دهد تا مردم را به جهان خود را به شکل جدید ارتباطات.

"راستش زمانی که زندگی بازدید و شما تجربه روابط در راه های مختلف است که شما نمی توانید توصیف احساسی در آن طول می کشد بالاتر توضیح" Kohanbash گفت. "که برای من هنر و موسیقی است."

رسم بسیاری از سبک خود را از موسیقی تئاتر آموزش Kohanbash گفت: تجربه یادگیری از یک رهبر black gospel choir لایه خود را تحت تاثیر موسیقی R&B, موسیقی جاز و پاپ لایههای. مخلوط کردن این سبک در نوشتن ترانه Kohanbash گفت: بسیاری از موسیقی خود را بر اساس روابط گذشته – عاشقانه و یا در غیر این صورت – و شده است با استفاده از زمان خود را در قرنطینه برای ایجاد یک آهنگ اصلی خود را در مورد اشتیاق به بازگشت به ارتباط انسانی ،

Kohanbash گفت: او به دنبال خلوص در انسان ارتباط خود را از طریق نوشتن ترانه. آهنگ او تصمیم گرفت برای عملکرد خود را "بد بو وسط" اولین بار است که او تا کنون نوشت و او گفت: آن را با الهام از اولین رابطه معنی دار او تا به حال در UCLA. انجام شده بر روی پیانو Kohanbash گفت: این آهنگ را حول محور تعادل لحظات عشق و همراهی است.

"من فکر می کنم عشق می آید در اشکال مختلف" Kohanbash گفت. "موسیقی یکی از چیزهایی است که قادر به اتصال مردم در هر مسیر زندگی ... و در نهایت نیروی در ریشه این عشق است."

این زمان در اطراف, اما, Kohanbash گفت: بهار آواز خواندن تجربه خواهد بود فوق العاده متفاوت به عنوان او انجام شده است به طور کامل در خود دارد. اگر چه او در بر داشت خود را در سیستم پشتیبانی در دیگر هنرمندان درگیر او گفت که او مشتاق است که به عملکرد خود ، اما برای Kohanbash به انجام است برای ایجاد یک گفت و گو با مخاطبان و او گفت که او علاقه مند به کاوش در روح یک جمعیت آنلاین.

"من کنجکاو برای دیدن چگونه من می خواهم به کشف که انرژی دوباره از چنین بسیار متفاوت تجربه با همه چیز بودن دیجیتال و فیزیکی, فاصله," Kohanbash گفت. "من فقط خودم آماده برای یک تجربه یادگیری است."

پس از ملاقات Kohanbash در سال اول گرایش اسکار Revelins گفت Kohanbash همه کاره خواننده و ساده و در عین حال ظریف ملودی آنچه او را از هم جدا. دوم-سال موسیقی تئاتر دانشجویی گفت: Kohanbash صدای محدوده از موسیقی کلاسیک و تئاتر تنور خواننده برای , صاف, عمیق baritones تر بلوزی صدا. زوج اصلی خود آهنگ ها, Revelins گفت Kohanbash اختصاص تمام وقت خود را به موسیقی خود را و بوده است کار به طور مستقل در بهار آینده بخوان عملکرد برای ماه می باشد.

"این یک چیز است به یک خواننده خوب است و چیز دیگری که خود را برای ایجاد موسیقی" Revelins گفت. "و دانیال با تجربه این واقعا زیبا ملودی و شعر."

Kohanbash شخصی و relatable از آلبوم درو دوم-سال تئاتر دانشجویی آوا Alexiades به موسیقی خود را. خود اصلی آهنگ "دوباره" برای اولین بار او منتشر شد در Instagram و Alexiades گفت: خط اول "روز رفته و شما به من در روز" نمونه ای چقدر از خود Kohanbash قرار می دهد به موسیقی خود را. او گفت: هر خط از آهنگ برگ او منتظر بعدی جستجو خود را ممکن است معانی است.

امیدوار به شگفتی است که مطمئن شوید که برای آمدن Kohanbash گفت: ارتباطات و فداکاری از بهار بخوان کمیته اجازه داده است او را به تمرکز صرفا بر روی خود را آماده سازی. آمدن به عملکرد خود Kohanbash گفت که او می خواهد برای پیدا کردن سیستم های پشتیبانی در هر کجا که او می تواند. او گفت که او امیدوار است "بد بو وسط" را نور بر روی جنبهی روابط انسانی به عنوان او طول می کشد مجازی مرحله در پایان ماه.

"موسیقی عشق است" Kohanbash گفت: "من یک مقدار زیادی از عشق در قلب من و قادر بودن برای به اشتراک گذاشتن آن با مردم است زبان عشق برای من است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن